****Febbisene pusser opp****

bli slik i tvil om ej skal ha mørk interiør eller lys på stua når ej ser bilda dine Trone, e no så fint med lyst :)
 
ORIGINAL: juliann

Sååå utrolig fint dere gar fått det Trone..Veldig fin stil[;)] Jeg får fortsatt ikke til å kopiere bildeadresse..Det er ikke et alternativ som kommer opp når jeg høyreklikker på bildet jeg vil kopiere og lime inn...hmmm, er jeg heeelt blåst eller[8|][&:]


Har du musepila over bildet du vil kopiere? Det er mulig du må bytte nettleser. Jeg får ikke kopiert bildenettadressen når jeg er i IE (internettxplorer), har du foxilla eller chrome feks?


ORIGINAL: sjukesøster

bli slik i tvil om ej skal ha mørk interiør eller lys på stua når ej ser bilda dine Trone, e no så fint med lyst :)


LYST! Garantert he he!! Jeg har alltid hatt mørke møbler og det har vi hatt så lenge vi har bodd sammen også, så nå var det utroooolig herlig med noe nytt og lyst :) :) :)
Fikk du mmsen jeg sendte deg tidligere i dag? Måtte jo sende bilde av speilet til deg he he!
 
Fytti, for ett nydeligt rom Trone!!!!!
Du kan jammen dette med interiør[:)][:)]
Glede meg te å sjå bilder av resten av huset, for det rekne eg med kjeme ittekvart[;)][;)][;)]

Kan vel ikkje bidra så møje i denne tråden, siden huset vårt va nytt for 3 år si[:)][:)]

Men GLEDE meg te å sjå alt det dåkke andre finne på[:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Møffen
Fytti, for ett nydeligt rom Trone!!!!!
Du kan jammen dette med interiør[:)][:)]
Glede meg te å sjå bilder av resten av huset, for det rekne eg med kjeme ittekvart[;)][;)][;)]
Kan vel ikkje bidra så møje i denne tråden, siden huset vårt va nytt for 3 år si[:)][:)]
Men GLEDE meg te å sjå alt det dåkke andre finne på[:D][:D][:D]

Takktakk! [:D] Det som er det beste med dette er at mannen er like interesert i oppusning som jeg er, så det er aldri noe problem, hehe!! [:)]
Klart det kommer flere bilder etterhvert! [;)][;)][;)]
 
ja, va kjempeflott :)
vi he annø møbla, veit ikkje om en kan pusse dei og male dei kvit?
 
Hmm, århh..er så dårlig på sånt..Men har vel internett explorer...tror jeg[8|] Så det er ikke et alternativ og kopiere bildenett adresse. når jeg høyreklikker..

Sjukesøster; gå for LYST! Det er tidløst, men synes det er finest når det ikke er helt KRITTHVITT i rommene, litt varm grå eller brun tonet er min favoritt fortiden..ellers liker jeg veldig godt den "nye stilen" som er inn nå..så er det så fint med "gammelt, slitt" treverk til synes jeg eller hvitvaske eik eller hvite møbler, alle møbelforetningene har disse møblene fremme nå..
 
sj.søster: om dåke kjøper nye, s¨selg dei dåke har på finn :)

Men går lett ann å pusse opp møbler og male dei ;)
 
juliann: Last ned chrome, så går det :) :) :)

sjukis: Du kan male de ja! :) Mal de med pensel så får du litt liv i møblene med penselstrøkene :) :)

Vi skal pusse ned stolene vi har (som er brune) og spisebordet (som er eggehvitt) og salongbordet vårt (som er brunt).
Vi pusser det med grovt pussepapir slik at det blir liv i det og litt slitt preg over det. Og så maler alt med pensel :)
 
dei e lakka frå før..e de berre og pusse å så male dei lyse? deretter lakke over? vil ikkje flakke av?
 
RÅFLOTT, Trone! [:D]

Kan poste litt før og etterbilder jeg også, når jeg finner på det [:)] Synes sånne hyllene er snasne, men ville helst hatt de helt firkanta...

 
Kan bli knalltøft det sjukesøster..Hadde kjøpt noen nye tøffe knottet og gått løs med pussepapir/maskin, evnt spør i malerforetning hvordan de anebfaler å gjøre det[;)] Gøy når en har gjort det selv, men maaase arbeid også! Jeg er en racer på å selge på finn, lettvindt løsning. Men skal gå løs på en tripp trapp stol og en gyngehest selv snart, og gleder meg til å se resultatet [;)]
 
Lille snegle!!
Vi har har faktisk to helt firkanta sånne hyller i svart om det skulle være av interesse, tenkte faktisk legge de ut på finn, for tror ikke vi kommer til å henge de opp i nye huset [;)]
 
ORIGINAL: juliann

Lille snegle!!
Vi har har faktisk to helt firkanta sånne hyller i svart om det skulle være av interesse, tenkte faktisk legge de ut på finn, for tror ikke vi kommer til å henge de opp i nye huset [;)]

å? Hvor store da? :) Tror ikke det er plass på J sitt rom, men kanskje en annen plass!
 
Back
Topp