FØDEBAGEN :)

Til dere som har født før - hvor mange nettingtruser og bomullstruser er det lurt å ta med? I Stavanger må vi ta med nettingtruser selv, men regner med at vi får bind... Vil nødig sende mannen hjem for å hente flere truser:rolleyes:
Jeg tar bare med en pakke med nettingstruser. Da har du meeer enn nok! Bind fås på barselhotellet :)
Brukte ikke bomullstruser før jeg kom hjem. Så enkelt og greit med engangs nettingstruser - og ikke minst sexy! ;)
 
Jeg tar bare med en pakke med nettingstruser. Da har du meeer enn nok! Bind fås på barselhotellet :)
Brukte ikke bomullstruser før jeg kom hjem. Så enkelt og greit med engangs nettingstruser - og ikke minst sexy! ;)
Hvor mye koster slike nettingtruser hjemme? Så de hadde noe på butikken her, så lurte på om jeg skulle kjøpe med, men vet ikke om jeg får på sykehuset
 
Hvor mye koster slike nettingtruser hjemme? Så de hadde noe på butikken her, så lurte på om jeg skulle kjøpe med, men vet ikke om jeg får på sykehuset
Jeg betalte 89 kr for en pakke. Har ikke sjekket hvor mange som er oppi, men tror 10-15 stk. Det var iallefall mer enn nok forrige gang :) Syntes det var greie truser å bruke hjemme de første dagene også, fordi man blør en del og de holdt bindene godt på plass og kunne bare kastes etter bruk :)
 
Jeg betalte 89 kr for en pakke. Har ikke sjekket hvor mange som er oppi, men tror 10-15 stk. Det var iallefall mer enn nok forrige gang :) Syntes det var greie truser å bruke hjemme de første dagene også, fordi man blør en del og de holdt bindene godt på plass og kunne bare kastes etter bruk :)

Da kan jeg vel kanskje vente da. Tror det var 4 truser her for 3 euro, så ikke så mye å spare.
 
Hvor mye koster slike nettingtruser hjemme? Så de hadde noe på butikken her, så lurte på om jeg skulle kjøpe med, men vet ikke om jeg får på sykehuset
Hvis du skal føde på Fredrikstad, får du der, de har ihvertfall hatt det sånn tidligere skulle det være noe forandring på det får du sikkert kjøpt på sykehusapoteket.
 
Hvis du skal føde på Fredrikstad, får du der, de har ihvertfall hatt det sånn tidligere skulle det være noe forandring på det får du sikkert kjøpt på sykehusapoteket.

Da gidder jeg ikke å kjøpe på forhånd. Takk for info:)
 
Hvilken uke lønner det seg å pakke fødebaggen?
 
Jeg har sagt i noen uker nå at jeg skal pakke den... Men har enda ikke begynt :p
Har laga liste da..
 
Har bagen nesten klar nå ;) I dag tømte jeg kameraet og laddet det opp og puttet det nedi ;) Stort sett bare storesøster gave som mangler, venter på det I posten :D
 
Får se om jeg får slept baggen ut av skapet imorgen...
Skal på omvisning på føden imorgen, kanskje det får fart på sakene :p
 
Får se om jeg får slept baggen ut av skapet imorgen...
Skal på omvisning på føden imorgen, kanskje det får fart på sakene :p

Jeg har heldigvis god tid til å pakke min. Tenker jeg pakker den rundt uke 37 eller noe :p
 
Jeg tenkte å pakke den neste uke :) har kjøpt en del, så greit å bare pakke det ned!
 
Hva skal hun få?

Hun skal få denne, men med navnet sitt ;)
Så vurderer jeg å kjøpe ett spill vi kan holde på med på sykehuset. Hun er 3 og 1/2 år og synes lotto, memory og puslespill er veldig stas for tiden :) Så må se om jeg finner noe som hun kanskje liker :D
 

Vedlegg

  • 1433204198005.jpg
    1433204198005.jpg
    21,8 KB · Visninger: 75
Hun skal få denne, men med navnet sitt ;)
Så vurderer jeg å kjøpe ett spill vi kan holde på med på sykehuset. Hun er 3 og 1/2 år og synes lotto, memory og puslespill er veldig stas for tiden :) Så må se om jeg finner noe som hun kanskje liker :D

Så koselig! Det var kjempefint :)
 
Back
Topp