Eskimonikas håp

Mammaen har det vekslende, men hjelper at babyen har det bra altså. Deilig å kjenne litt mer rytme i når det er aktivitet og sånn
Veldig betryggende med litt mer rytme ja. Da trenger man ikke nødvendigvis å kjenne etter liv hele tiden. Liker ikke at formen din fremdeles er opp og ned, så håper på flere gode dager fremover.
 
Veldig betryggende med litt mer rytme ja. Da trenger man ikke nødvendigvis å kjenne etter liv hele tiden. Liker ikke at formen din fremdeles er opp og ned, så håper på flere gode dager fremover.
Tusen takk.
Kommer nok til å være sånn hele veien tenker jeg, har for lengst innfunnet meg med det altså.

Nei, greit å heller kjenne etter om noe avviker. Merker f eks forskjell og mer ro om jeg er i aktivitet eller er ekstra sliten.
Merker det som regel godt ved leie-endring. Ikke mye å se på utsiden, men kjenner godt styringen inni der
 
Ååå som tiden går! De siste 99 dagene kommer til å rase forbi [emoji173]️
 
Jeg vet ikke om du har skrevet det her inne, men i så fall har det gått meg hus forbi at du har fått bekreftet kjønn. Så plutselig inne i dagboka til XuperB at du skrev om frøkna di, så gratulerer så mye med ei lita jente på vei! ❤❤
 
Jeg vet ikke om du har skrevet det her inne, men i så fall har det gått meg hus forbi at du har fått bekreftet kjønn. Så plutselig inne i dagboka til XuperB at du skrev om frøkna di, så gratulerer så mye med ei lita jente på vei! ❤❤
Tusen takk.
Tror ikke jeg har skrevet det her, har vært litt dårlig med oppdateringer i det siste...
 
Gratulerer med ei lita jente ❤️❤️
 
Åå har du endelig funnet ut av kjønn! Så koselig med en liten jente! Hadde du følelse på jente? ❤️
 
Kan jeg spørre hvor lenge du tok utrogrestan ut i svangerskapet?
Jeg skulle jo få veiledning fra gyn igjennom fastlegen. Men gyn har glemt å skrive hvor lenge jeg skal ta progreston om jeg blir gravid. Så da hører jeg med deg[emoji4]
 
Gratulerer med ei lita jente på vei:) har du vært på ny ul nå nylig?
 
Gratulerer med lille jentelusen i magen! Så stas med en liten mini-Monika ❤️
 
Back
Topp