Etterlengtet nummer to

Long time, no see! På tide med en oppdatering altså. Vi er langt inne i pp18, og runder straks halvannet år med prøving på baby nr. 2. Så sprøtt å tenke på at det allerede er gått så lang tid, og at mini snart blir 3 år :)

I dag tror jeg at jeg er 8 dpo, i alle fall ikke mer. Har brukt el-tester som vanlig, men ikke giddet å tempe. Tester også monitor for første gang. Har selvfølgelig noen symptomer som er relaterbare til graviditetssymptomer, men derav også menssymptomer :hilarious: Så har jeg i tillegg gått på Synarela i en ukes tid nå, og den kan sikkert gi lignende symptomer. Etter planen skal jeg i gang med sprøyter igjen neste uke, og vårt 5. ivf-forsøk blir dermed i slutten av juni.

Det er så rart hvordan kroppen fungerer...jeg var SÅ langt nede etter det avbrutte forsøket i april, men med en gang jeg nærmet meg ny eggløsning nå i mai, var håpet tilbake. Det er deilig å kjenne på håpet igjen, selv om jeg er realistisk mtp forventninger til denne prøverunden. Jeg har testet i flere dager allerede, og testene er selvfølgelig blanke enda...men hvem vet? Kanskje morgendagen blir dagen for to streker?:D
 
Long time, no see! På tide med en oppdatering altså. Vi er langt inne i pp18, og runder straks halvannet år med prøving på baby nr. 2. Så sprøtt å tenke på at det allerede er gått så lang tid, og at mini snart blir 3 år :)

I dag tror jeg at jeg er 8 dpo, i alle fall ikke mer. Har brukt el-tester som vanlig, men ikke giddet å tempe. Tester også monitor for første gang. Har selvfølgelig noen symptomer som er relaterbare til graviditetssymptomer, men derav også menssymptomer :hilarious: Så har jeg i tillegg gått på Synarela i en ukes tid nå, og den kan sikkert gi lignende symptomer. Etter planen skal jeg i gang med sprøyter igjen neste uke, og vårt 5. ivf-forsøk blir dermed i slutten av juni.

Det er så rart hvordan kroppen fungerer...jeg var SÅ langt nede etter det avbrutte forsøket i april, men med en gang jeg nærmet meg ny eggløsning nå i mai, var håpet tilbake. Det er deilig å kjenne på håpet igjen, selv om jeg er realistisk mtp forventninger til denne prøverunden. Jeg har testet i flere dager allerede, og testene er selvfølgelig blanke enda...men hvem vet? Kanskje morgendagen blir dagen for to streker?:D
Det er godt å ha håpet, og jeg håper sånn med deg ❤️
 
Long time, no see! På tide med en oppdatering altså. Vi er langt inne i pp18, og runder straks halvannet år med prøving på baby nr. 2. Så sprøtt å tenke på at det allerede er gått så lang tid, og at mini snart blir 3 år :)

I dag tror jeg at jeg er 8 dpo, i alle fall ikke mer. Har brukt el-tester som vanlig, men ikke giddet å tempe. Tester også monitor for første gang. Har selvfølgelig noen symptomer som er relaterbare til graviditetssymptomer, men derav også menssymptomer :hilarious: Så har jeg i tillegg gått på Synarela i en ukes tid nå, og den kan sikkert gi lignende symptomer. Etter planen skal jeg i gang med sprøyter igjen neste uke, og vårt 5. ivf-forsøk blir dermed i slutten av juni.

Det er så rart hvordan kroppen fungerer...jeg var SÅ langt nede etter det avbrutte forsøket i april, men med en gang jeg nærmet meg ny eggløsning nå i mai, var håpet tilbake. Det er deilig å kjenne på håpet igjen, selv om jeg er realistisk mtp forventninger til denne prøverunden. Jeg har testet i flere dager allerede, og testene er selvfølgelig blanke enda...men hvem vet? Kanskje morgendagen blir dagen for to streker?:D
Ååå håper sånn for deg ❤️
 
Så kjekt å se deg igjen! Kjenner igjen den følelsen, håpet kommer sigende sammen med el :joyful:
Krysser fingrene for 2 streker denne gang! Håper sånn for deg ❤️❤️
 
Så kjekt å se deg igjen! Kjenner igjen den følelsen, håpet kommer sigende sammen med el :joyful:
Krysser fingrene for 2 streker denne gang! Håper sånn for deg ❤️❤️
Takk det samme! Føler med deg/dere også, vi har vel prøvd i omtrent like lang tid som dere, og det er store nedturer innimellom alt annet når man holder på så lenge. Jeg har blitt mindre aktiv her den siste tiden...trenger litt pauser fra alt noen ganger, men jeg følger litt med på både deg og andre i kulissene av og til :) Jeg syns virkelig det er både din og min tur nå, så jeg krysser alt jeg har for oss begge:Heartpink og hvis det ikke går denne runden, så håper jeg sommeren er vår tid:Heartpink
 
