Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Hater den ventetiden her... Nå murrer det så voldsomt at det føles som om mensen er rett rundt hjørnet, men vet det også kan bety at egget graver seg godt ned. Vil bare hoppe noen dager frem i tid og VITE :hilarious: :smiley-ashamed005
 
Hater den ventetiden her... Nå murrer det så voldsomt at det føles som om mensen er rett rundt hjørnet, men vet det også kan bety at egget graver seg godt ned. Vil bare hoppe noen dager frem i tid og VITE :hilarious: :smiley-ashamed005

Dpo lang er spennende og grusomt irriterende på samme tid :shy: :hilarious:
 
Hater den ventetiden her... Nå murrer det så voldsomt at det føles som om mensen er rett rundt hjørnet, men vet det også kan bety at egget graver seg godt ned. Vil bare hoppe noen dager frem i tid og VITE :hilarious: :smiley-ashamed005
Synes murringer fra 8 dpo og utover pleier å være et godt tegn :smiley-angelic001 :love017
Spent på i morgen❤️
 
9 DPO

Blanke tester i dag også, kaaaanskje en skygge på en av de, men det tør jeg ikke stole på. :nailbiting:
1000042380.jpg
1000042381.jpg

Første er tatt med en gang jeg sto opp og andre er andreurin 15 minutter etter den første. ☺️
 
Synes å ane noe på den andre testen ... Hm, så spennende! Synes 9 dpo er en vanskelig testdag :hilarious: 10 dpo derimot, da har jeg alltid pleid å teste.
 
Godt det ikke bare er meg!! ❤️ Også på begge da @Luna94 ? :woot: :nailbiting:

9 dpo er en luring ja, litt selvpining egentlig det her :hilarious: åh, håper det er noe litt tydeligere der i morgen! :joyful::love017
 
Godt det ikke bare er meg!! ❤️ Også på begge da @Luna94 ? :woot: :nailbiting:

9 dpo er en luring ja, litt selvpining egentlig det her :hilarious: åh, håper det er noe litt tydeligere der i morgen! :joyful::love017

Jeg synes jeg ser på begge ja :shy: enda disse er det nok noe dårlig fargestoff i, om du ser på kontrollstreken på spesielt urin 2!
Blir spennende å se ❤️
 
Jeg synes jeg ser på begge ja :shy: enda disse er det nok noe dårlig fargestoff i, om du ser på kontrollstreken på spesielt urin 2!
Blir spennende å se ❤️
Iiih så gøy!! Nå blir jeg litt revet med kjenner jeg :hilarious: :love017 ja du har nok rett i det, de er fra den "dårlige" batchen som har vært snakket om her inne, merket at nr.2 brukte mye lenger tid på å suge opp enn den første.

Har så få tester igjen, men mannen er litt lei av at jeg har kjøpt så mange så prøver å klemme ut det jeg kan av de jeg har nå :hilarious: så får jeg heller kjøpe flere hvis det ikke går denne gangen. Men håper det går og at jeg heller kan kjøpe noen digitale :woot: takk, blir spennende ja!! ❤️
 
Iiih så gøy!! Nå blir jeg litt revet med kjenner jeg :hilarious: :love017 ja du har nok rett i det, de er fra den "dårlige" batchen som har vært snakket om her inne, merket at nr.2 brukte mye lenger tid på å suge opp enn den første.

Har så få tester igjen, men mannen er litt lei av at jeg har kjøpt så mange så prøver å klemme ut det jeg kan av de jeg har nå :hilarious: så får jeg heller kjøpe flere hvis det ikke går denne gangen. Men håper det går og at jeg heller kan kjøpe noen digitale :woot: takk, blir spennende ja!! ❤️

Ja, ikke sant! Ååhh, som jeg håper for deg!!! ❤️
 
Blir spennende i morgen! Synes jeg skimter noe på den nederste, men har streksyn så ikke hør på meg:bag:
 
Back
Topp