Etterlengtet nummer to

Det går veldig fint med meg og lille ❤️ Vi gleder oss til OUL om 2 uker :love017
Så godt å høre! Da får dere kanskje vite noe om kjønn også (om dere ønsker det)! :D Åh, du går jo inn i en fin tid nå, med litt bedre form (forhåpentligvis) og mye som skjer med utviklingen av lille i magen:Heartred

Så godt å høre! Da får dere kanskje vite noe om kjønn også (om dere ønsker det)! :D Åh, du går jo inn i en fin tid nå, med litt bedre form (forhåpentligvis) og mye som skjer med utviklingen av lille i magen:Heartred
Er moro nå! Jaa, vi er aaaaltfor nysgjerrige til å ikke vite for å si det sånn - så her skal vi vite det som vites kan :hilarious: Har vært litt tungt med mye dårlig form en god stund nå, så jeg håper veldig på bedre form fremover :Heartpink

Håper du følger etter med gullegg og graviditet snart :love7

Så godt å lese! Håper på gullegget denne gang! Nå skal det bli baby!! ❤️

Er moro nå! Jaa, vi er aaaaltfor nysgjerrige til å ikke vite for å si det sånn - så her skal vi vite det som vites kan :hilarious: Har vært litt tungt med mye dårlig form en god stund nå, så jeg håper veldig på bedre form fremover :Heartpink

Håper du følger etter med gullegg og graviditet snart :love7
Det skjønner jeg veldig godt, er akkurat lik selv :hilarious: Da krysser vi fingrene for bedre form og litt lettere dager for deg! Satser på det:Heartred

Jaaaa, håper jeg kan følge etter deg og resten av gjengen som har fått positive tester snart:Heartred Veldig bra at det endelig klaffet for deg!
Jaa, det håper virkelig jeg også, det fortjener du!! ❤️ tusen takk, fremdeles uvirkelig :shy:

Så er det blitt romjul allerede! Jeg er vel ca 10 dpo i dag og har testet mye allerede, men det er fortsatt blanke tester. Følte jeg så noen skygger i går, men har en mistanke om at det var mest ønsketenkning. Uansett har det vært gøy å teste og det er ikke krise om testene forblir blanke denne runden. Jeg startet nemlig på Synarela bare to dager etter el, og den skal helst ikke kombineres med graviditet. Det vil også si at jeg er i gang med IVf forsøk nr. 3, og lang protokoll denna gangen.

Faktisk er jeg skikkelig fornøyd med å få prøve noe nytt denne runden, selv om lang protokoll varer lengre og medfører andre potensielle bivirkninger enn kort. Skal også ta Menopur som stimuleringssprøyte denne gang, pluss at det blir utført ICSI for å befrukte eggene (som forhåpentligvis er der). Så langt har det gått ganske greit på nesesprayen, så håper jeg slipper unna de største bivirkningene.

Gleder meg til ett nytt år og nye muligheter :Heartred Godt nytt år til dere som leser!

Godt nytt år!:talk017 Endelig er vi startet på 2024, noe jeg har sett fram til en liten stund. Jeg liker å starte med blanke ark og nye håp og ønsker. Det ble ingen nyttårsspire på meg, så nå håper jeg bare TR skal komme snarest, slik at jeg får begynt på sprøyter igjen. Mulig TR kommer senere enn vanlig pga sprayen jeg går på. Nå er lunten min begynt å bli kortere enn normalt, så håper ikke det drar særlig mer ut nå.

Mine håp og mål for 2024 er:
1. Kickstarte kostholdet mitt og holde meg til at sjokolade hører til i helgen. Jeg er allerede i gang med dette i dag, og brukte noe av gårsdagen til å preppe måltider for de neste dagene:love2 Riktig mat for min kropp gir energi og bedre funksjon.
2. Legge inn mer hverdagsaktivitet, typ gå til jobb når jeg kan.
3. Komme i gang med styrketrening igjen. Note to self: hvis ikke kan du si opp medlemsskapet ditt, 9 mnd som støttemedlem holder! :hilarious:
4. BLI GRAVID! Selvfølgelig...dette er nok mitt største og kanskje mest hårete mål.
5. Sette pris på de fine tingene og menneskene jeg allerede har i livet mitt.
6. Spare mer penger og sløse mindre på ting jeg ikke trenger.

