****Febbisene pusser opp****

ORIGINAL: sjukesøster

BILDE TRONE....BIIIILDE [:)][:)][:)]
ka sort vin da? :)


Det kommer i morgen hehehe!! :) :)

Den første var Siglo, Rioja Crianza og den vi holder på med nå er Undurraga, Cabernet Sauvignon 2008[:D]
 
"Skal vi se.... Hvordan får vi klisteret av uten å ødelegge bokstavene tro..."

"Viktig å få det helt rett!"

"Forsiktig, forsiktig"

Nye skjenken og wallstickeren! :) (ikke ferdig innredet da og midlertidig lampe he he)

Her er nærbilde av wallstickeren.
 
kjempefint :) e-bay? e de gubben so he klipt sej?
 
ORIGINAL: sjukesøster

kjempefint :) e-bay? e de gubben so he klipt sej?



Oh yes, my friends Ebay :) :) Kostet 180 kr inkl porto. Meg og scooooop, hahaha!!![:D][:D]

Nei, han har ikke klippa seg siden bryllupet, så nå er det langt. Han med kort hår er min kjære broder :)
 
no ska ej sta og male :)
 
jobba med det samme enda ;)
 
trone- så fint det ble med wallstickeren[:)][:)]
 
Knall fine wall sticker Trone!!!! Den likte eg veeeeeeeldigt godt!!!

Kor avansert e det liksom å bestilla/kjøba på e-bay??? Har liksom aldri gjort det eg[8|][8|][8|]
 
TAKK TAKK snille Tronis... Å du e nå jille så kan hjelpa meg då[:)][:)][:)] Kjekt med nye shoppingmuligheter vett du[;)][;)] Må nok finna ut av dette dei nærmaste dagane då, for viss ws e sååååå billige, så e der fare for at der havne någen sånne her i huset ittekvart....[:D][:D]
 
Da e 1strøket ferdi :) tek det 2 imorgo. No kan ej best ws mine imorgo mæ, tok det lang tid før du fekk dei Trone?
Bror min e tømrer å kjem og skal fframfore vinduet og liste til oss. Så skal vi ha på nytt golv til veka mæ :) så skal vi ha opp skyvedørsgarderoba :) spent på om Sorc. finn gardinene :)
Ej skal pusse og male dør ;)
 
Njaaa... Tok vel ei god uke. Tar jo som regel det fra Kina når pakkene er større enn en vanlig konvolutt.

Nå har mannen fått opp se nye sorte persiennene! [:)] Og de som hang der fra før var i standarsølv og så ikke like bra ut som resten av stua hehe!!
 
slenger på også viser jeg hvor langt vi har kommet hittil og hva vi har kjøpt inn[:D]

før



underveis

hvite fliser 30x60cm.. ville egentlig ha di liggende, men sambo og pappa fant fort ut at det blei litt vanskelig. for veggen var ikke helt rett å da sprika flisene.. litt stress når flisene er så stor.. så di tok det ned igjen å satte di på høykant.. blir jo fint det og da[:)]

dusjen/karret vi har kjøpt(fant bare dårlige bilder..hehe)



baderomsinnredning vi har kjøpt:



flisene vi skal ha på gulvet.. di er litt svartere enn på bilde.. svart med "oljesøl" kaller jeg di.. hehe
 
ska me sjååå.. sambo har oversikt over budsjette.. men jeg har ca peil..

1400kr for gulvflisene
2000kr for veggflisene
membran, fliselim, grunning (all den guffa) ca 3000kr
badekarret/dusjen 15000kr
innredning 4000kr
glassbyggerstein ca500

har ikke kjøpt lamper, lister eller plater til taket. magler også kran.. sånn til å ha i vasken.. haha..

skal vi se.. ad har vi brukt.. grovt regna..

kanskje 30.000kr??
 
Back
Topp