Sorry for å spørre litt teit, men hva er CD22?
Masse lykke til!
Masse lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen teite spørsmål her står for cycle day, altså hvilken dag man er på i syklusen, der første dag med mens blir CD1. Tusen takkSorry for å spørre litt teit, men hva er CD22?
Masse lykke til!
Hvor får man kjøpt denne salvie-teen?TR meldte sin ankomst i dag, nøyaktig på samme tid som alle de tre andre PP. Kan jo stille klokka etter den omtrent, men det er jo positivt med regelmessig syklus selvfølgelig. Den var uansett ikke særlig velkommen, men når den først kom, så får jeg se på fordelene med det:
1. Jeg kan spise masse lakris og spekemat i påsken
2. Jeg slipper å potensielt avlyse ferie i mai pga kvalme og oppkast
3. Januartermin har kanskje noen hakk mindre bekymringer enn desembertermin
4. Slipper fødsel rundt julaften
5. Med januarbaby vil jeg har permisjon hele sommeren og det liker jeg
Så er det jo noen ulemper med å måtte vente videre (utenom det åpenbare, at jeg helst skulle vært gravid for lenge siden), som at jeg potensielt vil være dårlig i noen sommermåneder og at det vil bli tre skoleår mellom barna. Sistnevnte synes jeg er litt trist, men det ble som det ble.
Så da er vi tilbake på CD1 og jeg har tatt min første kopp med salvie-te denne mnd. Prøver å nullstille og innstille meg på eltesting igjen om en ukes tid. Håper TR forsvinner fort, men jeg har en anelse om at hun vil klore seg fast lengre enn sist denne gang, jeg tolker i alle fall de økende menssmertene slik. Nå skal jeg nyte påsken i alle fall, god påske
Jeg bestilte på nett, men de har den på type Sunkost og slike butikker vet jegHvor får man kjøpt denne salvie-teen?
enda håpJeg har hatt en rar dpo-periode denne gang. En del murring og strekk fra og med 8 dpo, men ingen positive tester, kun skygger. Ut fra el skulle jeg hatt tr i går, pleier å våkne til det, men ikke i går. Venter fortsatt på tr og har mye strekk i livmor og lysk, men altså blenda tester. Jeg gav jo opp på 10 dpo, så syns tr kan komme nå. Temp er også på vei ned. Er på reise nå, så får ikke testet noe særlig de neste dagene heller.
Takk for oppmuntringen! Dessverre kom TR i dag, sa da blir den enda en prøverunde får satse på at mai er måneden det klaffer! Håper det klaffer fort for deg!enda håp
Krysser fingrene for at det klaffer i neste PPNy pp og cd4 i dag. Har ikke helt forsont meg med at det ikke gikk denne gangen heller. Hadde andre symptomer og forsinket tr for første gang, så dette var enda noen andre symptomer enn de jeg har hatt tidligere. Det vil vel si at det ikke er noen som helst fasit på noe i mine pp. Begynner å tro at det beste tegnet er ingen symptomer
Jeg skal innrømme at jeg er skuffet over at det tar litt mer tid enn jeg håpet, men det gjelder vel absolutt alle som er prøvere uansett hvilken runde man er på. Tror ikke jeg kjører på med salvie eller grapefruktekstrakt denne runden, men tester så klart etter el. Antar jeg begynner el-testinger om 4 dager eller noe slikt. Det hadde vært fint med februarbaby da
Tusen takk, det håper jeg også håper det klaffer for deg ogsåKrysser fingrene for at det klaffer i neste PP