****Febbisene pusser opp****

ORIGINAL: sjukesøster

ORIGINAL: beybin88

jepp vi er radarpar... jeg hadde laget et skikkelig rom i hode mitt men så kom kristian, å datteran hans, så da ble det litt anderledes:) dette blir spennende:P hehe.. gud jeg skulle ønske jeg hadde 3 soverom!! helst 4 men det har jeg ikke plass til:(


He kjærsten din også ei jente på 8år frå før? :)


'
han har ei jente som fyller 8 år i februar:) weeeeeeee.......... hehe.. så vi har 2 jenter tilsammen:)
 
ORIGINAL: beybin88

ORIGINAL: sjukesøster

ORIGINAL: beybin88

jepp vi er radarpar... jeg hadde laget et skikkelig rom i hode mitt men så kom kristian, å datteran hans, så da ble det litt anderledes:) dette blir spennende:P hehe.. gud jeg skulle ønske jeg hadde 3 soverom!! helst 4 men det har jeg ikke plass til:(


He kjærsten din også ei jente på 8år frå før? :)


'
han har ei jente som fyller 8 år i februar:) weeeeeeee.......... hehe.. så vi har 2 jenter tilsammen:)


hehe, Frank si jente fylle også 8år i Feb [:)] kor gammal e typen din?
 
Så mange flinke "oppussere" det er her da!
 
Flotte hjem dere har!  
 
Her kjenner jeg at jeg må slenge meg på, kjøpte leiligheten vår i desember men oppusingen har ikke kommet så langt.
Vi har foreløpig kun pusset opp yttergangen og soverommet til gutten vår.Neste blir vel kontoret til mannen min, slik at vi får tilbake gjesterommet og kan pusse opp det.

Slenger med et bilde av streken som jeg har malt på veggen til gullet mitt, der en vegg er skarp blå og resten chi sånn som streken.


 
ORIGINAL: lillesiv

Her kjenner jeg at jeg må slenge meg på, kjøpte leiligheten vår i desember men oppusingen har ikke kommet så langt.
Vi har foreløpig kun pusset opp yttergangen og soverommet til gutten vår.Neste blir vel kontoret til mannen min, slik at vi får tilbake gjesterommet og kan pusse opp det.

Slenger med et bilde av streken som jeg har malt på veggen til gullet mitt, der en vegg er skarp blå og resten chi sånn som streken.





Utrolig stilig Lillesiv!
Tegna du streken på frihand??
 
ORIGINAL: Klesklypa

ORIGINAL: lillesiv

Her kjenner jeg at jeg må slenge meg på, kjøpte leiligheten vår i desember men oppusingen har ikke kommet så langt.
Vi har foreløpig kun pusset opp yttergangen og soverommet til gutten vår.Neste blir vel kontoret til mannen min, slik at vi får tilbake gjesterommet og kan pusse opp det.

Slenger med et bilde av streken som jeg har malt på veggen til gullet mitt, der en vegg er skarp blå og resten chi sånn som streken.





Jeg så på et bilde også maskerte jeg den opp og malte inni maskeringen.

Utrolig stilig Lillesiv!
Tegna du streken på frihand??
 
ORIGINAL: Klesklypa

ORIGINAL: lillesiv

Her kjenner jeg at jeg må slenge meg på, kjøpte leiligheten vår i desember men oppusingen har ikke kommet så langt.
Vi har foreløpig kun pusset opp yttergangen og soverommet til gutten vår.Neste blir vel kontoret til mannen min, slik at vi får tilbake gjesterommet og kan pusse opp det.

Slenger med et bilde av streken som jeg har malt på veggen til gullet mitt, der en vegg er skarp blå og resten chi sånn som streken.





Utrolig stilig Lillesiv!
Tegna du streken på frihand??


Jeg så på et bilde også maskerte jeg den opp og malte inni maskeringen.
 
Hehe. Den likte jeg:)
 
I kveld har vi ryddet inn hele kjøkkenet, phu!! Tok ett par timer det gitt!![8|] Og så har vi hevet ut kjøkkenbordet og kjøkkenbenkene (var sånn hjørneløsning som tok halve kjøkkenet). Og satt inn en apotekerdisk i steden. Ble sååå mye større med en gang!
Og når vi bare får malt disken hvit, veggene lyse og pusset ned innredningen og malt den så blir det bra! :) Vi skal jo ha nytt kjøkken etterhvert, men det blir ikke før vi bygger på huset, hehe!!
 
kva søkeord bruka dåkke på ebay for å få wallstickers opp?
 
