Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Kanskje jeg må forsøke meg på det da! Hvilken teknikk er best for 2.urin da? Må spør ekspertene :p:hilarious: hittil har jeg bare ventet 15 min etter å tatt første og så tatt igjen

Har gjort det samme! Venta ganske kort, innimellom 30- 60 min! Men andre ganger så kort som 15 min :D
 
Jeg fikk også best strek på 2. urin! Du har to streker, her det ingen tvil! Håper bare spira klorer seg fast!
 
Har gjort det samme! Venta ganske kort, innimellom 30- 60 min! Men andre ganger så kort som 15 min :D
Jeg fikk også best strek på 2. urin! Du har to streker, her det ingen tvil! Håper bare spira klorer seg fast!
Da skal jeg prøve 2.urin jeg også! :joyful: :love017tror dere det er lurest å ta det sånn på morgenen eller bør jeg heller ta de på ettermiddagen sånn som i går? Den var jo mye sterkere enn morgentesten. Sånn hvis jeg bare skal ta 1 daglig hehe
 
Da skal jeg prøve 2.urin jeg også! :joyful: :love017tror dere det er lurest å ta det sånn på morgenen eller bør jeg heller ta de på ettermiddagen sånn som i går? Den var jo mye sterkere enn morgentesten. Sånn hvis jeg bare skal ta 1 daglig hehe

Når jeg gikk over til testing 1 gang om dagen, så tok jeg den på 2 urin på morgenen❤️
 
Da skal jeg prøve 2.urin jeg også! :joyful: :love017tror dere det er lurest å ta det sånn på morgenen eller bør jeg heller ta de på ettermiddagen sånn som i går? Den var jo mye sterkere enn morgentesten. Sånn hvis jeg bare skal ta 1 daglig hehe
Jeg gjorde samme som Luna, testet på urin 2 på morgenen. Det gikk alt fra 15 min til en time mellom de to dobesøkene, jeg drakk ikke så mye før urin 2 og urinen var alltid veldig mye mer konsentrert og bedre å teste på. Men vi er jo forskjellige, det finnes de som tester best på første urin. Syns likevel majoriteten av de som prøver ut begge deler tester best på 2 urin
 
Når jeg gikk over til testing 1 gang om dagen, så tok jeg den på 2 urin på morgenen❤️
Jeg gjorde samme som Luna, testet på urin 2 på morgenen. Det gikk alt fra 15 min til en time mellom de to dobesøkene, jeg drakk ikke så mye før urin 2 og urinen var alltid veldig mye mer konsentrert og bedre å teste på. Men vi er jo forskjellige, det finnes de som tester best på første urin. Syns likevel majoriteten av de som prøver ut begge deler tester best på 2 urin
Da prøver jeg det i morgen! ☺️ Takk for tips!! ❤️
 
Du, alma, du alma! Du som har så få tester må da ikke kaste de bort på dritt-tiss! Har du ikke lært noe i den tiden her inne?? :hilarious:

Nå drikker du ingenting, og ingen tissing på 3-4 timer, så tar du en ny, den blir nok enda sterkere :love017

Og i morgen blir det ikke testing på dritt-tiss altså!! :hilarious:
 
Du, alma, du alma! Du som har så få tester må da ikke kaste de bort på dritt-tiss! Har du ikke lært noe i den tiden her inne?? :hilarious:

Nå drikker du ingenting, og ingen tissing på 3-4 timer, så tar du en ny, den blir nok enda sterkere :love017

Og i morgen blir det ikke testing på dritt-tiss altså!! :hilarious:
Hahaha nei tydeligvis ikke :hilarious: fyrte akkurat av den ultratidlige digitale på dritt-tiss for tenkte at ja, den er jo på 10, så hvis jeg får strek nå på 25 så slår den helt sikkert ut. Det gjorde den ikke, ikke gravid sa den:banghead::hilarious: føler meg skikkelig teit som kastet bort den sånn.. :p

