FØDEBAGEN :)

Jeg endte faktisk opp med et par birkenstock plastsandaler som kan vaskes, eventuelt også desifnfiseres etterpå. Jeg var jo på felles toalett/dusj på sykehuset sist og det var helt uaktuelt å tråkke på gulvet uten sko ihvertfall.

Har heller ikke lyst å gå i dusjen uten sko :/
Må nok på handel, ja :)
 
Da er min fødebag helt klar ;)

Har en pose med drikke og spekeskinke stående I kjøleskapet.
Har skrevet en lappe som ligger oppå bagen;

HUSK: pose I kjøleskap, toalettmappe (klar på badet, tar ut ting når jeg bruker dem og legger det oppi igjen etterpå), ladder til mobil, mobil og pengepung :)

Fant ut det var greit med lappe, så jeg ikke glemmer noe :p
 
Jeg har kjøpt Adidasslippers til sykehusdusjing nå :p gruer meg så sykt til å dele toalett og dusj med x antall andre :p og rom!! Jeg hater det. Har ikke fått pakket baggen da... Gjør det i morgen når jeg vet om det blir ks eller ikke
 
Jeg har kjøpt Adidasslippers til sykehusdusjing nå :p gruer meg så sykt til å dele toalett og dusj med x antall andre :p og rom!! Jeg hater det. Har ikke fått pakket baggen da... Gjør det i morgen når jeg vet om det blir ks eller ikke

Hvor har du fått tak i de?
 
Jeg har kjøpt Adidasslippers til sykehusdusjing nå :p gruer meg så sykt til å dele toalett og dusj med x antall andre :p og rom!! Jeg hater det. Har ikke fått pakket baggen da... Gjør det i morgen når jeg vet om det blir ks eller ikke
Hvor har du fått tak i de?

Jeg kjøpte adidas-slippers idag på g-max :D
Veldig gode å ha på, så bruker dem allerede inne hjemme :p
 
Jeg kjøpte adidas-slippers idag på g-max :D
Veldig gode å ha på, så bruker dem allerede inne hjemme :p

Hva heter de? Ser de har forskjellige typer☺så usikker på størrelse..er 37 til vanlig,men har så mye vann I kroppen at nå er jeg sikkert 40..
 
Hva heter de? Ser de har forskjellige typer☺så usikker på størrelse..er 37 til vanlig,men har så mye vann I kroppen at nå er jeg sikkert 40..

De heter duramo slide :)
Jeg måtte opp en str fra det jeg bruker til vanlig og :p
 

Vedlegg

  • 1434648410653.jpg
    1434648410653.jpg
    52,3 KB · Visninger: 49
Jeg kjøpte mine på obs! De er faktisk drittrange, og jeg har ikke brei fot :eek: men de går seg vel ut... De over her så MYE bedre ut :) jeg har hatt den modellen før og de er gode :)

Adidas synes jeg har små størrelser da
 
Jeg kjøpte mine på obs! De er faktisk drittrange, og jeg har ikke brei fot :eek: men de går seg vel ut... De over her så MYE bedre ut :) jeg har hatt den modellen før og de er gode :)

Adidas synes jeg har små størrelser da

Disse var knallgode! Har hatt dem på siden jeg kom hjem med dem :p
Måtte en str opp da, men det gjør jo ikke noe :D
Disse kosta 179,- tror jeg på g-max
:D
 
Disse var knallgode! Har hatt dem på siden jeg kom hjem med dem :p
Måtte en str opp da, men det gjør jo ikke noe :D
Disse kosta 179,- tror jeg på g-max
:D
ImageUploadedByBV Forum1434652573.066215.jpg

Her er mine :p selv om de kosta bare 199 gidder jeg ikke kjøpe nye... Kanskje jeg skal dusje med de så de vider seg ut :p
 
Hadde ikke gidda å kjøpe nye jeg heller ;)
Men jeg har bare crocs, og dem nekter jeg å dusje med..
De er livsfarlige når det er vått gulv :eek:
Uff ja, på mange avdelinger på sykehus er de faktisk ikke lov å bruke heller. Må være pga statisk elektrisitet :p
 
Uff ja, på mange avdelinger på sykehus er de faktisk ikke lov å bruke heller. Må være pga statisk elektrisitet :p

Jeg har brukt dem i alle år på jobb, men fikk ikke lov etter at jeg ble gravid :p
Har hatt ganske mange nestenulykker på dem på kjøkkenet :p
Skal ikke mye vannsøl til på gulvet der før man sklir..
 
Åssen snacks pakker dere med?? Type godis eller mat..?
Må finne meg noe kjeks å ta med tror jeg.
Tåler ikke nøtter, mandler og sjokolade selv og tørket frukt er jeg ikke noe glad i, men det er jo noen tips for de som spiser det:)
 
Åssen snacks pakker dere med?? Type godis eller mat..?

Jeg kommer nok til å pakke ned noen nøtter og sjokolade, rosiner med sjokoladetrekk er jeg glad i. Jeg er ikke noe glad i kjeks så det vil jeg ikke ha :p jeg spiser egentlig ikke så mye sånt da jeg helst vil ha druer, jordbær, banan og vannmelon men det er så dumt å pakke ned i baggen :p
 
Har pakket noen müsli barer, nøtter og energy sjokolade. Men regner med det går mer i mannen enn i meg. Er mer fysen på frukt jeg. Men tenker jeg får helt andre ting å tenke på enn mat når det gjelder. God kiosk på sykehuset så får forlange noe derfra hvis jeg blir fysen. Har pakket en flaske zeroh sitron/lime da. Elsker den saften
 
Har pakket med Safari kjeks, tørket mango, 2 poser yoghurtnøtter og en pose med søtt godteri + 1flaske lerumsaft med sitron og lime som jeg er helt hekta på :D
 
Havna på sykehuset igjen jeg. Men kom også denne gang hjem uten baby i armene så vi kniper igjen litt til. 35 uker i dag. Men.....jeg spiste opp provianten i fødebaggen. Nå må jeg kjøpe ny :laughing025
 
Back
Topp