Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Åhhhh, HURRAA!!!!! visste det måtte være en spire, ms har ikke slike skygger og det beviste den nå :D gratulerer så mye fine du❤️ for en dag!
 
Næmmen dra meg baklengs inn i fuglekassa, FOR en reaksjon det har vært her inne da!! :eek: :excited001:joyful:

Tuuuuuusen hjertelig takk alle sammen!! ❤️❤️ utrolig koselig å komme inn her nå og lese alle de fine kommentarene. :love7 FOR en dag ja!!

Akkurat nå føler jeg en god mix av følelser, for det første som at det er den beste dagen noensinne og at jeg er superglad for både leilighet og positiv STIGENDE test :woot::excited001samtidig er jeg veldig redd for å lage meg illusjoner og bli FOR glad, for erfaringen har jo vært heller dårlig på det punktet. Men liker å tenke at nå er uflaksen brukt opp, så nå har jeg bare flaks igjen :p:hilarious:

Har allerede begynt med heparin, Aspirin (tilsvarende Albyl-E) og progesteronen går jeg jo på. Skulle begynne ved positiv test sa de, så da gjør jeg det. Her skal det støttes si, hihi :joyful:

Blir desverre ikke noen ny test i kveld da jeg bare har 3 makesure igjen... og har kjøpt 1 cb ultratidlig digital og 1 cb med ukes-indikator. Så blir det vel å ta de når jeg ser litt mer hvordan stripsene oppfører seg ☺️ VELDIG spent på testen i morgen tidlig! :joyful:
 
Åh se der da!!!!
 
12 DPO

Dagens test, kjenner jeg hadde håpet at den var litt tydeligere sterkere i dag, så blir litt stressa av det... tør ikke slippe jubelen løs helt enda. Men håper håper håper så sterkt at denne gangen så går det fint ❤️:happy:

1000042601.jpg
1000042603.jpg
 
Sammenligner du med morgentesten i går så er dagens vesentlig tydeligere da. :)
 
12 DPO

Dagens test, kjenner jeg hadde håpet at den var litt tydeligere sterkere i dag, så blir litt stressa av det... tør ikke slippe jubelen løs helt enda. Men håper håper håper så sterkt at denne gangen så går det fint ❤️:happy:

Vis vedlegget 427075Vis vedlegget 427076
Skjønner godt du prøver å holde forventningene litt tilbake frem til du ser tydelig økning. Har kjørt samme strategi denne gangen, men man rekker jo å tenke altfor mye på det likevel :bag:

Jeg opplevde denne gangen at testene ofte økte ettermiddag/kveld og så ble jeg skuffet/stressa hver morgen fordi da var de helt like som gårsdagens ettermiddag/kveld. Men klarte etterkvert å gå over til bare en strimmel om dagen, det hjalp på :hilarious::Heartred
 
12 DPO

Dagens test, kjenner jeg hadde håpet at den var litt tydeligere sterkere i dag, så blir litt stressa av det... tør ikke slippe jubelen løs helt enda. Men håper håper håper så sterkt at denne gangen så går det fint ❤️:happy:

Vis vedlegget 427075Vis vedlegget 427076
Er det på dritt tiss, eller urin 2? ❤️ det er jo noe der. Du må ut å kjøpe flere tester ❤️❤️
 
Skjønner godt du prøver å holde forventningene litt tilbake frem til du ser tydelig økning. Har kjørt samme strategi denne gangen, men man rekker jo å tenke altfor mye på det likevel :bag:

Jeg opplevde denne gangen at testene ofte økte ettermiddag/kveld og så ble jeg skuffet/stressa hver morgen fordi da var de helt like som gårsdagens ettermiddag/kveld. Men klarte etterkvert å gå over til bare en strimmel om dagen, det hjalp på :hilarious::Heartred
Ja det rekker man :hilarious: men prøver å forholde meg litt rolig frem til det føles litt sikrere hverfall ja. Du startet jo denne gangen med blod også så skjønner at du var usikker. ❤️

Haha vet du, det er AKKURAT det som har skjedd her nå, ble skuffa over at den ikke hadde steget så mye fra ettermiddagstesten i går. :hilarious: godt å høre at det er noe som kan skje og at det kan gå fint ❤️ nå har jeg jo bare 2 strimler igjen, så blir å teste de neste 2 morgenene og så får vi se ☺️ hvis de stiger fint da så trenger jeg kanskje ikke kjøpe flere, også kan jeg teste med den digitale om en stund.
 