Nei, men nå tenker jeg at strek er strek i dag, også tar jeg på 2.urin i morgen :p:hilarious: har jo bare 2 igjen :eek: hvis det er godkjent? Hahaha :laughing002:love017
 
Hahaha nei tydeligvis ikke :hilarious: fyrte akkurat av den ultratidlige digitale på dritt-tiss for tenkte at ja, den er jo på 10, så hvis jeg får strek nå på 25 så slår den helt sikkert ut. Det gjorde den ikke, ikke gravid sa den:banghead::hilarious: føler meg skikkelig teit som kastet bort den sånn.. :p

Nei, men nå tenker jeg at strek er strek i dag, også tar jeg på 2.urin i morgen :p:hilarious: har jo bare 2 igjen :eek: hvis det er godkjent? Hahaha :laughing002:love017
Støtter den! Når du har så få tester så tenker jeg det er dumt å teste flere ganger samme dag. Jeg så nesten ikke streken i går (på morgen), og denne ser jeg tydelig, så jeg tenker det er en fin økning i starten! Krysser alt jeg har :Heartpink
 
Det skjønner jeg veldig godt ❤️ men sååå fint med bekreftet liv for en uke siden! :love017:woot: og godt om du får tatt en til om en uke ja. Blir spennende ❤️ ja man blir helt ødelagt... :smiley-ashamed004

Oj, det er interessant da, håper det samme skjer for meg. :nailbiting: dye-stealer 5+0 er jo tidlig! Det fikk jeg først 6+1 med datteren min.

*Håper håper håper* ❤️

Også skal jeg tenke som fine @Bobben sa, "strek er strek", jeg er faktisk gravid :excited001:love017

Strek er absolutt strek :Heartred :love017 Krysser så fingrene for riktig utvikling nå fremover!! :smiley-angelic001

Kanskje det faktisk er en fordel å ha så få tester igjen som du har nå. For man kan bli litt koko av for mye testing og :hilarious:
 
Hahaha nei tydeligvis ikke :hilarious: fyrte akkurat av den ultratidlige digitale på dritt-tiss for tenkte at ja, den er jo på 10, så hvis jeg får strek nå på 25 så slår den helt sikkert ut. Det gjorde den ikke, ikke gravid sa den:banghead::hilarious: føler meg skikkelig teit som kastet bort den sånn.. :p

Nei, men nå tenker jeg at strek er strek i dag, også tar jeg på 2.urin i morgen :p:hilarious: har jo bare 2 igjen :eek: hvis det er godkjent? Hahaha :laughing002:love017
Ååå det var teit. Det ble en hard og dyr lærepenge for deg denne gang :hilarious:

Enig med deg, i dag er du gravid, du har en fin økning fra i går, så nå kan vi vente spent på neste test i morgen, på urin 2! :laughing002:woot:
 
Strek er absolutt strek :Heartred :love017 Krysser så fingrene for riktig utvikling nå fremover!! :smiley-angelic001

Kanskje det faktisk er en fordel å ha så få tester igjen som du har nå. For man kan bli litt koko av for mye testing og :hilarious:
Håper det!! ❤️ takk!! :love017

Haha ja tror nesten det, man kan absolutt bli litt koko ja :hilarious: har prøvd å ikke tenke så mye mer på det i dag siden jeg uansett ikke kan teste mer, og det har vært deilig ☺️
 
Aldrialdrialdri teste på dritt tiss :hilarious:
Ååå det var teit. Det ble en hard og dyr lærepenge for deg denne gang :hilarious:

Enig med deg, i dag er du gravid, du har en fin økning fra i går, så nå kan vi vente spent på neste test i morgen, på urin 2! :laughing002:woot:
Hahaha leksen er lært!! :hilarious::love017

Veldig spent på i morgen :woot: på urin 2. skal bli! :hilarious::hilarious:
 
Imens vi venter på neste test kan jeg jo ta en oppsummering på symptomer. I dag har jeg hatt mye murringer og flere veldig tydelig stikk og ligament-strekk-stikk i lyskene/livmorområdet. I tillegg til kvalme, trøtthet, og stikkinger/ømhet inne i brystene. Luktesansen er helt vilt forbedret og det er en utrolig morsom opplevelse (stort sett :hilarious: ). Og jeg er EMOSJONELL :p:laughing002
 
Last edited:
13 DPO

Tatt på 2. urin. Flydd på do og prøvd å klemme ut noen dråper så mange ganger nå uten hell, men til slutt fikk jeg ut noe, problemet med andreurin :hilarious: ikke drukket noe!

