Hei oktober og hei til prøveperiode 23
PP22 kom og gikk uten at det skjedde noe spennende der. Jeg er på cd2 i dag og skal ha oppstart av progynova i slutten av mnd, en liten uke på dem før oppstart av sprøyter igjen. Jeg fikk komme med innspill til sykehuset og får prøve Bemfola denne gang, i tillegg til dobbel trigger. Dermed blir det altså kort protokoll og jeg slipper unna Synarela for denne gang heldigvis! Ved å bytte fra Rekovelle til Bemfola så sparer vi rundt 15 000,- i medisinutgifter, så det er fint. Så da er det vel ca 4-5 uker til uttak igjen. Syns i grunnen det har gått fort, og vi har vært heldige mtp kort ventetid mellom forsøkene altså.
Som alltid prøver vi på egenhånd mellom forsøkene, og har jo et mikroskopisk håp om at det også kan gå. Det skjedde jo tross alt med oss i mai/juni, selv om det ikke gikk veien. Ellers er jeg endelig i gang med trening, og har trent to ganger i uken siden august nå. Det føles godt
Jeg er mye trøtt for tiden, men det kan skyldes en mørkere årstid og en travel hverdag. Jeg holder på med fulltidsstudie i tillegg til 100 % jobb nå, men det er interessant og tar bort en del av fokuset på babyprosjektet. Skulle egentlig bare titte innom for å si hei
Jeg holder meg oppdatert på det som skjer her inne fortsatt, selv om jeg ikke er så aktiv lengre.