Som nevnt før er jeg i gang med lang protokoll og siste ivf-forsøk privat. Har gått på nesepray i to uker og venter nå på blødning, før jeg får starte med stimuleringssprøyter igjen. Dette blir vår prøveperiode 14, og vi runder nå ett år med prøving! Heldigvis er jeg fortsatt positiv og tror vi skal få det til på en eller annen måte, selv om det av og til er ganske hardt og slitsomt å stå i. Julen har vært fin, det har vært godt med ferie, men jeg er jammen meg litt klar for hverdag igjen i morgen likevel:happy: Til året 2023 vil jeg si :finger:, og til 2024... VELKOMMEN!

Godt nyttår!! Og lykke til med håpene og målene ❤️ (de ligner veldig på mine hihi). Dette året skal spiren sitte! :love017 :signs003

Godt nyttår!! Og lykke til med håpene og målene ❤️ (de ligner veldig på mine hihi). Dette året skal spiren sitte! :love017 :signs003
Godt nytt år til deg :D Takk, det samme! Ser du er veldig godt i gang med dine mål, blir sulten av bildene du legger ut! Du er flink:happy:Dette året skal spirene sitte for oss begge to!:Heartred

Godt nytt år til deg :D Takk, det samme! Ser du er veldig godt i gang med dine mål, blir sulten av bildene du legger ut! Du er flink:happy:Dette året skal spirene sitte for oss begge to!:Heartred
Hihi takk i like måte! Høres ut som du og er flink! ❤️ Jeg har også mealpreppet, føler det er så kjekt når sulten melder seg så ikke man går og tar noe annet raskt og enkelt. ☺️ Hvordan synes du det går hittil? Jeg gleder meg sånn til å veie meg nå på mandag, veldig spent :hello2 jaaa, det skal de! :love017

Hihi takk i like måte! Høres ut som du og er flink! ❤️ Jeg har også mealpreppet, føler det er så kjekt når sulten melder seg så ikke man går og tar noe annet raskt og enkelt. ☺️ Hvordan synes du det går hittil? Jeg gleder meg sånn til å veie meg nå på mandag, veldig spent :hello2 jaaa, det skal de! :love017
Jeg var flink første uken og delvis nå, men mini har vært syk og da er det ikke like enkelt å preppe mat :hilarious: men for meg er prepping det som utgjør den store forskjellen, da har man alltid noe sunt og godt tilgjengelig. Jeg må ha en ny runde med prepp i dag, så er jeg på rett spor igjen :happy: Det blir spennende å veie seg ja! Og uansett hva vekten viser, så har du jo gjort noe veldig godt for kroppen din :Heartred

Jeg var flink første uken og delvis nå, men mini har vært syk og da er det ikke like enkelt å preppe mat :hilarious: men for meg er prepping det som utgjør den store forskjellen, da har man alltid noe sunt og godt tilgjengelig. Jeg må ha en ny runde med prepp i dag, så er jeg på rett spor igjen :happy: Det blir spennende å veie seg ja! Og uansett hva vekten viser, så har du jo gjort noe veldig godt for kroppen din :Heartred
Så bra!! Det er jo 100% bedre enn ingenting! ☺️ Og når man har små barn så må man rett og slett bare tilpasse seg det som skjer ja, med sykdom så er det ikke lett å få til å lage mat osv samtidig. Men godt du er back on track nå :hello2 hihi jaaa, så fint sagt, absolutt! Vekta er ikke det viktigste. Motivasjonen min er faktisk mini, å bli sunnere for å leve lenge med henne, være et godt forbilde og forhåpentligvis gi kroppen det den trenger til å lage et søsken :love017❤️ hvor gammel er din mini?