Er det på dritt tiss, eller urin 2? ❤️ det er jo noe der. Du må ut å kjøpe flere tester ❤️❤️
Haha det er konsentrert morgenurin så ikke dritt-tiss, men ikke 2. urin heller, den hadde kanskje slått ut bedre. ❤️ Ja, problemet er bare at mannen har satt foten litt ned på testekjøping... :smiley-ashamed004:rolleyes:
 
Ja det rekker man :hilarious: men prøver å forholde meg litt rolig frem til det føles litt sikrere hverfall ja. Du startet jo denne gangen med blod også så skjønner at du var usikker. ❤️

Haha vet du, det er AKKURAT det som har skjedd her nå, ble skuffa over at den ikke hadde steget så mye fra ettermiddagstesten i går. :hilarious: godt å høre at det er noe som kan skje og at det kan gå fint ❤️ nå har jeg jo bare 2 strimler igjen, så blir å teste de neste 2 morgenene og så får vi se ☺️ hvis de stiger fint da så trenger jeg kanskje ikke kjøpe flere, også kan jeg teste med den digitale om en stund.
Ja det hjalp ikke på med det blodet nei, Uff. Har ganske høye skuldre enda nå 7+1, har fått bekreftet liv på UL for en uke siden. Men blir nok enda en om en uke for ekstra bekreftelse. Blir jo helt frynsete av den erfaringen vi har hatt :hilarious: :nailbiting: :Heartred

Høres ut som en veldig god plan å ta 1 om dagen til strimlene er tomme og så heller gå over til de digitale da! Jeg opplevde faktisk litt svak stigning i starten denne gangen, og så plutselig tok det seg raskere opp og jeg fikk «dyestealer» strimmel og 3+ når jeg var 5+0.

Håper på fin stigning for deg nå de neste dagene :love017:Heartred:smiley-angelic001
 
12 DPO

Dagens test, kjenner jeg hadde håpet at den var litt tydeligere sterkere i dag, så blir litt stressa av det... tør ikke slippe jubelen løs helt enda. Men håper håper håper så sterkt at denne gangen så går det fint ❤️:happy:

Vis vedlegget 427075Vis vedlegget 427076

Det er jo kort tid siden du tok kveldstest og da fikk jeg sånn resultat som du, men om du sammenligner den med gårsdagen er den jo sterke!! :love017 heier på denne spiren❤️
 
Sammenligner du med morgentesten i går så er dagens vesentlig tydeligere da. :)
Enig! Og det er jo bare en dag siden. Hcg dobler seg jo annenhver dag, så dette har jeg troa på! <3
 
Nervepirrende dette her, forstår deg så godt! Men trenger ikke myse på disse strekene, så håper spiren sitter helt til mål :Heartred
 
Det er jo kort tid siden du tok kveldstest og da fikk jeg sånn resultat som du, men om du sammenligner den med gårsdagen er den jo sterke!! :love017 heier på denne spiren❤️
Åh det gir meg håp! Takk fina ❤️ nå må den bare klamre seg fast :love017
 
Enig! Og det er jo bare en dag siden. Hcg dobler seg jo annenhver dag, så dette har jeg troa på! <3
Nervepirrende dette her, forstår deg så godt! Men trenger ikke myse på disse strekene, så håper spiren sitter helt til mål :Heartred
Åh tusen takk for støtte og peptalk ❤️ du er god! ❤️ Det er sant alt du sier!

Og én ting til som jeg hadde glemt, jeg pleier alltid å bruke 10mIU/ml tester, og disse er jo 25mIU/ml så det betyr jo at de er jo egentlig MYE sterkere allerede hadde jeg brukt de andre testene :woot:
 
Ja det hjalp ikke på med det blodet nei, Uff. Har ganske høye skuldre enda nå 7+1, har fått bekreftet liv på UL for en uke siden. Men blir nok enda en om en uke for ekstra bekreftelse. Blir jo helt frynsete av den erfaringen vi har hatt :hilarious: :nailbiting: :Heartred

Høres ut som en veldig god plan å ta 1 om dagen til strimlene er tomme og så heller gå over til de digitale da! Jeg opplevde faktisk litt svak stigning i starten denne gangen, og så plutselig tok det seg raskere opp og jeg fikk «dyestealer» strimmel og 3+ når jeg var 5+0.

Håper på fin stigning for deg nå de neste dagene :love017:Heartred:smiley-angelic001
Det skjønner jeg veldig godt ❤️ men sååå fint med bekreftet liv for en uke siden! :love017:woot: og godt om du får tatt en til om en uke ja. Blir spennende ❤️ ja man blir helt ødelagt... :smiley-ashamed004

Oj, det er interessant da, håper det samme skjer for meg. :nailbiting: dye-stealer 5+0 er jo tidlig! Det fikk jeg først 6+1 med datteren min.

*Håper håper håper* ❤️

Også skal jeg tenke som fine @Bobben sa, "strek er strek", jeg er faktisk gravid :excited001:love017
 
Back
Topp