Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Herregud, så fantastisk at han er all in!! :wav
Jeg må også skjerme min samboer for mye av testingen, og jeg innrømmet ikke til ham at jeg mistenkte en kjemisk før leeeenge etterpå… Tror nok det går innpå dem også, uten at de helt får til å gi uttrykk for det…
 
Herregud, så fantastisk at han er all in!! :wav
Jeg må også skjerme min samboer for mye av testingen, og jeg innrømmet ikke til ham at jeg mistenkte en kjemisk før leeeenge etterpå… Tror nok det går innpå dem også, uten at de helt får til å gi uttrykk for det…
Hihi sant??? :happy093:gen014 det er nok veldig tøft for dem også ja, men at det er vanskeligere å uttrykke det for noen menn som du sier... Han har vært så fin og støttet meg i høyt og lavt hele veien, og tenker det må være utrolig vondt for han å se meg lide sånn uten å kunne gjøre noe for å hjelpe, så nå er det min tur til å beskytte han ☺️❤️
 
8dpo MEN som faktisk er CD22 - EL

Trodde jeg var 8 dpo i dag men det viser seg at kroppen min har bestemt seg for å forskyve EL med en hel uke denne gangen, virker som den prøvde CD14 for hadde alle symptomene men den fikk det vel ikke til...

Fikk positiv EL-test og topp i går så da er vel EL i dag. Blir å legge aksjer og prøve på nytt da.
La noen i går og forhåpentligvis får vi til noe i dag. Så er det bare å vente i spenning ☺️
Vis vedlegget 426093
Godt å ihvertfall endelig finne ut av hva kroppen drev med, og vite hvor jeg står. ❤️

Har hatt enda en dyp samtale med mannen om prøvingen hvor jeg fortalte hvordan jeg føler det, at jeg forstår hans behov for pause fra prøvegalskapen, men at jeg føler vi ikke har tid til å kaste bort pp'er nå uten å prøve, og at det stresser meg veldig å ikke kunne følge med på EL osv. Vi har jo slitt ett helt år nå uten resultater, så selvom vi blir gravide igjen i denne "pausen" så vil jo ikke det si at det går hele veien. Vi avtalte at jeg skal skjerme han litt mer for testing, eventuelle kjemiske osv. Men at han nå er ALL INN igjen på prøving etter nummer 2. Jeg er så letta :love017
Så deilig! Jeg er helt lik, blir superstressa om jeg ikke får fulgt med på el under prøving. Mannen skjønte aldri det, men igjen, det er ikke hans kropp :smiley-ashamed004 Så utrolig herlig at han er helt med!! Nå ble jeg veldig glad på deres vegne!!
 
Så deilig! Jeg er helt lik, blir superstressa om jeg ikke får fulgt med på el under prøving. Mannen skjønte aldri det, men igjen, det er ikke hans kropp :smiley-ashamed004 Så utrolig herlig at han er helt med!! Nå ble jeg veldig glad på deres vegne!!
Så koselig ❤️ :love017 jaaa! Jeg er veldig glad nå, føler vi endelig er i gang igjen hihi, slapper mye mer av nå ja. Tror ikke min skjønner det heller, men som du sier, ikke hans kropp. Og ikke hans ansvar å prøve å "finne" EL og sørge for å treffe den, er ikke bare bare det altså :p
 
1 DPO! :happy093.:woot:

Da var vi endeliig på 1DPO! Det føles utrolig godt å endelig vite! Endelig ha kontroll ☺️

Livmorhalsen er åpen, men lavere i dag så ser ut som den er på vei ned etter å ha vært veldig høy i flere dager.

Testene er også lave, peaket CD21 og har sunket fint etter det. Gikk tom for strips så scannet de fra cb :hilarious: har sammenlignet de før med andre og de slår ut omtrent akkurat likt som babyplan-stripsene.
1000041873.png
1000041875.png

Vi rakk å legge aksjer CD21 og kveld CD22 (EL-dag) så håper det er nok ❤️:nailbiting:

Prosjekt babyklar kropp

Uke: 3
Kilo ned ifra start: 3,5
Cm mistet:
- hofter -3 cm
- liv - 5 cm
- bryst - 3cm
Form/motivasjon:

Begynner å bli litt lei men fortsatt veldig motivert for å ha en inflammasjonsfri kropp i tilfelle det i tidligere pp har hindret implantasjon eller riktig utvikling av embryo. Når sjokoladen frister så tenker jeg på det, og å få baby frister mye mer enn sjokolade! :happy: og selvom vekttapet nå går saktere så er jeg veldig fornøyd med resultatene! Begynner å merke det såvidt på klærne også
 
Last edited:
3 DPO

Eller kanskje 4 hvis jeg hadde en høyere peak i løpet av natt til CD21..? Litt usikker da jeg ikke har testet like ofte som vanlig og ikke tempet.

