Eskimonikas håp

Åå har du endelig funnet ut av kjønn! Så koselig med en liten jente! Hadde du følelse på jente? ❤️
Vekslet veldig, men da vi fant ut det var jente kjente jeg at jeg nok hadde hatt mer følelse på gutt enn jeg hadde vært klar over. jobber fremdeles med å venne meg til å si "hun" liksom
 
Kan jeg spørre hvor lenge du tok utrogrestan ut i svangerskapet?
Jeg skulle jo få veiledning fra gyn igjennom fastlegen. Men gyn har glemt å skrive hvor lenge jeg skal ta progreston om jeg blir gravid. Så da hører jeg med deg[emoji4]
Jeg sluttet 12+0
Trappet gradvis ned fra 10 til 12 uker. Skulle hatt 6 kapsler om dagen, men var stort sett 4. Tok det gradvis ned og tok siste kapselen ved 12 uker.
 
Gratulerer med ei lita jente på vei:) har du vært på ny ul nå nylig?
Tusen takk
Fikk sett ordentlig på vekstkontroll for noen uker siden, har bare vært veldig dårlig med oppdateringer her...
 
Vekslet veldig, men da vi fant ut det var jente kjente jeg at jeg nok hadde hatt mer følelse på gutt enn jeg hadde vært klar over. jobber fremdeles med å venne meg til å si "hun" liksom

Hehe ja, er rart hva man ubevisst vender seg til! Jeg tenker fortsatt hun noen ganger, selv om vi fikk vite gutt i uke 14 :P
 
Hehe ja, er rart hva man ubevisst vender seg til! Jeg tenker fortsatt hun noen ganger, selv om vi fikk vite gutt i uke 14 :p
Ikke sant. Trenger "litt" tid avogtil...
 
27+0 idag....
 
Neimen helledussan! Har ikke fått med meg at du har en liten frøken på vei [emoji7] Gratulerer så mye!! Og uke 27, slutt opp da [emoji87]
 
Neimen helledussan! Har ikke fått med meg at du har en liten frøken på vei [emoji7] Gratulerer så mye!! Og uke 27, slutt opp da [emoji87]
Tusen takk
Ja, litt rart når jeg turde tro på det først etter 23 uker liksom...
 
3 måneder til termin idag!
Er ikke klar altså.... Får håpe det blir fødsel tidligst i slutten av august, har ikke tid før. Dvs jeg er ikke klar før....
 
Gratulerer så mye med 27 fullgåtte uker. [emoji813]️ tenk så fort det svangerskapet ditt begynte å gå etter at jeg mistet [emoji85]
 
Back
Topp