Det går bra med meg Begynt å komme inn i rutiner med begge barna nå, og det føles godt!Så hyggelig å høre! Hvordan går det med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går bra med meg Begynt å komme inn i rutiner med begge barna nå, og det føles godt!Så hyggelig å høre! Hvordan går det med deg?
Kjekt å høre! Håper det fortsetter sånn for dereDet går bra med meg Begynt å komme inn i rutiner med begge barna nå, og det føles godt!
Jeg krysser så fingrene for det forsøket her!! Det er faktisk også min prøveperiode 24 denne måneden, og jeg fikk jo også støttemedisiner for første gang. Og enn så lenge (bank i bordet!) er jeg blitt gravid av det, så jeg har skikkelig troa på dine vegne også Krysser alt for flere fine egg på kontroll i morgen!Tenk at vi nærmer oss jul da dere! Tenkte bare jeg skulle minne sjebnen og alle verdens guder om at vi jo ble enige om at 2024 skulle bli mitt år... det vil si at dere må få opp farten litt på ting nå Syns godt at lykketreffet kan komme på dette ivf-forsøket. Vi er altså godt inne i prøveperiode 24, og jeg er på dag 9 med sprøyter allerede. Det vil også si at jeg har ultralydkontroll i morgen, og jeg gruuuuuuer meg sånn. Er bekymret for at det skal være for få og små follikler.. føler kanskje jeg skulle vært enda mer støl i magen enn jeg er nå hvis det hadde vært mange follikler. Har i tillegg hatt blødning siden søndag, som endelig ser ut til å gi seg, så lurer jo på om den har gjort noen skade. Spennende blir det uansett. Det er skummelt å synse rundt det, men jeg håper det ligger an til 7-8 follikler i alle fall (basert på mine tidligere uttak). Ellers har jeg vært i slapp og dårlig form de siste dagene, så det har vært en tyngre stimuleringsperiode enn tidligere, men litt bedre i dag. Uansett skal det bli godt med helg kjenner jeg
TakkKrysser fingrene for at alle gode ting er seks
Takk Det er jo litt artig! Håper jeg er like heldig som deg og at det er noe magisk ved pp24 (og støttemedisinene da) Er uansett veldig glad på dine vegne og gleder meg til å følge med på hvordan det går med deg og spiren.Jeg krysser så fingrene for det forsøket her!! Det er faktisk også min prøveperiode 24 denne måneden, og jeg fikk jo også støttemedisiner for første gang. Og enn så lenge (bank i bordet!) er jeg blitt gravid av det, så jeg har skikkelig troa på dine vegne også Krysser alt for flere fine egg på kontroll i morgen!
Det viser at det er håp, ihvertfall! Må bare treffe på det rette embryoet og med de rette forholdene. Heia pp24 og dette forsøketTakk Det er jo litt artig! Håper jeg er like heldig som deg og at det er noe magisk ved pp24 (og støttemedisinene da) Er uansett veldig glad på dine vegne og gleder meg til å følge med på hvordan det går med deg og spiren.
Tusen takk for det, du er god Dessverre gikk ikke ul sånn kjempebra.. høyre siden har tydeligvis tatt tidlig juleferie, for der var det bare to, en liten og en større follikel. På venstre var det flere, men de er fortsatt ganske små. De fleste er mellom 9-12 mm, noe som er den treigeste veksten jeg har hatt på dette tidspunktet i alle forsøkene. Dermed ble dosen på medisinene oppjustert fra og med i dag, og det blir ny ultralydkontroll på mandag for å sjekke om det har gitt bedre vekst. Det var ikke meningen å gi en lang oppdatering dirkete til deg, men det ble bare slik, så slipper jeg oppdatere dagboken med en ekstra post ogsåLykke til på ul idag! Krysser fingrene for at det er deres tur nå!!
Åh, så kjedelig!! Håper oppjusteringer av medisiner gjør susen!!Tusen takk for det, du er god Dessverre gikk ikke ul sånn kjempebra.. høyre siden har tydeligvis tatt tidlig juleferie, for der var det bare to, en liten og en større follikel. På venstre var det flere, men de er fortsatt ganske små. De fleste er mellom 9-12 mm, noe som er den treigeste veksten jeg har hatt på dette tidspunktet i alle forsøkene. Dermed ble dosen på medisinene oppjustert fra og med i dag, og det blir ny ultralydkontroll på mandag for å sjekke om det har gitt bedre vekst. Det var ikke meningen å gi en lang oppdatering dirkete til deg, men det ble bare slik, så slipper jeg oppdatere dagboken med en ekstra post også
Nei, så kjedelig!! håper du får bedre beskjed på mandag og at ett av de eggene blir til en liten babyTusen takk for det, du er god Dessverre gikk ikke ul sånn kjempebra.. høyre siden har tydeligvis tatt tidlig juleferie, for der var det bare to, en liten og en større follikel. På venstre var det flere, men de er fortsatt ganske små. De fleste er mellom 9-12 mm, noe som er den treigeste veksten jeg har hatt på dette tidspunktet i alle forsøkene. Dermed ble dosen på medisinene oppjustert fra og med i dag, og det blir ny ultralydkontroll på mandag for å sjekke om det har gitt bedre vekst. Det var ikke meningen å gi en lang oppdatering dirkete til deg, men det ble bare slik, så slipper jeg oppdatere dagboken med en ekstra post også
Nei, så kjedelig!! håper du får bedre beskjed på mandag og at ett av de eggene blir til en liten baby
Tusen takk dere fine to det gikk bedre på mandag heldigvis. Jeg skal ha uttak på fredag og er spent på hvordan det kommer til å gå. Håper det går fint med dere ogsåHåper det går bra med deg og at du fikk positivt svar på mandag