Uansett, fint å være i dpo-land. ☺️

Prøver å ikke kjenne så mye etter symptomer osv da jeg vet at de jeg har nå: murring, kvalme, ømme bryster, økt utflod, osv også tydeligvis kan være symptomer på EL hos meg og at det fortsatt i teorien er for tidlig til å få symptomer pga graviditeten. Så jeg tar de med en klype salt. Er overraskende rolig i forhold til det hele denne gangen, testestrangen har foreløpig ikke meldt seg, og jeg er innstilt på å ta en positiv test med ro - vel vitende om at det ikke betyr at den blir. Så denne gangen skal jeg ikke ta av før jeg ser at egget er godt implantert og at testene stiger som de skal. Har lave forventninger altså og liten tro på at det skal gå denne gangen, men selvfølgelig et stort håp om at jeg blir positivt overrasket ❤️☺️ :love017
 
3 DPO

Eller kanskje 4 hvis jeg hadde en høyere peak i løpet av natt til CD21..? Litt usikker da jeg ikke har testet like ofte som vanlig og ikke tempet.

Uansett, fint å være i dpo-land. ☺️

Prøver å ikke kjenne så mye etter symptomer osv da jeg vet at de jeg har nå: murring, kvalme, ømme bryster, økt utflod, osv også tydeligvis kan være symptomer på EL hos meg og at det fortsatt i teorien er for tidlig til å få symptomer pga graviditeten. Så jeg tar de med en klype salt. Er overraskende rolig i forhold til det hele denne gangen, testestrangen har foreløpig ikke meldt seg, og jeg er innstilt på å ta en positiv test med ro - vel vitende om at det ikke betyr at den blir. Så denne gangen skal jeg ikke ta av før jeg ser at egget er godt implantert og at testene stiger som de skal. Har lave forventninger altså og liten tro på at det skal gå denne gangen, men selvfølgelig et stort håp om at jeg blir positivt overrasket ❤️☺️ :love017
Kjenner til det med å ha lave forventninger, men likevel et stort håp (innerst inne) :Heartred lykke til!
 
5 DPO

Etter nærmere analysering av testene så tror jeg det er mer sannsynlig at jeg er 5 dpo i dag.

Har en magefølelse på at det ikke har gått. Selvom jeg har noen svake symptomer med:
- kvalme
- litt ømme bryster
- noe murring og stikking i livmor og en livmorhals som er høy, hard, lukket og litt bakovervendt virker det som?
- ekstremt forstoppet
- Å, og en helt VILL luktesans. I dag luktet vannet i dusjen jord og jeg luktet bensinen som ble med lufta opp i heisen fra garasjen som ligger i kjelleren i blokka, vi bor i 7. etasje... Alle parfymerte personer er en lidelse å stå ved siden av, og nøttene i skåla på bordet lukter helt himmelsk. Er egentlig ganske fascinerende.

men alt dette kan vel også kommet av naturlig forhøyet progesteron i lutealfasen, uansett gravid eller ikke... :confused013
 
5 DPO

Etter nærmere analysering av testene så tror jeg det er mer sannsynlig at jeg er 5 dpo i dag.

Har en magefølelse på at det ikke har gått. Selvom jeg har noen svake symptomer med:
- kvalme
- litt ømme bryster
- noe murring og stikking i livmor og en livmorhals som er høy, hard, lukket og litt bakovervendt virker det som?
- ekstremt forstoppet
- Å, og en helt VILL luktesans. I dag luktet vannet i dusjen jord og jeg luktet bensinen som ble med lufta opp i heisen fra garasjen som ligger i kjelleren i blokka, vi bor i 7. etasje... Alle parfymerte personer er en lidelse å stå ved siden av, og nøttene i skåla på bordet lukter helt himmelsk. Er egentlig ganske fascinerende.

men alt dette kan vel også kommet av naturlig forhøyet progesteron i lutealfasen, uansett gravid eller ikke... :confused013
Det blir veldig spennende å se ❤️
Håper sånn at det har klaffet for deg nå og at dette blir regnbue babyen din ❤️.
Når tar du første test ?:)
 
Det blir veldig spennende å se ❤️
Håper sånn at det har klaffet for deg nå og at dette blir regnbue babyen din ❤️.
Når tar du første test ?:)
Ja det blir veldig spennende!! ❤️ Takk, håper det! Jeg kjenner troa er liten etter så mye tull det siste året, men det hadde vært fantastisk ❤️ hvordan går det med deg??

Tenker å ta første på mandag ☺️
 
Ja det blir veldig spennende!! ❤️ Takk, håper det! Jeg kjenner troa er liten etter så mye tull det siste året, men det hadde vært fantastisk ❤️ hvordan går det med deg??

Tenker å ta første på mandag ☺️
Weee, det er ikke så lenge til mandag :happy:
 
Spennende! Venter i spenning alle sammen ❤️
 
Ja det blir veldig spennende!! ❤️ Takk, håper det! Jeg kjenner troa er liten etter så mye tull det siste året, men det hadde vært fantastisk ❤️ hvordan går det med deg??

Tenker å ta første på mandag ☺️
Jeg skjønner at troen er liten etter alt dere har vært gjennom ❤️.
Håper selvfølgelig at du tar feil ❤️
Her går det det bra , jeg er 10 + 5 i dag :)

Blir spennende å se på mandag ❤️
 
Jeg skjønner at troen er liten etter alt dere har vært gjennom ❤️.
Håper selvfølgelig at du tar feil ❤️
Her går det det bra , jeg er 10 + 5 i dag :)

Blir spennende å se på mandag ❤️
Takk for det gode du ❤️ Krysser fingre og tær for at jeg tar feil ☺️❤️

Så godt å høre at det går bra ❤️ tenk det, 10+5 allerede :woot: :love017 får du tidlig UL denne gangen?
 
Back
Topp