Får vi det til? (SA/MA/SA/SA) Endelig gravid med nr.2 ❤️☺️

Gikk tilbake for å se, og ser at; 10/11 dpo vs 13 dpo ser jo topp ut! :Heartred Anbefaler med sterkeste å sammenligne tester med to dagers mellomrom.
 
Dere har jo helt rett, og jeg vet jo alt dette men mister litt fornuften virker det som akkurat når det gjelder meg selv og det her :hilarious: takk for at dere drar meg ned på jorda igjen :p:love7

Nei, nå har jeg bestemt meg for å slutte å freake ut, og ha troa! ☺️:love017

Så på alle morgentestene tørre nå, og der ser man jo også veldig god stigning. :woot::nailbiting:

1000042709.jpg


(Og her "ferske":
1000042697.jpg

)
 
Du har helt rett, takk for god støtte ❤️ jeg er nok bare livredd for å miste igjen så helgarderer meg på forhånd :hilarious: krysser fingrene for at dette går fint ❤️
Skjønner det:HeartredTenker du å ta neste test i morgen, eller tror du at du kan klare å vente til søndag? Annenhver dag er jo egentlig best, og særlig når du bare har én test igjen? :Heartred
 
Dere har jo helt rett, og jeg vet jo alt dette men mister litt fornuften virker det som akkurat når det gjelder meg selv og det her :hilarious: takk for at dere drar meg ned på jorda igjen :p:love7

Nei, nå har jeg bestemt meg for å slutte å freake ut, og ha troa! ☺️:love017

Så på alle morgentestene tørre nå, og der ser man jo også veldig god stigning. :woot::nailbiting:

Vis vedlegget 427160

(Og her "ferske":
Vis vedlegget 427161
)

Ser det veldig godt ja :love017
Og vi har alle vært der i starten å mista hode og fornuft og alt vi sier til hverandre :shy: :hilarious:
 
Men men men du må jo kjøpe flere tester??! :eek:o_O
 
Jeg er på tvungen testetøs-rehab fra mannens side, han synes jeg stresset for mye (og han tok ikke feil) :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Jammen!!! Skal du bare gå og vente på ikm da?! Får du lov å kjøpe en uke over ikm, liksom?? Hva med OSS?! :eek: Veldig egoistisk av han å ikke tenke på oss.
 
Jammen!!! Skal du bare gå og vente på ikm da?! Får du lov å kjøpe en uke over ikm, liksom?? Hva med OSS?! :eek: Veldig egoistisk av han å ikke tenke på oss.
Ja veldig egoistisk av han!! :laughing001IKM er jo på mandag, eller egentlig var den 9 dpo, så det er et godt tegn at jeg ikke blør enda :woot: også får jeg kjøpe 2 digitale til med ukes-indikator for å se 2-3 og 3+. :p tror nok også gyn vil ta meg inn for å måle hCG ganske tidlig så få skal dere få :hilarious:

Men må han vite du kjøper tester da?? ;)
Stripsene må jeg bestille fra Amazon og da får han varsel på mobilen :hilarious:


Men altså, han lar meg jo få lov hvis jeg virkelig vil, er ikke sånn at han bestemmer alt her i huset :p men når man har vært prøver så lenge blir det mye pæng på tester. Og humøret mitt blir jo så preget når testene ikke gjør som jeg vil :hilarious:
 
Ja veldig egoistisk av han!! :laughing001IKM er jo på mandag, eller egentlig var den 9 dpo, så det er et godt tegn at jeg ikke blør enda :woot: også får jeg kjøpe 2 digitale til med ukes-indikator for å se 2-3 og 3+. :p tror nok også gyn vil ta meg inn for å måle hCG ganske tidlig så få skal dere få :hilarious:


Stripsene må jeg bestille fra Amazon og da får han varsel på mobilen :hilarious:


Men altså, han lar meg jo få lov hvis jeg virkelig vil, er ikke sånn at han bestemmer alt her i huset :p men når man har vært prøver så lenge blir det mye pæng på tester. Og humøret mitt blir jo så preget når testene ikke gjør som jeg vil :hilarious:
Dette er litt for spennende!!
 
Stripsene må jeg bestille fra Amazon og da får han varsel på mobilen :hilarious:


Men altså, han lar meg jo få lov hvis jeg virkelig vil, er ikke sånn at han bestemmer alt her i huset :p men når man har vært prøver så lenge blir det mye pæng på tester. Og humøret mitt blir jo så preget når testene ikke gjør som jeg vil :hilarious:
Fingrene dine bare ‘slipped’ og ved uhell trykket på kjøp knappen. Hater når det skjer. :angelic::angelic:
 
Kjære @Alma<3 , det var så utrolig herlig og spennende lesning her i dagboka di:woot:
Gratulerer så utrolig masse fine deg❤️:smiley-bounce016
Så flotte tester! Gleder meg til mandagens test!
 
Dette er litt for spennende!!
Fingrene dine bare ‘slipped’ og ved uhell trykket på kjøp knappen. Hater når det skjer. :angelic::angelic:
Det er jo så fort gjort at sånne nettsider lagrer handlekurven og sånn :angelic: MANDAG er for lenge!!!!!
Skjønner ;) da må du lage deg egen konto der ;) neida, men du må ha flere tester assp! Hadde ikke klart å vente ;) :p
Hahaha jeg døøør :hilarious: :hilarious: :hilarious: ELSKER det!! :love7 ja, hvis dere plutselig ser jeg begynner å poste rosa tester igjen så vet dere hva som har skjedd :angelic::smiley-angelic006
 
Back
Topp