FØDEBAGEN :)

Denne forsvinner:o kanskje vi skal feste den til toppen? :)

E ska også pakk en liten bag te kjæresten med takk for støtten gave,ny godbukse, kleia og snacks t sykehuset:) også har han bursdag 3 daga etter termin, så bursdagsgave skal og fikses å pakkes ned i tilfelle vi e på sykehuset på bursdagen hans:)

Jeg er andre gangs fødende go denne gang har jeg endret litt på listen!

Til baby:
Bleier
Smokk
Baby swaddle eller wrap
Pysj
Hentesett
Body
Strikket babyteppe

Til meg:
Bind, minst 2 pakker (Sist blødde jeg gjennom klærne på sykehuset og hadde langt fra nok bind!)
Morgenkåpe
Tøfler
2-3 joggebukser (i tilfelle jeg blør gjennom igjen)
2 komfortable romslige topper
Amme bh
Dusjsåpe
Fuktighetskrem
Sjampo og balsam
Brystsalve
Pysj
Ammeinnlegg
Gode bomullstruser
Kamera
Hjemreise klær (kjole)
Tlf lader og mobil
Mascara og litt sminke (for bildene sin del. Sist så jeg ut som et dass etter fødsel og 1000 bilder ble knipset i vei haha)
Sminkefjerner og bomull

Kommer til å pakke den nå iløpet av en uke. Sist ble jeg sendt i hui og hast i uke 36 og hadde ikke pakka noe.
Viktigste for meg: par bodyer og Strømpebukse/bukse, lue og "reisehjemsett"
Store truser,bind,ammebh og ammeinnlegg,joggebukse,t-shirt,shampo og balsam og hårbørste + tannbørste og tannkrem. Mer tror jeg nok ikke jeg tenger..går alt bra blir det nok ett slaraffent opphold ;-)

Til dere som har født før - hvor mange nettingtruser og bomullstruser er det lurt å ta med? I Stavanger må vi ta med nettingtruser selv, men regner med at vi får bind... Vil nødig sende mannen hjem for å hente flere truser:rolleyes:

Til dere som har født før - hvor mange nettingtruser og bomullstruser er det lurt å ta med? I Stavanger må vi ta med nettingtruser selv, men regner med at vi får bind... Vil nødig sende mannen hjem for å hente flere truser:rolleyes:

Jeg har pakka ned 4 truser ;) De tar jo ikke så stor plass, så greit å ha nok :P Vi får bind på sykehuset, men har pakka ned en pakke med nattbind også :)

Jeg kommer til å pakke ned masse truser, jeg hater å gå tom for truser så det skal jeg hvertfall ha nok av. Jeg brukte ikke nettingtruser sist annet enn at jeg våknet opp av narkosen med den på, så det kan jeg ikke svare deg på. Bind fikk vi på sykehuset så hadde ikke med det heller.

Hadde vertfall tatt med 6, kjedelig å blø gjennom og være tom :) men er det ikke mange truser i en pakke?

Tror jammen jeg skal legge nedi flere... Har lagt I 4, hive neddi ett par truser til tenker jeg ;)

Hadde vertfall tatt med 6, kjedelig å blø gjennom og være tom :) men er det ikke mange truser i en pakke?

Er tre nettingtruser i en pakke;) Nå har jeg pakket 6 stk nettingtruser og 4 store bomullstruser, det bør være nok:D Og 4 bukser for å være safe:cool:

Er tre nettingtruser i en pakke;) Nå har jeg pakket 6 stk nettingtruser og 4 store bomullstruser, det bør være nok:D Og 4 bukser for å være safe:cool:

Da vil jeg tru du har nok, selv om jeg tviler på at du trenger så mange nettingtruser hehe selv så liker jeg de ikke så kommer bare til å bruke bomullstruser :P

Hva skal man med nettingtruser..? Funker det ikke med vanlige...?

Ikke alltid de har plass til bleiene man ender opp med i starten. Hvis ikke du har noen veldig store da? Nettingtrusene kastes når det blir søl også. Jeg har ikke tatt med, siden vi får det på sykehuset. Bruker det nok sikkert første tiden etter fødsel. Vil ikke ha noe søl.

Hva skal man med nettingtruser..? Funker det ikke med vanlige...?

Personlig så likte ikke jeg å bruke de når jeg fikk frøkna. Fikk de store innleggene fint i de store trusene så hadde bare nettingtruse på den første natta da jeg ikke fikk velge selv når jeg lå i narkose. Så jeg skal heller ha noen store gode truser og ikke bruke nettingtruser denne gangen heller.

Back
Topp