Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk beskjed om at disse prøvene skulle tas en av disse dagene; syklusdag 2-5. De ble tatt på dag 5. Det håper virkelig jeg også, men kjenner det ble et slags sjokk med så pass høy fsh...Hvordan er der med fsh, skal den måles på en spesiell dag i syklus?
Håper legen har en forklaring som kan gi deg litt ro
Det er sant. Tusen takkSå kjedelig at ting skal ta lenger tid enn forventet og ønsket.. Det er lov å kjenne på det å være skuffet, uansett hvilken prøveperiode man er i tenker jeg. Man er jo tross alt seg selv nærmest oppe i det hele Håper et lite mirakel skjer for dere i sommer!
Var som om jeg skulle skrevet dette selv!Det er så mange fine innlegg her for tiden, med positive tester og solskinnshistorier, at jeg nesten føler meg litt kjip når mine poster ikke er særlig positive Men slik blir det vel gjerne når situasjonene er så ulike. Her er TR på vei i dag, har hatt menssmerter i sikkert en uke, så det er på tide. Jeg har i grunnen vært helt sikker på at det ikke ville gå siden FSH målingen var så høy. Håpet mitt er at det vil variere noe fra syklus til syklus, og at enkelte sykluser ikke har like dårlige verdier.
Det blir utredning hos Hausken om ca. en uke. Glad det ikke er lenge til kjenner jeg. AMH ble jo ikke målt hos legen, så er spent på om denne også er like dårlig som FSH. Det henger vel gjerne sammen. Jaja, får bare vente å se hva utredningen viser. Kjenner dette preger hverdagen min i stor grad, da særlig humøret selvfølgelig. Heldigvis er det sommer og vi har mange prosjekter i hage og hus, så det hjelper å styre på med slike ting
Jeg distanserer meg nok litt mer fra forumet, mest fordi jeg rett og slett blir litt misunnelig på alle de fine strekene folk får, da ønsket om å få positiv test selv er så stort. Jeg håper at PP7 gir meg et unntak fra dårlig verdier og at vi har flaks denne gangen, lov å håpe Jeg tar i alle fall alt jeg kan av vitaminer og tilskudd som muligens kan bedre eggkvaliteten.
Det er på en måte godt å høre at noen deler de samme tankene og er i lignende situasjoner, selv om det selvfølgelig også er kjipt og trist. Det føles hakket mindre ensomt at noen kan relatere, så takk for kommentaren Håper at dine prøvesvar er fine!Var som om jeg skulle skrevet dette selv!
Kroppen her er og «off», vært en tur hos gyn og venter på blodprøvesvar (fsh, lh etc).
Vil så veldig gjerne være med her i «prøvebobla», men samtidig litt kjipt når kroppen ikke henger med.
Håper PP7 er fulltreffer for dere!
Dette er jo spennende på både det ene og andre viset!CD22 og jeg er i gang med tablettene som skal hindre at folikklene vokser fram til mens og første hormonsprøyte. Jeg er vel 7 dpo i dag, og har mye av de vanlige symptomene i dpo-land, som murring og stikk. Jeg tester allerede, men de er selvfølgelig blenda, og det ville de nok vært uansett på dette tidspunktet Meeeen det er alltid litt spennende og gøy med testing fram til jeg er rundt 10 dpo, da pleier jeg miste håpet. Så da har jeg noen dager til med kosetesting
Absolutt!Dette er jo spennende på både det ene og andre viset!
Åå, så spennende tid i vente nå. Heier på deg!Ny pp, nærmere bestemt pp9 og vårt første ivf-forsøk står for tur. Jeg har nå gått en uke på progynova og har satt min aller første sprøyte med gonal f i dag! Hvem skulle trodd at jeg skulle få til å sette den første selv? Jeg har sprøyteskrekk og hater å se på sprøyter, så det var en seier å få det til, selv om jeg ble relativt uvell av prosessen Jeg satser på at det vil gå seg til, det må det jo bare siden det blir flere typer sprøyter relativt snart. Det er uansett godt å være i gang med noe som kan hjelpe oss videre. Frem til noe annet er bevist, så velger jeg å være håpefull i denne prosessen og i denne runden
Krysser fingrene for to fine streker om ikke så lenge!Ny pp, nærmere bestemt pp9 og vårt første ivf-forsøk står for tur. Jeg har nå gått en uke på progynova og har satt min aller første sprøyte med gonal f i dag! Hvem skulle trodd at jeg skulle få til å sette den første selv? Jeg har sprøyteskrekk og hater å se på sprøyter, så det var en seier å få det til, selv om jeg ble relativt uvell av prosessen Jeg satser på at det vil gå seg til, det må det jo bare siden det blir flere typer sprøyter relativt snart. Det er uansett godt å være i gang med noe som kan hjelpe oss videre. Frem til noe annet er bevist, så velger jeg å være håpefull i denne prosessen og i denne runden
Åå, så spennende tid i vente nå. Heier på deg!
Tusen takk! Dere er godeKrysser fingrene for to fine streker om ikke så lenge!