Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

8dpo MEN som faktisk er CD22 - EL

Trodde jeg var 8 dpo i dag men det viser seg at kroppen min har bestemt seg for å forskyve EL med en hel uke denne gangen, virker som den prøvde CD14 for hadde alle symptomene men den fikk det vel ikke til...

Fikk positiv EL-test og topp i går så da er vel EL i dag. Blir å legge aksjer og prøve på nytt da.
La noen i går og forhåpentligvis får vi til noe i dag. Så er det bare å vente i spenning ☺️
Vis vedlegget 426093
Godt å ihvertfall endelig finne ut av hva kroppen drev med, og vite hvor jeg står. ❤️

Har hatt enda en dyp samtale med mannen om prøvingen hvor jeg fortalte hvordan jeg føler det, at jeg forstår hans behov for pause fra prøvegalskapen, men at jeg føler vi ikke har tid til å kaste bort pp'er nå uten å prøve, og at det stresser meg veldig å ikke kunne følge med på EL osv. Vi har jo slitt ett helt år nå uten resultater, så selvom vi blir gravide igjen i denne "pausen" så vil jo ikke det si at det går hele veien. Vi avtalte at jeg skal skjerme han litt mer for testing, eventuelle kjemiske osv. Men at han nå er ALL INN igjen på prøving etter nummer 2. Jeg er så letta :love017
For en fantastisk nyhet!! :love017 Krysser fingrene for dere ❤️
 
7 dpo

I dag er jeg SÅ kald... har dobbelt lag med ullundertøy, tykk genser OG ullpledd på meg og fryser fortsatt, innendørs, i 20+ grader. :hilarious: Og kvalm! Spent på testene de neste dagene :nailbiting:

Veeeldig spent!!
 
7 dpo

I dag er jeg SÅ kald... har dobbelt lag med ullundertøy, tykk genser OG ullpledd på meg og fryser fortsatt, innendørs, i 20+ grader. :hilarious: Og kvalm! Spent på testene de neste dagene :nailbiting:
Oi så spennende. Jeg var veldig kald i starten av graviditeten :)
 
8 dpo - Testedag :joyful:

Var så spent at jeg skalv når jeg sto opp, har ligget hele natten og vridd meg spent på hva disse testene kunne vise. Urinen var jo selvfølgelig skikkelig utvanna i dag da, og jeg har bare den dårlige batchen med MK og de varmeskadede easy@home igjen å teste med. Men, må nok smøre meg med enda mer tålmodighet, for de var negative :rolleyes:

1000042264.jpg
1000042271.jpg
1000042273.jpg
 
8 dpo - Testedag :joyful:

Var så spent at jeg skalv når jeg sto opp, har ligget hele natten og vridd meg spent på hva disse testene kunne vise. Urinen var jo selvfølgelig skikkelig utvanna i dag da, og jeg har bare den dårlige batchen med MK og de varmeskadede easy@home igjen å teste med. Men, må nok smøre meg med enda mer tålmodighet, for de var negative :rolleyes:

Vis vedlegget 426708Vis vedlegget 426709Vis vedlegget 426710
Da venter vi spent på morgendagens! Hvordan er formen i dag? :Heartred
 
8 dpo - Testedag :joyful:

Var så spent at jeg skalv når jeg sto opp, har ligget hele natten og vridd meg spent på hva disse testene kunne vise. Urinen var jo selvfølgelig skikkelig utvanna i dag da, og jeg har bare den dårlige batchen med MK og de varmeskadede easy@home igjen å teste med. Men, må nok smøre meg med enda mer tålmodighet, for de var negative :rolleyes:

Vis vedlegget 426708Vis vedlegget 426709Vis vedlegget 426710
Fortsatt tidlig, ja! Tester du mer idag, eller venter du til i morgen?
 
Fortsatt tidlig :Heartred
Da venter vi spent på morgendagens! Hvordan er formen i dag? :Heartred
Fortsatt tidlig, ja! Tester du mer idag, eller venter du til i morgen?