Så bra!! Det er jo 100% bedre enn ingenting! ☺️ Og når man har små barn så må man rett og slett bare tilpasse seg det som skjer ja, med sykdom så er det ikke lett å få til å lage mat osv samtidig. Men godt du er back on track nå :hello2 hihi jaaa, så fint sagt, absolutt! Vekta er ikke det viktigste. Motivasjonen min er faktisk mini, å bli sunnere for å leve lenge med henne, være et godt forbilde og forhåpentligvis gi kroppen det den trenger til å lage et søsken :love017❤️ hvor gammel er din mini?
Absolutt:D Ja, og frøkna vår er så vilter og aktiv at det er lite dødtid for å si det sånn. Enig, min motivasjon er også å bli bedre for mini og evt. bedre fruktbarheten min. Det er uansett vinn-vinn for kroppen:happy: Vår er 2,5 år nå. Hadde egentlig håpt at ikke aldersforskjellen skulle bli så stor, men det ble ikke noe vi kunne styre, så nå blir det minst 3 skoleår mellom henne og et evt. søsken, men men. Hvor gammel er din? Har du også en fra før? :Heartred

Absolutt:D Ja, og frøkna vår er så vilter og aktiv at det er lite dødtid for å si det sånn. Enig, min motivasjon er også å bli bedre for mini og evt. bedre fruktbarheten min. Det er uansett vinn-vinn for kroppen:happy: Vår er 2,5 år nå. Hadde egentlig håpt at ikke aldersforskjellen skulle bli så stor, men det ble ikke noe vi kunne styre, så nå blir det minst 3 skoleår mellom henne og et evt. søsken, men men. Hvor gammel er din? Har du også en fra før? :Heartred
Hehe ja, nei man rekker ikke å kjede seg med en liten i den alderen der :hilarious: :love017 har en på nesten 2 år (21 mnd), hadde håpet på liten aldersforskjell her også, vi var jo gravide i fjor og kom til uke 11 med termin nå i januar/februar-skiftet så det er litt sårt. Var så fornøyd for å skulle få 2 under 2, det skipet har seilt nå... :hilarious: men i ettertid så har jeg kjent at det spiller egentlig ikke så stor rolle, bare det blir et småsøsken ❤️ og det blir kanskje lettere når hun er større for å kunne forklare og kommunisere bedre med henne når det kommer en til?

Hehe ja, nei man rekker ikke å kjede seg med en liten i den alderen der :hilarious: :love017 har en på nesten 2 år (21 mnd), hadde håpet på liten aldersforskjell her også, vi var jo gravide i fjor og kom til uke 11 med termin nå i januar/februar-skiftet så det er litt sårt. Var så fornøyd for å skulle få 2 under 2, det skipet har seilt nå... :hilarious: men i ettertid så har jeg kjent at det spiller egentlig ikke så stor rolle, bare det blir et småsøsken ❤️ og det blir kanskje lettere når hun er større for å kunne forklare og kommunisere bedre med henne når det kommer en til?
Det er jo en sjarmerende alder også, til tross for mye aktivitet og mye stahet:hilarious: Ja, det skjønner jeg veldig godt at må være sårt. Håper det går greit til tross for det og at det ikke drøyer så lenge før dere får ønsket deres. Jeg har samme holdning nå, samme hvilken måned eller at aldersforskjellen nå blir stor, jeg vil bare få et søsken til henne nå. Helt klart en fordel å kunne forklare mer når hun er eldre enn to år :happy:

Det er jo en sjarmerende alder også, til tross for mye aktivitet og mye stahet:hilarious: Ja, det skjønner jeg veldig godt at må være sårt. Håper det går greit til tross for det og at det ikke drøyer så lenge før dere får ønsket deres. Jeg har samme holdning nå, samme hvilken måned eller at aldersforskjellen nå blir stor, jeg vil bare få et søsken til henne nå. Helt klart en fordel å kunne forklare mer når hun er eldre enn to år :happy:
Veldig sjarmerende!! :love017 Det går heldigvis mye bedre, selvom det kommer nok alltid til å være med meg. Håper det!! Det hadde vært fint :happy::angelic: håper det samme for deg! ❤️

Back
Topp