****Febbisene pusser opp****

vi regna med at det kom til å koste mer.. men flisene vi valgte var innmari billige.. ihvertfall veggflisene.. og innredninga var ikke illegærli heller.. eneste som kosta litt var jo karret.. men ville ha badekarr pga snuppa.. og fordi sambo har knust begge knea.. (gikk ut a en bil i 60km i time - ja kjempelurt..) så han stivner helt til å om vintern når det er kaldt. jobber ute og kjører gravemaskin osv.. så.. jaa[8D]
 
ORIGINAL: Trone

Jeg hang stickeren opp på baderomsdøren i gangen, hehe!!!
Men kommer til å bruke 3Dputer på veggen til snuppa :)


Eller så kan du bruke montasjelim[:)]
 
ORIGINAL: alexine

ORIGINAL: Trone

Jeg hang stickeren opp på baderomsdøren i gangen, hehe!!!
Men kommer til å bruke 3Dputer på veggen til snuppa :)


Eller så kan du bruke montasjelim[:)]


Det funker sikker også kjempebra! :)

Jeg tenkte 3d-puter slik at det er lettere ta den ned igjen når den skal ned, hihihi!!! *laaaat.no* hehe!!!
 
Her kjem svigerfar straks å skal legge golv :) driv å vurdera å skifte vindu på minsten sitt rom, få inn ett nytt H-vindu med ny karm :) må berre sjekke litt prisa først.
Korleis går en fram med pussing og maling av dør, skal få den kvit :)
 
jepp :) men e Dariusen som tek sej av det :) skal gå å ta bilde av det gørstygge vinyl golvbelegget før det forsvinn i dag ;)
Kolreis gjer du det med dørene? :)
 
Vi har jo byttet ut hele døren, dørkarmen pluss listene da. Men terrassedøren tok jeg bare å malte rett på. Pusset den ikke ned.
Brukte faktisk vannmaling over oljemaling. Men skal male ett strøk med oljemaling over igjen, bare for å forsegle fargen tilfelle vi må vaske på døren etter små skitne hender, he he!!

Men du kan jo bare ta å pusse ned døren med ett fint pussepapir før du maler :) :) Jeg har malt med kost, for å få litt mer liv i strøkene. Med rulle kan det blir litt "boblete" struktur, og det ville ikke jeg ha :)
 
kjøpte dåkke nye inne døre til heile huset med nye karma? vart ikkje det dyrt? her kosta det 1000,- for døra og rundt en 600,- for karm :(
 
Vi kjøpte ny dør inni stua. Den kom på 4500 kr for døra pluss karmen.... Vi skal ha samme dør ute i gangen, men den kommer på sikt, he he!! Det er glass i den pluss sprosser.

Vi skal kjøpe nye dører til alle de andre rommene. Har funnet noen dører til rundt 800 kr døra pluss/inkl karmen. Husker ikke helt prisen. Men vi får rabatter på det ene stedet, pga ett fammedlem som har kontakter der.

Men vi kommer ikke til å kjøpe alle dørene på en gang, det er bare å glemme!! Vi driter jo ikke penger, tross alt, ha ha!!
 
ORIGINAL: Trone

Vi kjøpte ny dør inni stua. Den kom på 4500 kr for døra pluss karmen.... Vi skal ha samme dør ute i gangen, men den kommer på sikt, he he!! Det er glass i den pluss sprosser.

Vi skal kjøpe nye dører til alle de andre rommene. Har funnet noen dører til rundt 800 kr døra pluss/inkl karmen. Husker ikke helt prisen. Men vi får rabatter på det ene stedet, pga ett fammedlem som har kontakter der.

Men vi kommer ikke til å kjøpe alle dørene på en gang, det er bare å glemme!! Vi driter jo ikke penger, tross alt, ha ha!!

 
Hehe, det ej tenkte når ej las at dåkke skifta ut dørene ;)
 
Nå er neste prosjekt å få ryddet opp i eskene som står i gangen. De fleste er under kontroll, men de må opp på loftet. Der er det tomt nå, men min bror har så mye esker inne på gullet sitt rom, at vi kommer ikke opp på loftet, hehe!!
Så han må ta ett tak ferdig der ja :) :)

Jeg er så usikker på om vi skal male rett oppå den tapeten som er der nå ( er bare litt struktur på den) eller om vi skal slenge opp ny tapet... Argh. Vi skal male gangen lys antikk. Og så har vi jo en wallsticker som skal opp i gangen på den ene langveggen, pluss ett langt speil som skal stå på høykant.

Sjukis, hvordan går det hos dere?
 
Her he det stoppa litt opp akk. no pga det som nettopp he skjedd..[:(]
skulle egentlig fore fram vindu og dør i dag men får ta det att seinare.
 
Okai, her e bilde av den nye sofaen... Bilde e tatt med mobilen, derfor veldig dårlig kvalitet på bilde, men dåkke ser sånn ca... Sjølsagt komme der nytt bilde om ca 6 veker[;)][;)]



Å så kan eg jo visa alt det andre eg kjøpte meg[:)][:)]

Lysestaker som har fått plass i stuevinduet, veldig fine når telyset brenne:



Ett hjerte som har fått plass på døra mellom stue og kjøkken:



Nærbilde av samme hjerte:



Oppslagstavle til kjøkken, ja eg ska på foreldresamtale på tirsdag[;)][;)]



Og tilslutt ett skrytebilde av hylla mi som eg e sååååååååååå fornødde med:

 
Det e ett gjenbrukskupp[:)][:)] Kjøpt for ein 100 lapp, men den såg grusomme ut...e faktisk ett bilde av den på ei av sidene før i denne tråden, så då kan du sjå koss forferdeligge den var!!!

Men maling, nye knotter og knagger gjor susen[:)][:)][:)]
 
Ååh:) Fant på side 7 :) Den var kjempestygg, ja:P

Men eg klarer aldri å sjå potensiale i ting, når det ser stygt ut :P Blir blind av det stygge, på ein måte:P
 
Møffis: Niiiiiiiiice sofa og innkjøp!!! ooohlalala!! :) : )

**********************************************************

Nå holder mannen på å sette sammen vitrineskapet! :) Og så skal jeg sette inn en del av bryllupsgavene der etterpå :)
Hvis jeg orker..
 
Back
Topp