Fortsatt veldig tidlig ja, så mister ikke motet helt enda ❤️☺️

Formen er fin egentlig, VELDIG kvalm de siste 2 dagene. Det har definitivt tatt seg opp... Mye svimmel, kald, murring/sviing og stikking i livmor (i dag fikk jeg et sånn skikkelig vondt lyskestikk når jeg reiste meg fra senga som minte skremmende mye om ligamentsmertene jeg hadde i tidligere graviditeter). Øm i bekken og korsrygg. Sover skikkelig dårlig, fra sånn typ 3 dpo ca.? Emosjonell! :laughing002 Men, alt dette kan jo være symptomer på mensen også, eller påvirket av progesteronstøtta så jeg tar det med en klype salt foreløpig. ☺️

Tenker å vente til i morgen med neste test, orker ikke la testegalskapen løpe avgårde med meg denne gangen så prøver å være litt mer streng med meg selv :laughing001:happy:
 
8 dpo - Testedag :joyful:

Var så spent at jeg skalv når jeg sto opp, har ligget hele natten og vridd meg spent på hva disse testene kunne vise. Urinen var jo selvfølgelig skikkelig utvanna i dag da, og jeg har bare den dårlige batchen med MK og de varmeskadede easy@home igjen å teste med. Men, må nok smøre meg med enda mer tålmodighet, for de var negative :rolleyes:

Vis vedlegget 426708Vis vedlegget 426709Vis vedlegget 426710
Fortsatt veldig tidlig, ja! Jeg har aldri fått positiv test 8 dpo. Har lovt meg selv ikke å teste så tidlig mer :p Er 5 dpo i dag.
 
Fortsatt veldig tidlig, ja! Jeg har aldri fått positiv test 8 dpo. Har lovt meg selv ikke å teste så tidlig mer :p Er 5 dpo i dag.
Det er nok det lureste hehe! Jeg har nå sluppet trollet ut av esken si :hilarious: jeg trodde jeg fikk positiv test med datteren min 8dpo, men det var 10dpo men den åttende i måneden. :laughing002 og da var den veldig svak, så stresser ikke med at de er blanke i dag ☺️ 5 dpo ja! Så spennende! Tenker du å vente til IKM eller skal du teste noe tidligere enn det?
 
Det er nok det lureste hehe! Jeg har nå sluppet trollet ut av esken si :hilarious: jeg trodde jeg fikk positiv test med datteren min 8dpo, men det var 10dpo men den åttende i måneden. :laughing002 og da var den veldig svak, så stresser ikke med at de er blanke i dag ☺️ 5 dpo ja! Så spennende! Tenker du å vente til IKM eller skal du teste noe tidligere enn det?
Det er jo så vanskelig å ikke slippe testetøsa løs haha :hilarious: Men jeg stresser så mye med strektester, og får streksyn og blir helt kokt i hodet og mister konsentrasjonen på jobb, så derfor skal jeg vente til mandag om en uke. Da er jeg 12 dpo, og da vil en test vise tydelig svar. Om jeg ikke skulle få noen tydelige signaler før, da. Er fort gjort å ryke på en smell selv med gode forsetter ... :shy: Når skal du teste igjen?
 
Det er jo så vanskelig å ikke slippe testetøsa løs haha :hilarious: Men jeg stresser så mye med strektester, og får streksyn og blir helt kokt i hodet og mister konsentrasjonen på jobb, så derfor skal jeg vente til mandag om en uke. Da er jeg 12 dpo, og da vil en test vise tydelig svar. Om jeg ikke skulle få noen tydelige signaler før, da. Er fort gjort å ryke på en smell selv med gode forsetter ... :shy: Når skal du teste igjen?
Haha jaaa, SÅ vanskelig og da :hilarious: Det er jo det, når det tar så mye fokus vekk fra "det virkelige livet" så er det nesten bedre å ikke vite også bare håpe frem til 12 dpo. Du er flink som venter!! ❤️ Gleder meg til å se på mandag!! ☺️ Jeg tester igjen i morgen tidlig ☺️ men tenker å beholde roen selvom jeg eventuelt får en skygge, kjenner at det ikke er sikkert for meg før jeg ser en god stigning og sterke tester
 
Back
Topp