Etterlengtet nummer to

Det har vært så hyggelig å få lov å legge ut positive tester og å få oppleve så mye støtte her inne de siste dagene :Heartred Dessverre tenker jeg nok at dette ender med en kjemisk. De siste to dagene har testene stagnert i styrke, så det har nok vært for godt til å være sant. Legger ved bilde av hvordan testene har sett ut de siste to dagene. For å unngå uvisshet så var jeg og målte hcg hos legen i dag, og skal tilbake på fredag for ny måling. Føler i grunnen også at jeg har litt mindre graviditetssymptomer i dag.

Det er sykt kjipt, men også veldig fint at vi klarte å komme hit på egenhånd. Det gir i alle fall noe håp om veien videre og at det kan være mulig uten ivf også. Jeg skal vente på blodprøvesvar og blødning, men er rimelig sikker på at det er over. Sommeren skal gå til videre prøving på egenhånd, jeg skal spise masse spekeskinke og ta en kald pils eller to:flower så får kroppen hvile til det evt. blir nytt ivf-forsøk over sommeren. Tusen takk til alle som har gratulert, jeg håper dere får mulighet til å gratulere meg på ny om ikke så lenge:laughing002 oppdaterer selvfølgelig når jeg vet mer om blodprøvesvarene.
Sender deg en klem ❤️
 
Da er jeg endelig begynt å blø! Det føles ok når det først ikke skulle gå, at det ikke trakk ut lengre. Jeg rakk å komme over i uke 5, men testene sluttet å øke i styrke for nesten en uke siden, så om dette regnes som en kjemisk eller tidlig SA vet jeg ikke.. jeg har kontaktet sykehuset og er satt opp på ny runde med ivf over sommeren. Håper selvfølgelig jeg plutselig blir spontant gravid igjen før den tid:) Så da er vi i gang med pp19, måtte det bli den siste pp'en:Heartred
 
Så trist at det ble en kjemisk ❤️ sender deg en god klem og masse lykke til videre med prøvingen :hug013
 
Da er jeg endelig begynt å blø! Det føles ok når det først ikke skulle gå, at det ikke trakk ut lengre. Jeg rakk å komme over i uke 5, men testene sluttet å øke i styrke for nesten en uke siden, så om dette regnes som en kjemisk eller tidlig SA vet jeg ikke.. jeg har kontaktet sykehuset og er satt opp på ny runde med ivf over sommeren. Håper selvfølgelig jeg plutselig blir spontant gravid igjen før den tid:) Så da er vi i gang med pp19, måtte det bli den siste pp'en:Heartred
Håper det klaffer i løpet av sommeren, men godt å ha en plan videre hvis ikke :Heartred
 
Juli og ikke akkurat sommervær her i dag. Det høljer ned, så det er helt ok å være på jobb en stund til før det blir noen uker ferie :p Jeg er 7 dpo i dag, så slapp å vente særlig lenge på el etter at mensen først kom. Jeg tror det er første gang ever at jeg ikke har svidd av en eneste test enda:laughing002 Jeg har bare ikke hatt så mye behov og vet også godt at jeg aldri har hatt positive tester før 8/9 dpo før. Så det er jo egentlig lite vits, men det kan være jeg begynner i kveld. Begynner definitivt i morgen om jeg ikke begynner i dag.

I grunnen har jeg nada symptomer, så tror nok ikke det er klaff, selv om vi timet aksjene bra. Min egen statistikk mtp positive tester er jo heller ikke på min side akkurat:facepalm: Innerst inne har jeg nok et marginalt håp om at sjansene er bittelitt bedre etter at jeg mistet nå sist prøveperiode, men det gjør jo dessverre fallhøyden større. De fraværende symptomene gir heldigvis redusert håp igjen, så det jevner seg sikkert ut til et slags gjennomsnittlig håp, hehe! Helgen blir uansett litt spennende med testing på de riktige dagene. God sommer og ferie til alle som er i gang med det, måtte solen gjøre et snarlig comeback :flower
 
Back
Topp