****Febbisene pusser opp****

Kor he du kjøpt dør matta di, tv-bordet, lysekronene? :)
 
Hehe, tusen takk for det[;)] Det sto et hus her fra før, så tok vi vare på litt av grunnmuren, slik at vi "renoverte" og bygger nytt hus og ny grunnmur til det. Sambo som har tegnet det utifra mine våre ønsker..Jobber med tegningene over et år...[8D] Så herligt å endelig være på plass, selv om det gjenstår myyyye ute og kjelleren enda da!!
Hvilke av lyskronene du lurte på?
Tv-benken er kjøpt på Living for noen år siden..Dørmatta er kjøpt på boligfryd.no [;)] Hvordan ligger dere an med rommet til Fredrik da, har du bilder snart!? Vil gjerne se bilder av hvordan dere andre har det hjemme hos dere også [8D]
 
nydelig hus juliann!
Jeg er veldig missunnelig på den fine vaskeromet
Før vi kjøpte vårt rehabiliteringsprosjekt hadde vi også tenkt på å bygge nytt og mannen min og jeg hadde tegnet drømmeboligen. Men så har vi lagt planen på is, men kanskje ikke for alltid. Vi har jo en fin byggetomt og kanskje det bli et nybygg om noen år
 
ORIGINAL: juliann

Hehe, tusen takk for det[;)] Det sto et hus her fra før, så tok vi vare på litt av grunnmuren, slik at vi "renoverte" og bygger nytt hus og ny grunnmur til det. Sambo som har tegnet det utifra mine våre ønsker..Jobber med tegningene over et år...[8D] Så herligt å endelig være på plass, selv om det gjenstår myyyye ute og kjelleren enda da!!
Hvilke av lyskronene du lurte på?
Tv-benken er kjøpt på Living for noen år siden..Dørmatta er kjøpt på boligfryd.no [;)] Hvordan ligger dere an med rommet til Fredrik da, har du bilder snart!? Vil gjerne se bilder av hvordan dere andre har det hjemme hos dere også [8D]

 
Tenkte å legge ut bilde når rommet e heilt ferdig :) he att listing og framforing av vindu og dør, samt male karma+ pusse&male døra :) Å so skal mamman min sy gardine. Gårkje så alt for fort her i hus, men skyvedørsgarderoba e komt opp da :)
 
herregud!!! jeg er bare LITT misunnelig da!!!!! utrolig fint!!!!!!!!
 
Tusen takk, kjekt å høra[;)] Gleder oss til å se bilder sjukiss!! Her går d BARE i ferdigsydde gardiner, hehe...Myyye enklere jah[8D]
 
Å, helledussen!! Kjempesjalu eg nå!! Kan kje du komma å pussa opp huset våras i helgå? ;)

Nai, d va knallfint! Glede meg t å komma på besøk! [:D]
 
Tusen takk for det, e veldig fornøyd [:D] hehe, jo kjekt me oppussing, ka ska dåkke gjør då me huset?! Blir nok kjempebra d [:)] Eg kan passa E A, så har H selskap og viss dåke trenge barnepass[;)] Vett kor stress d e me en unge som ska utforskal ALT imens en male/tapetsere osv!!
 
Ja, d komme t å bli styyyyr! Håpe me får gjort ein del så snart som mulig, så me blir ferdige me d viktigaste iallefall.. Som stua, kjøkken, gang å bad. Å soverom.. Men blir spennande å se imårå kossen d faktisk ser ut under alle møblene :p
 
Vi har bare bodd i huset vårt i litt over et år, MEN jeg stuen vår er likevel totalforandret siden vi flyttet inn! Jeg har tatt helt av her nå siste halvåret, og spesielt stuen har fått en extreme make-over! [:)] GØY! Nå er jeg ganske fornøyd med den...enn så lenge! [8D]

Slenger med noen bilder...







 
Sååå fint dere har det Ymi, fine farger & veldig koslig!! Har dere bygd helt nytt, har du flere bilder?? Jeg merker også at det kommer mer og mer ting på plass etterhvert og jeg blir mer og mer fornøyd[;)] Det tar jo sin tid å "bo seg inn i huset" å forløbig nesten ingenting på veggene her [8D]
Gøy å se bilder hvordan andre har det!
 
Juliann, ej må bare spørre igjen..kor he du kjøpt den wall stickersen til rommet til mini? :) mista linken :)
Nokon som har forslag til gang tapet? :)
Vil sjå korleis kjøkkenet ditt blei Trone :)
 
Hei[;)]
den er bestilt på boligfryd.no, men er litt dyr der. Så du kan sende bilde til en mail adresse jeg har fra ebay så lager hun en maken og du betaler kune rundt 100lappen ink porto[;)] Vi er kjempefornøyde med tapeten vår, den finnes også i stripete. sjekk tapetonline.se.
 
ORIGINAL: juliann

Sååå fint dere har det Ymi, fine farger & veldig koslig!! Har dere bygd helt nytt, har du flere bilder?? Jeg merker også at det kommer mer og mer ting på plass etterhvert og jeg blir mer og mer fornøyd[;)] Det tar jo sin tid å "bo seg inn i huset" å forløbig nesten ingenting på veggene her [8D]
Gøy å se bilder hvordan andre har det!


Vi har ikke bygget nei, det er en tomannsbolig vi kjøpte for litt over et år siden. Så vi bor oss fremdeles inn her og... Stuen er jeg ganske fornøyd med nå, men så er det en del jeg vil gjøre på kjøkken og soverom og loftet vårt, pluss at vi vil lage til ett til bad. Så er nok å henge fingrene i for noen år til! [;)]

Har ikke så mye bilder fra resten av huset, bare fra rett etter vi flyttet inn, men da er jo alt veldig lite koselig [;)]

På kjøkkenet vårt vil jeg ha sånn panelvegger (synes tre-vegger ser koseligere ut i noen rom enn 'vanlige' vegger), og så vil jeg ha nye fliser rundt under skapene, ny benkeplate og med tiden også nye skapfronter!
*hører pengene rulle ut av huset* [:D] Men er det som er gøy med å eie da...å kunne gjøre alt til sitt eget og gjøre det litt og litt over tid! [:)]
 
Må jo få litt liv i denne tråden igjen å då har eg sjølsagt ikkje någe imot å legga ut bilde av den nye sofaen[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

E såååååååååå fornødde...

 
oi, den var fin! Hvor har du kjøpt den og hvor mye betalte du for den?
 
Addi: den e kjøpt på Bohus å kosta bare 9000... Prøvde mången forskjellige, men det va denne så va best å sitta i og finast pris[;)][;)][;)]
Vente på ein pall som me har kjøpt åg, men den va ikkje komt ennå...
 
det var ikke dyrt! Og den ser veldig fin ut
 
Back
Topp