Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

10 dpo

Dagens tester (de to nederste er de samme såvidt over tiden). Begynner å miste håpet litt kjenner jeg...

1000042421.jpg
1000042426.jpg
1000042427.jpg
 
Jeg også!!! ❤️ Hadde håpet på noe litt tydeligere enn bare skygger 10 dpo..
Jaaa ... Synes jo å ane noe på de nederste, når det er gått litt over tiden, men det er jo uansett en sjanse for at egget fester seg senere, og at det kan bli skikkelig positivt nærmere ikm.
 
Jaaa ... Synes jo å ane noe på de nederste, når det er gått litt over tiden, men det er jo uansett en sjanse for at egget fester seg senere, og at det kan bli skikkelig positivt nærmere ikm.
Krysser fingrene for at det blir akkurat som du sier ☺️❤️
 
Ser den LETT! Som jeg håper for deg! :Heartred
 
Kan skimte noe veeeldig svakt, håper masse for deg!! :love7 :shy:
Åh, den der var jo ganske synlig!!! :woot: :love017 Håpe håpe hååååpeeer!!❤️
Ser den LETT! Som jeg håper for deg! :Heartred
Enig. Denne var jo ganske lett å se da!!:nailbiting: var det urin 2? Må vi vente en heeeeel dag altså??:hilarious:
SÅ gode dere er alle sammen!!! :love7 :hug003
Setter så pris på støtten! Virkelig ❤️

Ser den ganske lett ja, men er så redd for at den skal være falsk. Håper med alt jeg har men samtidig så tør jeg ikke håpe, er livredd for falske forhåpninger denne gangen :wideyed::nailbiting:må få noe sterkere først.:joyful:

Var 1. urin ☺️ haha jaa, beklager! problemet er at jeg bare har 4 tester igjen og de har ikke ms her :hilarious: og på apoteket har de bare cb (de andre stripsene må bestilles fra Amazon og får de tidligst i morgen på ettermiddagen). Æææh. Mulig det blir en tur på apoteket i løpet av dagen :smiley-angelic006
 
Er litt overveldet av at så mange ser den så godt :eek::woot::nailbiting::love017 Nå må jeg gå og se om den har noe strek tørr :hilarious:

Men har en annen stor positiv begivenhet som har skjedd i dag da, vi har kjøpt oss leilighet!!
:wav
Er sååååå glad for det, vi har kikket rundt på markedet så lenge nå, så føles fantastisk å endelig ha funnet noe. Er et nybygg som står ferdig i mai/juni. Så det er jo perfekt hvis vi klarer å bli gravide i løpet av våren, så kan vi flytte inn der og ha siste trimester og barsel i rolige trygge omgivelser uten å tenke eller stresse mer med sånt. Så nå skal jeg begynne å planlegge kjøkken hihi :happy::joyful:
 
Er litt overveldet av at så mange ser den så godt :eek::woot::nailbiting::love017 Nå må jeg gå og se om den har noe strek tørr :hilarious:

Men har en annen stor positiv begivenhet som har skjedd i dag da, vi har kjøpt oss leilighet!!
:wav
Er sååååå glad for det, vi har kikket rundt på markedet så lenge nå, så føles fantastisk å endelig ha funnet noe. Er et nybygg som står ferdig i mai/juni. Så det er jo perfekt hvis vi klarer å bli gravide i løpet av våren, så kan vi flytte inn der og ha siste trimester og barsel i rolige trygge omgivelser uten å tenke eller stresse mer med sånt. Så nå skal jeg begynne å planlegge kjøkken hihi :happy::joyful:
Gratulerer så mye med leilighet! Og det er definitivt noe på den testen! :love7
 
Back
Topp