Godt nytt år!
Endelig er vi startet på 2024, noe jeg har sett fram til en liten stund. Jeg liker å starte med blanke ark og nye håp og ønsker. Det ble ingen nyttårsspire på meg, så nå håper jeg bare TR skal komme snarest, slik at jeg får begynt på sprøyter igjen. Mulig TR kommer senere enn vanlig pga sprayen jeg går på. Nå er lunten min begynt å bli kortere enn normalt, så håper ikke det drar særlig mer ut nå.
Mine håp og mål for 2024 er:
1. Kickstarte kostholdet mitt og holde meg til at sjokolade hører til i helgen. Jeg er allerede i gang med dette i dag, og brukte noe av gårsdagen til å preppe måltider for de neste dagene
Riktig mat for min kropp gir energi og bedre funksjon.
2. Legge inn mer hverdagsaktivitet, typ gå til jobb når jeg kan.
3. Komme i gang med styrketrening igjen. Note to self: hvis ikke kan du si opp medlemsskapet ditt, 9 mnd som støttemedlem holder!
4. BLI GRAVID! Selvfølgelig...dette er nok mitt største og kanskje mest hårete mål.
5. Sette pris på de fine tingene og menneskene jeg allerede har i livet mitt.
6. Spare mer penger og sløse mindre på ting jeg ikke trenger.
Som nevnt før er jeg i gang med lang protokoll og siste ivf-forsøk privat. Har gått på nesepray i to uker og venter nå på blødning, før jeg får starte med stimuleringssprøyter igjen. Dette blir vår prøveperiode 14, og vi runder nå ett år med prøving! Heldigvis er jeg fortsatt positiv og tror vi skal få det til på en eller annen måte, selv om det av og til er ganske hardt og slitsomt å stå i. Julen har vært fin, det har vært godt med ferie, men jeg er jammen meg litt klar for hverdag igjen i morgen likevel
Til året 2023 vil jeg si
, og til 2024... VELKOMMEN!