Tone-mor
Betatt av forumet
Jeg forstår ikke helt denne angsten folk har for å pakke med seg for lite, egentlig har de alt man trenger på sykehuset. Alt annet er bare "kjekt" å ha med. Jeg ble sendt i ambulanse da jeg var i uke 33 og var overhodet ikke forberedt på at jeg skulle føde så tidlig. Heldigvis klarte de å stoppe fødsel, men jeg fikk meg en "prøvetur" uten annen bagasje enn det jeg fikk rasket med meg på veien. Toalettsaker og skift til meg selv. Det var virkelig en fordel at jeg ikke hadde verdens største bag som skulle fraktes i ambulansen altså.
Jeg har derfor tatt høyde for at det kan skje igjen og har pakket det aller mest nødvendige pluss et par ting ekstra til meg og baby samt barnefar. Har en litt stor skulderveske som er lett å bære med seg. Hentesettet til babyen ligger i bilstolen. Trenger ikke det før vi skal hjem likevel
Jeg har derfor tatt høyde for at det kan skje igjen og har pakket det aller mest nødvendige pluss et par ting ekstra til meg og baby samt barnefar. Har en litt stor skulderveske som er lett å bære med seg. Hentesettet til babyen ligger i bilstolen. Trenger ikke det før vi skal hjem likevel