Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Shit for en spennende dag for dere! Gratulerer så mye med leilighetskjøp! :love7 Fantastisk! Og den streken er jo lovende!:love7:nailbiting:
 
Er litt overveldet av at så mange ser den så godt :eek::woot::nailbiting::love017 Nå må jeg gå og se om den har noe strek tørr :hilarious:

Men har en annen stor positiv begivenhet som har skjedd i dag da, vi har kjøpt oss leilighet!!
:wav
Er sååååå glad for det, vi har kikket rundt på markedet så lenge nå, så føles fantastisk å endelig ha funnet noe. Er et nybygg som står ferdig i mai/juni. Så det er jo perfekt hvis vi klarer å bli gravide i løpet av våren, så kan vi flytte inn der og ha siste trimester og barsel i rolige trygge omgivelser uten å tenke eller stresse mer med sånt. Så nå skal jeg begynne å planlegge kjøkken hihi :happy::joyful:

Wææ! Gratulerer! For en dag! ❤️❤️ Dette MÅ jo også bare være positiv test, den er jo så tydelig, og make sure har jeg aldri fått sånne skygger på på ms! :nailbiting: :love017
 
Gratulerer med leilighetskjøp :D Holder pusten når det kommer til testinga di, synes jeg ser strek som de andre sier:D stemmer egentlig for å feire leilighetskjøpet med en ny test:hilarious: det må da være noe på gang!!❤️
 
Tusen tusen takk alle sammen!! ❤️ Det hadde vært en fantastisk start på året med både ny leilighet og TENK hvis dette faktisk er en spire, og den sitter? :nailbiting: :love017 :woot:

Haha jeg bøyer meg etter publikums ønske, det blir ny test om ca 1 time!! Har holdt meg nå i ca 3 timer uten å drikke :hilarious:
 
Tusen tusen takk alle sammen!! ❤️ Det hadde vært en fantastisk start på året med både ny leilighet og TENK hvis dette faktisk er en spire, og den sitter? :nailbiting: :love017 :woot:

Haha jeg bøyer meg etter publikums ønske, det blir ny test om ca 1 time!! Har holdt meg nå i ca 3 timer uten å drikke :hilarious:

*venter i spenning*
 
Spenningens time har kommet, jeg har tisset på pinnen!!! :excited001

Alle bildene er av samme test, bare i litt forskjellig lys og med/uten blits

Disse er akkurat ved 3 min, i lampelys:
1000042553.jpg
1000042556.jpg


Disse er i naturlig lys en av de med blits, litt etterpå, men før 5 min:
1000042562.jpg
1000042563.jpg

Please overse ullfiberen som har sneket seg med på bildet :hilarious:
 
Babystrek :hello2 :love7 :binkybaby :dummy1: :dummy::Heartred:Heartpink:Heartblue:Heartbigred:talk017:love017:hug007:happy093:happy119:dance011:dance008:cool05:smiley-bounce012:smiley-bounce015 Gratulerer så mye med spiren❤️
 
Back
Topp