****Febbisene pusser opp****

ORIGINAL: Trone

Oooh.... Eeeeh.. Jeg skal seee.. Jeg husker i alle fall at de har den til 649 kr rullen på Monter` og 679 kr på Corona.
(Jeg fikk den for 400 kr rullen, hihi!!! Godt jeg kan snakke for meg hehehe)

Jeg kan ta noen bilder med kameraet, selv om jeg har egentlig ikke lyst å vise det frem før vi er ferdig altsååååååååååååå... *hmmm tenketenketenke...*

 
He ingen av dei butikkane her :,(
 
kan legge de over et lite lerret og henge opp :) vi he ingen panelfri vegg på stua så her kan ej ikkje ha mønstervegg. Men skal ha inne på soverommet da :)
 
skal gjere det :)
 
Treng foresten hjelp til å sjå ka fotografbilde som hadde passa best på lerret av minsten :) og ka som passa best til å forstørre bittelitt og gi til besteforeldre. Gler mej slik til å henge opp lerretsbilde :)
 
Skal se om jeg får lagt ut bilder av rommet til Iver i morgen[:)] Er ikke helt ferdig, gjenstår å henge ting på veggene og sånn, men det kommer[:)] Han sover der for første gang i natt[&:][:)]
 
He he, det er ikke tull engang. Jeg vet nesten ikke om jeg tør å legge meg i tillfelle han våkner[8D] Neida, skal tusle meg under dynen nå tenker jeg[:)]
 
Herreguuuuud Trone, så utrolig fin stue :) Og SÅ mye dere har fått gjort på den korte tiden [:-]

Sorc : Vaskerommet ser jo dobbelt så stort ut :) mye bedre i hvitt jah :)

Juliann : Sååååå masse fine møbler :) gleder meg til å komme på besøk å se :)
Hva kosta den benken til gangen?? [;)]
 
Oh, her var det mye fint. Må følge med litt på denne tråden fremover. Vi driver å totalrenoverer ett bygg som totalt blir 5 leiligheter, og vi skal ha den ene. Har såvidt begynt å rive nå, og håper at vi får snekker på plass fra begynnelsen av måneden til å bygge opp igjen [:D] Trooor vi endelig har kommet frem til rominndeling og slikt nå (etter 6 måneder med frem og tilbake [8D])

Men det vi har bestilt er:
*Kjøkken fra Huseby i eggehvit, men med andre vitrinedører: http://huseby.no/kjoekken/modeller.html#/Timian/396/ Blæh, fikk ikke til bilde, så det ble link [:-]

Spisestue for 10 (12), men med litt annet trekk på stolene, som jeg ikke finner bilde av:

Også blir det sannsynligvis tapet fra Italian Silks serien til Borge i spisestuen og storstuen, men der har vi ikke plukket ut akkurat typen enda [:)] Får ikke opp bilder av de forskjellige tapetene på nettsiden jeg, gjør dere? http://www.borge.no/wsp/borgeno/frontend.cgi?session=0b1b717ee80e0081e4ff1653634ae4&func=frontend.show&template=prod_list&func_id=10031000&parent=10031000 
 
Dette programmet sitter forresten min kjære på dagen lang og forsøker å finne bedre romløsninger, samt møblerer og styrer. http://www.viseno.no/ 
 
ORIGINAL: hamare

Dette programmet sitter forresten min kjære på dagen lang og forsøker å finne bedre romløsninger, samt møblerer og styrer. http://www.viseno.no/ 


hehe =) min kjære har vert på lignandes side å laga platningen vår :P hehe
 
ÅH så gøy!!
eg skal se om eg får lagt ut før bilder av barenrommet, så kommer etterbildene ut på høsten når det blir ferdig[:D]
 
Vi har kjøpt oss speil i dag :) På Jysk hadde de speilet vi har sett på en stund, til 450 kr, så det var scoop! :) :) Egentlig skulle vi ha Hemnes sitt speil, men dette var myyyye finere :) :) :)

Og vi har enda ikke blitt helt ferdig, men mååå bare vise dere speilet :)


Vi handlet i dag:
* Dørhåndtak til den nye døra i stua.
* Lakk til gulvlistene (skal ta de på nytt igjen)
* Speil til spisestua.
* Nye kosetepper til stua (siden de grå ikke passer inn lengre)
* Barnesikring til kontaktene.
* Nye knagger til yttergangen som ungene skal bruke.
* Nytt nøkkelskap som matcher knaggene.
* Wall sticker til den lange gangen.
* Gardinstenger til trippelvinduene i stuen.
* Ekstra paneloppheng til stuen.

Vi fikk ikke tak i:
* Hattehyllen
* Gardiner til verandadøren og spisestuen.
* Gardinstenger til verandadøren og spisestuen.
 
ORIGINAL: sorciere_

Vi har samme spegl som dåke, Trone ;) Men det har vi hatt over senga [&o][:-]


Vi skal jo ha skyvedørsgarderobe med bronsefarget speil, så trenger sånn sett ikke speil over senga.
Vi har hatt speilfliser tiligere som vi har satt sammen til en lang rekke med en hylle (rack) foran. Ble utrolig stilig. På den hylla hadde vi maaaasse telys :) Dritkult! :)
 
Sååå utrolig fint dere gar fått det Trone..Veldig fin stil[;)] Jeg får fortsatt ikke til å kopiere bildeadresse..Det er ikke et alternativ som kommer opp når jeg høyreklikker på bildet jeg vil kopiere og lime inn...hmmm, er jeg heeelt blåst eller[8|][&:]
 
Back
Topp