****Febbisene pusser opp****

Nesten ferdig!!




Som skrevet tidligere, karmer kommer på når vinduet er byttet.
Vi har idag kjøpt taklampe og gardinstang.
Dette kommer opp imorgen, så da kan vi få opp gardinene og flytte senga hans inn i løpet av helga[:D][:D]
 
He dei slutta å selge kansas sofa på bohus?? [:(][:(][:(]
 
Nå holder mannebeinet på å male kjøkkeninnredningen!![:)][:)][:)]
Vi maler den i lys antikk og så skal vi ha en litt lunere farge på veggene. Er billigere oppussning dette enn helt nytt kjøkken, for det har vi ikke råd til med det første...

Sjukis, jeg sendte mms til deg så du fikk se fargeforskjellen[8D]
 
Såg den da ej va ute på trilletur ista, kjempefine :) send mannebeinet ditt over på kjøkkenet her etterpå for å forts. med det samme her da ;)
 
Her held dei på ute på tomta å får fjerna enda fleire gedigne grantre [:)] Gler mej til dei he vert og planert ferdig og ej får så ny plen å lage til hagen akkurat slik ej vil :) sku gjerne ha hatt en hagetråd her oppe attmed oppussingstråden..treng litt bildetips å tips til planta :) samt innrede plattingen :)
 
 
Gleder meg også til å få tak i krukker til å ha på verandaen!! Men har ikke funnet "de rette" enda, så gidder ikke kjøpe noe før jeg finner the real deal, hehe!! Vet hva jeg vil ha, på en måte, men gidder ikke betale flesk for det!
 
ORIGINAL: Trone

Nå holder mannebeinet på å male kjøkkeninnredningen!![:)][:)][:)]
Vi maler den i lys antikk og så skal vi ha en litt lunere farge på veggene. Er billigere oppussning dette enn helt nytt kjøkken, for det har vi ikke råd til med det første...

Sjukis, jeg sendte mms til deg så du fikk se fargeforskjellen[8D]

 
Vart de opa løysning inn til stova?
 
pusha på dinna her ej :)
 
ORIGINAL: Trone

NEI!!! Jeg nekta å slå hull i veggen så han fikk en halvåpen løsning fra kjøkkenet til stua ha ha ha!!!!

 
Få sjå da?? :)
 
ORIGINAL: Trone

Jeg har jo sendt deg mms av det for lenge siden! Hehehhe!! Er den veggen i spisestua som vi har det store speilet på :)

 
Send et stooort bilde på mail? ;)  huska ikkje det bildet ej "delvis ammetåke enda" hehe [:D]
 
Her sjukis!
Gamle bilder, så her var det ikke gardiner eller pynt noen steder, hehe! Ser mye bedre ut slik vi har det nå altså, hahahah!! Og feil stol står ved bordet og ja. Veldig veldig halvveis...
Men nå er det så rotete at jeg tar ikke bilder nå ;)




 
trone- den kommoden på bildene- den tror jeg vi skal ha også[:D] ha service i den lurte vi på.
blir det teit??
 
Kor e opninga inn på kjøkkenet hen? [:)]
 
trone- gleder meg til å se bilder emoticon

vi holder nå på å pusse opp gangen vår..

Hittil har vi malt taket, hengt opp nye lamper, røykvarsler, satt opp mange veggpaneler i eggehvit.

- vi skal bytte dørkarm og dør til badet
- sette opp de siste platene
- male utgangsdøren helt lys
- bytte dørhåndtak til utgangsdør
- sette på hvite taklister

Etter neste lønn jeg får skal vi:
- legge underlag på gulvet
- legge skiferlaminat
- sette på hvite gulvlister
- sette på hvite utvendige hjørnelister
- sette sammen et skap vi har fått av mamma

så er rommet ferdig emoticon
 
Back
Topp