Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meg og kjøpte i dag eller...jeg tok den med i bestillinga fra jollyroom som kom i dagDen har jeg nettopp kjøpt
Den har jeg nettopp kjøpt
Meg og kjøpte i dag eller...jeg tok den med i bestillinga fra jollyroom som kom i dag
Til dere som har født før - hvor mange nettingtruser og bomullstruser er det lurt å ta med? I Stavanger må vi ta med nettingtruser selv, men regner med at vi får bind... Vil nødig sende mannen hjem for å hente flere truser
Til dere som har født før - hvor mange nettingtruser og bomullstruser er det lurt å ta med? I Stavanger må vi ta med nettingtruser selv, men regner med at vi får bind... Vil nødig sende mannen hjem for å hente flere truser
Hadde vertfall tatt med 6, kjedelig å blø gjennom og være tom men er det ikke mange truser i en pakke?Til dere som har født før - hvor mange nettingtruser og bomullstruser er det lurt å ta med? I Stavanger må vi ta med nettingtruser selv, men regner med at vi får bind... Vil nødig sende mannen hjem for å hente flere truser
Hadde vertfall tatt med 6, kjedelig å blø gjennom og være tom men er det ikke mange truser i en pakke?
Er tre nettingtruser i en pakke Nå har jeg pakket 6 stk nettingtruser og 4 store bomullstruser, det bør være nok Og 4 bukser for å være safe
Er tre nettingtruser i en pakke Nå har jeg pakket 6 stk nettingtruser og 4 store bomullstruser, det bør være nok Og 4 bukser for å være safe
Hvor kjøper man disse nettingtrusene ??
Hva skal man med nettingtruser..? Funker det ikke med vanlige...?
Hva skal man med nettingtruser..? Funker det ikke med vanlige...?
Vi ble anbefalt det på svangerskapskurset... Greit med noe som bare kan kastes etterpå Har med vanlige i tillegg da.Hva skal man med nettingtruser..? Funker det ikke med vanlige...?