Men har en skikkelig synkende følelse, nesten helt sikker på at dette ikke går veien denne gangen heller :sorry: I går kveld hadde jeg SÅ heftige kramper i magen at jeg tenkte jaja nå aborterer jeg vel.. men fortsatt ikke noe blod i dag morges.

Uten blits:
1000042686.jpg
med blits:
1000042684.jpg
 
13 DPO

Tatt på 2. urin. Flydd på do og prøvd å klemme ut noen dråper så mange ganger nå uten hell, men til slutt fikk jeg ut noe, problemet med andreurin :hilarious: ikke drukket noe!

Men har en skikkelig synkende følelse, nesten helt sikker på at dette ikke går veien denne gangen heller :sorry: I går kveld hadde jeg SÅ heftige kramper i magen at jeg tenkte jaja nå aborterer jeg vel.. men fortsatt ikke noe blod i dag morges.

Uten blits:
Vis vedlegget 427146med blits:Vis vedlegget 427147
Dette er jo tydelig økning! Skjønner at du ikke tørr å juble helt enda, men streken er jo sterkere. Og ‘menssmerter’ er jo også skikkelig symptom! Jeg har tenkt at «nå kommer mensen», så mange ganger i starten, både med I og nå :Heartred
 
Dette er jo tydelig økning! Skjønner at du ikke tørr å juble helt enda, men streken er jo sterkere. Og ‘menssmerter’ er jo også skikkelig symptom! Jeg har tenkt at «nå kommer mensen», så mange ganger i starten, både med I og nå :Heartred
Du har helt rett, takk for god støtte ❤️ jeg er nok bare livredd for å miste igjen så helgarderer meg på forhånd :hilarious: krysser fingrene for at dette går fint ❤️
 
13 DPO

Tatt på 2. urin. Flydd på do og prøvd å klemme ut noen dråper så mange ganger nå uten hell, men til slutt fikk jeg ut noe, problemet med andreurin :hilarious: ikke drukket noe!

Men har en skikkelig synkende følelse, nesten helt sikker på at dette ikke går veien denne gangen heller :sorry: I går kveld hadde jeg SÅ heftige kramper i magen at jeg tenkte jaja nå aborterer jeg vel.. men fortsatt ikke noe blod i dag morges.

Uten blits:
Vis vedlegget 427146med blits:Vis vedlegget 427147

Den ER sterkere! Sjekk fargestoffet også, den her har også mindre fargestoff ❤️
Se her;
Screenshot_20240203_105044_Premom.jpg

Lett å se stigning når en legger de inn sånn, også ser en jo forskjellen på fargestoffet på C også ❤️
 
Last edited:
13 DPO

Tatt på 2. urin. Flydd på do og prøvd å klemme ut noen dråper så mange ganger nå uten hell, men til slutt fikk jeg ut noe, problemet med andreurin :hilarious: ikke drukket noe!

Men har en skikkelig synkende følelse, nesten helt sikker på at dette ikke går veien denne gangen heller :sorry: I går kveld hadde jeg SÅ heftige kramper i magen at jeg tenkte jaja nå aborterer jeg vel.. men fortsatt ikke noe blod i dag morges.

Uten blits:
Vis vedlegget 427146med blits:Vis vedlegget 427147
Denne er jo litt sterkere og dobling annenhver dag er jo en god indikasjon på at det går riktig vei. Kan du plassere torsdagens og dagens under hverandre? Så ser du jo stigning? ❤️ man må jammen ha litt is i magen de første dagene ❤️ ikke lett. Det er nervepirrende
 
Back
Topp