Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meg og kjøpte i dagDen har jeg nettopp kjøpt![]()
Den har jeg nettopp kjøpt![]()
Meg og kjøpte i dageller...jeg tok den med i bestillinga fra jollyroom som kom i dag
![]()
Til dere som har født før - hvor mange nettingtruser og bomullstruser er det lurt å ta med? I Stavanger må vi ta med nettingtruser selv, men regner med at vi får bind... Vil nødig sende mannen hjem for å hente flere truser![]()
Til dere som har født før - hvor mange nettingtruser og bomullstruser er det lurt å ta med? I Stavanger må vi ta med nettingtruser selv, men regner med at vi får bind... Vil nødig sende mannen hjem for å hente flere truser![]()
Hadde vertfall tatt med 6, kjedelig å blø gjennom og være tomTil dere som har født før - hvor mange nettingtruser og bomullstruser er det lurt å ta med? I Stavanger må vi ta med nettingtruser selv, men regner med at vi får bind... Vil nødig sende mannen hjem for å hente flere truser![]()
Hadde vertfall tatt med 6, kjedelig å blø gjennom og være tommen er det ikke mange truser i en pakke?
Er tre nettingtruser i en pakkeNå har jeg pakket 6 stk nettingtruser og 4 store bomullstruser, det bør være nok
Og 4 bukser for å være safe
![]()
Er tre nettingtruser i en pakkeNå har jeg pakket 6 stk nettingtruser og 4 store bomullstruser, det bør være nok
Og 4 bukser for å være safe
![]()
Hva skal man med nettingtruser..? Funker det ikke med vanlige...?
Hva skal man med nettingtruser..? Funker det ikke med vanlige...?
Vi ble anbefalt det på svangerskapskurset... Greit med noe som bare kan kastes etterpåHva skal man med nettingtruser..? Funker det ikke med vanlige...?