I går sparklet og pusset jeg veggene på rommet til snuppa. Ei venninne av meg maskerte veggene og vinduet og jeg fikk tatt 2,5 vegg i går. Resten tok jeg i dag og har tatt 2 strøk, ergo veggene er ferdige [:)]

I morgen kommer en av de store expedit-hyllene fra det gamle huset vårt og hun skal ha en av de på rommet sitt. Derfor må alt av interiør settes på plass i morgen. Etter det starter den oh evig store uendelige sorteringsjobben med alle lekene... Holy natt sier jeg bare... DET blir en stor jobb!!
 
Du e flinke Tone, å det blir jo sååååå flott når det blir ferdig[:)][:)][:)]

Ett hus med stort potensiale vil eg sei!!! Takk for visitten, det va kjempe koseligt[:D][:D]

Å beklage at shoppeoppdatering ikkje har komt, men det blei ekstremt lide shopping på meg!!! Litt klær te jentene og wii fit plus te meg[:)][:)]
 
ORIGINAL: Møffen

Du e flinke Tone, å det blir jo sååååå flott når det blir ferdig[:)][:)][:)]

Ett hus med stort potensiale vil eg sei!!! Takk for visitten, det va kjempe koseligt[:D][:D]

Å beklage at shoppeoppdatering ikkje har komt, men det blei ekstremt lide shopping på meg!!! Litt klær te jentene og wii fit plus te meg[:)][:)]


Like koselig som alltid!!! [:)][:)][:)] Og Lotte var jo blitt så mye større på den korte tiden!! Gojenta!! [:D]
Potensiel? Ha ha ha ha!!!! Nå ler jeg seriøst høyt, ha h!! Det var en kjempefin måte å si det på, hehehehehehe!!!!!

Ja, shoppinglisten er viktig!![8D][8D][8D]
 
ORIGINAL: Trone

ORIGINAL: Møffen

Du e flinke Tone, å det blir jo sååååå flott når det blir ferdig[:)][:)][:)]

Ett hus med stort potensiale vil eg sei!!! Takk for visitten, det va kjempe koseligt[:D][:D]

Å beklage at shoppeoppdatering ikkje har komt, men det blei ekstremt lide shopping på meg!!! Litt klær te jentene og wii fit plus te meg[:)][:)]


Like koselig som alltid!!! [:)][:)][:)] Og Lotte var jo blitt så mye større på den korte tiden!! Gojenta!! [:D]
Potensiel? Ha ha ha ha!!!! Nå ler jeg seriøst høyt, ha h!! Det var en kjempefin måte å si det på, hehehehehehe!!!!!

Ja, shoppinglisten er viktig!![8D][8D][8D]


hmmmm, brukte eg feil ord kanskje?? Meinte liksom å sei at det va ett koseligt hus å at det blir sååååå vanvittig bra når dåkke får gjort alt dåkke har tenkt å gjer.... ttttttog du an????
Men du vett, eg lige å bruka fine ord når eg ska forklara någe.......som f.eks vertskapet i den pysjamasbursdagen eg fortalte om[:-][:-]

Ingen tvil om at Lotte har vokst masse den siste tiå, men stakkars Fredrik blei jo skremt av den snuppå så plutselig kom å "stjal" lekene hans.....nydelige prinsen[:)][:)]
 
Hahah!!! Neida, var ikke brukt feil ord, hehe!! Syntes bare det var så vittig å bruke det ordet, mtp at det har jo ikke sett ut her he he!! Du er jo skjønn da!! :) :)

Du må jo hive deg på oppusningsbølga vettu!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Trone

Hahah!!! Neida, var ikke brukt feil ord, hehe!! Syntes bare det var så vittig å bruke det ordet, mtp at det har jo ikke sett ut her he he!! Du er jo skjønn da!! :) :)

Du må jo hive deg på oppusningsbølga vettu!!!! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

 
Sei det te mannen i huset her du.... E jo "bare" 3 år si det va ferdig, men eg har allerede ting/rom eg har lyst å endra på....må visst venta litt[8|][8|][8|]
Men eg har "renovert" ei kjøkkenhylla, kan jo legga ut bilde av den[;)][;)]
 
Ej vil sjå mange biiiilde [:)] spes. av barnerom og stue [:D]
 
Back
Topp