****Febbisene pusser opp****

Ja, eg e super fornødde med sofaen, glede meg sånn te an kjeme[:)][:)] Eg kunne jo egentlig tenkt meg ennå lysare grå, men mannen klarte å øvebevisa meg om at det ikkje va så  praktisk når me har små ungar.....vett jo det sjøl åg alltså, men syns det e så fint[8D][8D]

Men, eg ska nok bli gla i denne sofaen åg[:D][:D][:D]  
 
Spennandes med nytt vitrineskap då, glede meg te å sjå bilde[:)][:)][:)]
 
Er ikke bare med små unger som lys sofa ikke er lurt, he he he!!!!![8D][8D][8D][8D]

Har tatt før-bilde, men har ikke tatt etterbilde riktig enda. Men det kommer altså om en liten stund til :)
 
Ikke sånn kjempeinteressant, men vi har nå fårr opp gardinstangen og gardinene i spisestua. Så nå ser det litt mer komplett ut.
Bortsett fra den (%/=/T=)¤)%? varmepumpa som ødelegger hele estetikken, blææh!!
 
oi, dette her er tråden for meg [:D]

Vi har kjøpt et gammelt hus for 21/2 år siden og er snart ferdig med rehabiliteringen. Det var en omfattende prosjekt, særlig siden vi har bodd i huset hele tiden.

Vi har skiffet bordkledning, etterisolert, byttet alle vinduer og dører, reist en påbygg, satt opp nytt takstol.

Slik så huset ut før vi startet med rehabiliteringen



på sitt værste så det slik ut[8D]


og slik har det blitt [:)]




Innvendig har vi også gjort mye. Vi har fått vannbaren gulvvarme i alle 3 etasjer, og har forandret mye.

Den største forandring har nok badet gjennomgått. Slik var det før



og etter



også kjøkken har vi gjort mye med
beklager, har bare denne bilde fra elgjakta


og etter


stua har vi ikke noen førbilder. Men den var veldig mørk og romet var delt i to. Romet har fått en ekstra vindu, lys eikeparkett og lyse vegger. Møbler har vi bare delvis kjøpt noe nytt, etterhvert skal vi få nytt spisebord og nye stoler.





gangen og den gammle, stygge trappa før


og etter


nå er vi nesten ferdig, for tiden hoder vi på med gjesteappartement på loftet, ellers er alt på plass. Og gjesteromet blir ferdig til jul!

Neste år fortsetter vi med den gammle uthus. Den skal rives og vi skal bugge en ny og stor garasje. Og jeg skal endelig begynne med å sette hagen i stand [:)]
 
Ooooii....
Mye godt arbeid her Addi:) Fint var det blitt også, både utvendig og innvendig...
 
Syns det er gøy å se før og etter bilder [:D] Bra jobbet addi[;)]
 
Så flinke dere er alle sammen, gøy med oppussing/bygging.
Vi holde fortsatt på å komme oss på plass i nye huset, og jeg er stadig å gjør nye "kupp" med ting til huset..
Fått på plass vitrineskapet nå, ble fornøyd med det[:D] Hvilke vitrineskap i spisestua nå, dere har da trone?!
Vi har grå sofa, men den er akuratt ikke så LYSE grå at det virker som en praktisk farge[;)] ikke for mørk og ikke for lys er vel trikset når ting ikke skal vises..

Håper folk kommer med flere bilder, er så gøy å se hvor fint dere har det[:D]
 
ORIGINAL: lindkva

Syns det er gøy å se før og etter bilder [:D] Bra jobbet addi[;)]
 
Vi fant garderobeløsning til soverommet vårt, men så er den for stor for den veggen den skal være på :( :( Typisk!!!!
Så da må vi på ny jakt gitt!!

Og så har vi funnet lysekrone også, men den er ikke kjøpt riktig enda. Menne... Ser ikke vekk i fra at jeg kjøper den på Ikea i dag, fnis!!!!
 
Så gøy, lamper er kjekt [;)] Vi har to lyskroner i huset, en på kjøkkenet og en i spisestua, kjøpte en rislampe til soverommet...Vi kjøpte garderobeløsninger fra Elfa, de spesialbestilles etter mål. Skyvedører, kjempefornøyd[;)] Idag skal jeg pusse tripp trapp stolen vi hadde når vi var små og male den i eggehvit[;)]
 
Har ikke funnet noooenting vi liker, utenom den som ble for stor. var kun den jeg kunne tenkt meg som ikke har speil.
Jeg vil ha speil for å forsterke romfølelsen nemlig ,) ;)
 
finn en snekker som kan lage det du ønsker deg.
I vårt soverom har mannen min laget en walk inn skyvedørsgarderobe. Den er digg og veldig praktisk!

I dag skal jeg handle litt pynt og småting til gjesterom. Og så har jeg bestillt en walltattoo hos ebay som jeg skal bruker i gjesteromet
 
ORIGINAL: Trone

Vi fant garderobeløsning til soverommet vårt, men så er den for stor for den veggen den skal være på :( :( Typisk!!!!
Så da må vi på ny jakt gitt!!

Og så har vi funnet lysekrone også, men den er ikke kjøpt riktig enda. Menne... Ser ikke vekk i fra at jeg kjøper den på Ikea i dag, fnis!!!!

 
vil no sjå bilde av begge dele ej veit du ;)
 
ORIGINAL: juliann

Så gøy, lamper er kjekt [;)] Vi har to lyskroner i huset, en på kjøkkenet og en i spisestua, kjøpte en rislampe til soverommet...Vi kjøpte garderobeløsninger fra Elfa, de spesialbestilles etter mål. Skyvedører, kjempefornøyd[;)] Idag skal jeg pusse tripp trapp stolen vi hadde når vi var små og male den i eggehvit[;)]

 
ka e det? [8|] bilde? ;)
 
Her er litt bilder fra huset, mangler enda litt ting synes jeg, men det kommer vel etterhvert, snart bodd her 2mnd nå allerede!!
Vennligst ikke QOUTE!! [;)] Legg ut bilder dere også da, såå gøy å se hvordan andre har det synes jeg [:D]
Gang/Hall;

[/image]

[/image]

Stue;


Uploaded with ImageShack.us[/image]


[/image]

Spisestue;


Uploaded with ImageShack.us[/image]

Kjøkken;

[/image]


[/image]

Soverommet vårt;
(står all because of two people fell in love på veggen med hvit skrift, wallstickers, men viser litt lite når det er så lyst)

[/image]

Badet


Uploaded with ImageShack.us[/image]


[/image]
 
*
 
wow Juliann! NYDELIG dere har det! *Misunnelig*!! [:)][:)][:)]
 
huset ditt kunne ej gjerne ha tenkt mej, ka fint dåkke ha det :) Heilt nybygg ditta der? ej må ta og vinne i Lotto slik ej kan legge fram dissa bilda å sei slik vil ej ha det ;) hehe. Utruli fint :)
 
Back
Topp