Vi reiser hjem fra barsel i morgen, og kan jo oppdatere litt på mine tanker om fødebagen! Kan ikke garantere at alle har samme erfaringer som meg da
Vi burde ha tatt med flere klær (bodyer) til babyen. Tenkte to sett var mer enn nok, men det har blitt en del gulp..
samme gjelder flere par med klorevotter! Lille klorer seg opp med én gang hun er uten votter, og det paret vi tok med er nå fulle av gulp
evt kanskje hatt med neglesaks til baby.
Kunne også kanskje ha fått bruk for sovemaske (selv om jeg aldri bruker det til vanlig), for sykehusgardinene kan slippe inn litt vel mye lys på dagtid (og nattestid her i Trondheim), og det er viktig å greie å sovne med det samme, siden man aldri vet når neste mulighet blir
jeg har dessuten fått god bruk for sov-i-ro! Fint å stenge alt ute og vite at mannen vekker meg hvis det er pupp som trengs
Vi har ikke hatt behov for særlig mye underholdning, så iPad har f.eks ikke blitt brukt. Har heller ikke brukt egne truser, for nettingtrusene er jo kjempedigge!
Ble ikke spist så mye mat under selve fødselen, men alt har blitt spist opp i etterkant. Deilig å ha noe digg å spise på!
Kunne med fordel ha tatt med smokk, siden jenta vår har et enormt sugebehov. Måtte få mamma til å ta med da de kom på besøk. De liker jo ikke så tidlig bruk av smokk på sykehuset, men her var alternativet at hun lå på puppen i fire timer i strekk. Da er det greit å i det minste ha muligheten til å prøve noe annet
Mannen bør også ha med innesko, slitsomt å alltid ha på joggesko, og det er litt ekkelt å gå i sokkelesten på badet (selv med enerom).
Det var det jeg kom på i farta