****Febbisene pusser opp****

ORIGINAL: lille snegle

ORIGINAL: juliann

Lille snegle!!
Vi har har faktisk to helt firkanta sånne hyller i svart om det skulle være av interesse, tenkte faktisk legge de ut på finn, for tror ikke vi kommer til å henge de opp i nye huset [;)]

å? Hvor store da? :) Tror ikke det er plass på J sitt rom, men kanskje en annen plass!


Hmm, aner ikke helt hvor store de er--Ligger i nye huset, men kan evnt måle de på mandag og ta bilder..Tipper sånn cirkus 30*30cm...[;)] To svarte firkanter liksom, så tipper jeg de er sånn cirkus 20cm dype...Men aaaner egentlig ikke[8|][;)] Skal se opp jeg har bilder av de oppe på veggen i morgen om du vil[;)]
 
ORIGINAL: lille snegle

ORIGINAL: juliann

Lille snegle!!
Vi har har faktisk to helt firkanta sånne hyller i svart om det skulle være av interesse, tenkte faktisk legge de ut på finn, for tror ikke vi kommer til å henge de opp i nye huset [;)]

å? Hvor store da? :) Tror ikke det er plass på J sitt rom, men kanskje en annen plass!


Her er bilde av de lille snegle (fra gamle leiligheten) ;

[/image]



Uploaded with ImageShack.us[/image]
 
Ferdi sparkla, da kan ej male tak imorgo :)
 
Nå rydder vi ut av kasser. Blir ikke noe sparkling på oss i dag. I så fall blir det etter vi har kommet hjem fra 3 timers kjøreturen.

Kanskje mannen skal sette sammen kommoden som snuppa skal ha på rommet sitt i kveld. Jeg er så hinsides dårlig på sånne ting, for jeg eier jo ikke tålmodighet... Og der er han genial å ha, for han er sykt god på å få sammen sånne ting superkjapt! :)
 
korleis får ein sparkel til å bli heilt beint? Eg skal sparkle eine skapdøra til joakim og male over... men mitt lille forsøk har blitt litt ujevnt :P Kor fint pussepapir skal ein bruke?:P
 
ORIGINAL: sorciere_

korleis får ein sparkel til å bli heilt beint? Eg skal sparkle eine skapdøra til joakim og male over... men mitt lille forsøk har blitt litt ujevnt :P Kor fint pussepapir skal ein bruke?:P


Du sparkler, drar vekk det overflødige med sparkelspade/noe annet som er helt flatt, så lar det tørke ett par timer (avhengi av hvor tykt lag med sparkel du har). Så bruker du ett fin pussepapir. Hvis du vil ha treverket litt preget så kan du bruke grovere papir, men da må du huske å pusse alt og ikke bare der du har sparklet, hehe!!
 
Pussemaskin er et must her..Spørs hvor grovt det du har sparkla her, men jeg bruker vertfall sånn ca 120-150 på pussepapirer på siste finpussen...før maling [;)]
 
ORIGINAL: juliann

Pussemaskin er et must her..Spørs hvor grovt det du har sparkla her, men jeg bruker vertfall sånn ca 120-150 på pussepapirer på siste finpussen...før maling [;)]


er heilt glatt overflate :) Skal lage tavle til Joakim, så då må eg vel bruke veldig glatt papir :) Pussemaskin blir nok for grovt :)
 
ORIGINAL: Trone

Btw, wallsticker på fiskebeinstapet = wallsticker som detter ned på gulvet..

Så så mye for det vi hang opp tidligere i dag. Argh........!!!!!!!!!!!

 
ka e en fiskebeinstapet?
 
Ej vil gjerne sjå bilde av vitrineskapa og skjenkane dåkka :)
 
Det er sånn tapet som folk malte over (litt sånn fibertapet) for mange år siden. Usj, alle har på ett eller annet tidspunkt hatt en sånn tapet i huset sitt... [:'(][:'(]
 
Ååååååneeeiii... Hadde jo lyst på det på mini sitt rom,men der er det seff sånn tapet som vi bare malte over... hrmpf...
 
Back
Topp