Eskimonikas håp

Håper du blir passet godt på[emoji173]
Takk, gjør det altså.
Har satt opp avtaler med både lege og JM og vekstkontroll utover så langt man kan sette opp faste avtaler.
 
Takk, gjør det altså.
Har satt opp avtaler med både lege og JM og vekstkontroll utover så langt man kan sette opp faste avtaler.
Husk å ta det med ro kjære deg[emoji173] bra dere blir passet på, jeg har hatt preeklampsi og det er ikke særlig altså.
 
25uker! Det er helt fantastisk!! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Husk å ta det med ro kjære deg[emoji173] bra dere blir passet på, jeg har hatt preeklampsi og det er ikke særlig altså.
Vil tro det ja.
BT var fint igjen ved ekstra sjekk og ødemene i føttene kan komme av kombinasjon med varmen og at jeg ikke har kunnet ha de opp så mye. Tar det som det kommer...
 
26+1 og 99 dager igjen til termin idag...
Tiden går, babyen har det visst bra i magehuset. Mye mer aktivitet og mye romstering for tiden. Merker ikke alltid at leiet blir endret, men noen ganger er det skikkelig ubehagelig. Kan være det er i takt med å få stilling på tvers øverst i magen, men ikke nødvendigvis...
 
Bare innom en liten tur, så godt at baby har det bra! Her tar hverdagslivet mest plass for tida så blir lite forum på meg.
 
Hurra for tosifret antall dager til termin! Godt å høre at babyen har det bra, håper det samme gjelder mammaen ❤
 
Bare innom en liten tur, så godt at baby har det bra! Her tar hverdagslivet mest plass for tida så blir lite forum på meg.
Er jo sånn det skal være. Bare nyt at hjerteplasteret er her og finn ut av hverdag og nye rutiner og alt
 
Hurra for tosifret antall dager til termin! Godt å høre at babyen har det bra, håper det samme gjelder mammaen ❤
Mammaen har det vekslende, men hjelper at babyen har det bra altså. Deilig å kjenne litt mer rytme i når det er aktivitet og sånn
 
Helt vilt at du endelig snart er i mål! (snart i mitt hode, sikkert lenge til i ditt!)
Haha, heldigvis en stund igjen enda.
Helst først etter skolen har begynt til høsten, men tidligst august uansett...
 
Takk.
Formen veksler, men alt i alt kan jeg strengt tatt ikke klage
Selv om man er glad for at man er gravid, har man lov å klage om formen er dårlig kjære deg[emoji173]
 
26+1 og 99 dager igjen til termin idag...
Tiden går, babyen har det visst bra i magehuset. Mye mer aktivitet og mye romstering for tiden. Merker ikke alltid at leiet blir endret, men noen ganger er det skikkelig ubehagelig. Kan være det er i takt med å få stilling på tvers øverst i magen, men ikke nødvendigvis...

Så fantastisk at du har kommet så langt! Må være nydelig å passere den magiske overleve-utenfor-magen-grensen. Har energien din tatt seg litt opp i det siste eller er du fortsatt veldig sliten?
 
Selv om man er glad for at man er gravid, har man lov å klage om formen er dårlig kjære deg[emoji173]
Joda, men ift mange andre har jeg jo ikke noe å klage på sånn sett. Og formen har vært greiere nå enn den var frem til forrige kontroll...
Mest at juni også er sånn travel måned i utgangspunktet og så skjer det ymse som endrer på planer og gir mindre hvile-tid og den er jeg så avhengig av.
 
Så fantastisk at du har kommet så langt! Må være nydelig å passere den magiske overleve-utenfor-magen-grensen. Har energien din tatt seg litt opp i det siste eller er du fortsatt veldig sliten?
Ja, var først etter 23 uker jeg turde begynne tro på dette så merker positiv forskjell sånn sett nå.
Fortsatt mye sliten, men går greit om jeg får regulert dagene mine selv og det ikke er noe uforutsett eller endringer slik at det blir mindre hvile-tid...
 
Ja, var først etter 23 uker jeg turde begynne tro på dette så merker positiv forskjell sånn sett nå.
Fortsatt mye sliten, men går greit om jeg får regulert dagene mine selv og det ikke er noe uforutsett eller endringer slik at det blir mindre hvile-tid...

Skjønner godt det! Kjenner på det samme selv, at jeg bare venter og venter på overleve-utenfor-magen-grensen... Så bra at det går greit når du får regulert dagene selv! Du nærmer deg jo faktisk tredje trimester med stormskritt, så er ikke så lenge igjen. Så glad for at det går fint med deg!
 
Skjønner godt det! Kjenner på det samme selv, at jeg bare venter og venter på overleve-utenfor-magen-grensen... Så bra at det går greit når du får regulert dagene selv! Du nærmer deg jo faktisk tredje trimester med stormskritt, så er ikke så lenge igjen. Så glad for at det går fint med deg!
Nei, bare halvannen uke til tredje trimester.

Det har gradvis fort blitt mer virkelig og mulig å tro på etter 23 uker og i takt med det har det blitt mer og tydeligere liv i magen også. Lenge til jeg er klar for baby enda, må vente til sent i august ihvertfall.
Så blir litt opp og ned med formen utifra andre ting og påvirkning liksom. Funker dårlig å ha en elendig dag om en MÅ få gjort noen ting eller så..
 
Back
Topp