Eskimonikas håp

Hurra! Rart at du om 4 små uker er like langt på vei som da jeg fødte.. Har du fler UL?
 
Hurra! Rart at du om 4 små uker er like langt på vei som da jeg fødte.. Har du fler UL?
Har ikke tenkt å føde da jeg altså, har ikke tid og er definitivt ikke klar til det...

Ja, skal ha vekstkontroller og en privat 3D etter hvert.
Litt høyt BT og småsnacks på kontroll denne uka så ekstra sjekk av det neste uke, forhåpentligvis bare skremmeskudd..
 
Hurra for 24 uker :)
 
Vel passerte 24 uker og alt tilsynelatende bra.
Kjenner litt mer rytme i aktiviteten i magen nå selv om det ikke nødvendigvis er masse tett på hverandre. Stigende blodtrykk og leukocytter i urin samt ødemer. Legen synes det var litt tidlig....
Vi får se hva neste sjekk sier, kjenner det godt i bena, varme eller ikke...
 
❤️❤️
 
Gratulerer så mye med passert 24 uker! ❤️ Og bra at legen passer på, men ikke noe særlig å få det allerede. Kan det være tegn på svangerskapsforgiftning? Trodde ikke det kom før ganske sent. Har du hatt det før?
 
Gratulerer så mye med passert 24 uker! ❤️ Og bra at legen passer på, men ikke noe særlig å få det allerede. Kan det være tegn på svangerskapsforgiftning? Trodde ikke det kom før ganske sent. Har du hatt det før?
Tusen takk.
Har aldri hatt tegn til svangerskapsforgiftning nei. Lett forhøyet BT, men ikke så tidlig.
Var ikke utslag på protein så det var bra, men ellers er det jo bare å følge med. Får bare se hvordan det er neste gang
 
Tenk hvor tiden flyr! Gratulerer med mange milepæler og større sjans for at det går bra for hver dag som går! Håper blodtrykket stabiliserer seg og proteinene i urinen forsvinner. Skal ikke ha noe kluss de siste ukene nå!
 
Tenk hvor tiden flyr! Gratulerer med mange milepæler og større sjans for at det går bra for hver dag som går! Håper blodtrykket stabiliserer seg og proteinene i urinen forsvinner. Skal ikke ha noe kluss de siste ukene nå!
Tusen takk.
Var bedre på ekstra sjekk, men ødemer i føttene gir seg ikke uansett hva jeg gjør. Men så lenge det andre er greit og ting ikke blir verre er det bra
 
25 uker?! Hvor ble tiden av! (Jo, det ser jeg jo selv når jeg titter bort på babynestet mitt :) )
 
25 uker?! Hvor ble tiden av! (Jo, det ser jeg jo selv når jeg titter bort på babynestet mitt :) )
Haha, ikke sant. Man får det med seg for andre, men ikke for seg selv. Blunk et par ganger og så er de klare for å flytte hjemmefra....
 
Back
Topp