Æææ :nailbiting: :Heartred Jeg er litt i sjokk og har tatt sikkert 7 tester i dag for å sjekke om det faktisk er strek der! Jeg er 9 eller 10 dpo, så håper strekene blir sterkere de neste dagene og at spiren klamrer seg fast. Første gang vi har fått positive tester på egenhånd siden mini ble lagd i 2020! Uansett om det går veien eller ikke, så er jeg så glad for å få se to streker (om enn svake):Heartred
 

Vedlegg

  • 20240601_215039.jpg
    20240601_215039.jpg
    1,2 MB · Visninger: 48
Æææ :nailbiting: :Heartred Jeg er litt i sjokk og har tatt sikkert 7 tester i dag for å sjekke om det faktisk er strek der! Jeg er 9 eller 10 dpo, så håper strekene blir sterkere de neste dagene og at spiren klamrer seg fast. Første gang vi har fått positive tester på egenhånd siden mini ble lagd i 2020! Uansett om det går veien eller ikke, så er jeg så glad for å få se to streker (om enn svake):Heartred
Æææ!!! Jeg drister meg til et veldig forsiktig gratulerer!! Den var jo fin og hel den streken der selvom den er svak. Håper dette er terminspira :woot: :love017 :love7
 
Æææ :nailbiting: :Heartred Jeg er litt i sjokk og har tatt sikkert 7 tester i dag for å sjekke om det faktisk er strek der! Jeg er 9 eller 10 dpo, så håper strekene blir sterkere de neste dagene og at spiren klamrer seg fast. Første gang vi har fått positive tester på egenhånd siden mini ble lagd i 2020! Uansett om det går veien eller ikke, så er jeg så glad for å få se to streker (om enn svake):Heartred
Gratulerer så masse!! :Heartpink :Heartpink
 
Æææ!!! Jeg drister meg til et veldig forsiktig gratulerer!! Den var jo fin og hel den streken der selvom den er svak. Håper dette er terminspira :woot: :love017 :love7
Åh, tusen takk :Heartred Jeg sier takk jeg, for uansett hvordan dette går, så er jeg utrolig glad bare for å få se at det går an å få to streker med hjemmeprøving etter så lang tid! Krysser fingrene :happy:
 
Åh, tusen takk :Heartred Jeg sier takk jeg, for uansett hvordan dette går, så er jeg utrolig glad bare for å få se at det går an å få to streker med hjemmeprøving etter så lang tid! Krysser fingrene :happy:
Det skjønner jeg veldig godt, er et flott steg å komme til å ha klart befruktning og implantasjon på egenhånd, fantastisk ☺️ :love017 krysser fingre og tær for denne spira ❤️❤️❤️
 
Det er godt å høre! Da blir det sikkert toul på deg snart også da :Heartred haha, ja...midten av februar dersom det går bra:happy:
Ja, otul om 3 uker :)
Hadde første tul 8+0 pga. ivf, og har en privat i morgen, 10+0. Måtte bare ha en i mellom, synes det var for lenge å vente til uke 12-13 :bag:

Heier veldig på deg og spiren din! :Heartred :Heartred
 
Det har vært så hyggelig å få lov å legge ut positive tester og å få oppleve så mye støtte her inne de siste dagene :Heartred Dessverre tenker jeg nok at dette ender med en kjemisk. De siste to dagene har testene stagnert i styrke, så det har nok vært for godt til å være sant. Legger ved bilde av hvordan testene har sett ut de siste to dagene. For å unngå uvisshet så var jeg og målte hcg hos legen i dag, og skal tilbake på fredag for ny måling. Føler i grunnen også at jeg har litt mindre graviditetssymptomer i dag.

Det er sykt kjipt, men også veldig fint at vi klarte å komme hit på egenhånd. Det gir i alle fall noe håp om veien videre og at det kan være mulig uten ivf også. Jeg skal vente på blodprøvesvar og blødning, men er rimelig sikker på at det er over. Sommeren skal gå til videre prøving på egenhånd, jeg skal spise masse spekeskinke og ta en kald pils eller to:flower så får kroppen hvile til det evt. blir nytt ivf-forsøk over sommeren. Tusen takk til alle som har gratulert, jeg håper dere får mulighet til å gratulere meg på ny om ikke så lenge:laughing002 oppdaterer selvfølgelig når jeg vet mer om blodprøvesvarene.
 

Vedlegg

  • 20240605_194638.jpg
    20240605_194638.jpg
    620,3 KB · Visninger: 23
Back
Topp