Eskimonikas håp

Tusen takk
utrolig sliten. Hadde så god dag i begynnelsen av uka der jeg hadde energi og følte ting gikk rett vei, nå skjønner jeg knapt hvordan jeg skal få gjort husarbeid fordelt utover en uke. Alt er bra, er bare så sinnsykt sliten.. Vondt i bena og sånne ting

Så dumt at du fortsatt er så sliten! Hadde håpet at energien din skulle ta seg opp litt i andre trimester, men da får vi håpe på at du snart får flere gode dager i hvert fall! Sender deg en klem!
 
Får nyte de gode dagene. Merker jeg mister energi selv. Håper det blir bedre
Lov å håpe. De aller fleste får jo energien igjen i andre trimester.
 
Så dumt at du fortsatt er så sliten! Hadde håpet at energien din skulle ta seg opp litt i andre trimester, men da får vi håpe på at du snart får flere gode dager i hvert fall! Sender deg en klem!
tusen takk.
Merkelig hvor sliten det går an å bli, men får bare ta en dag av gangen
 
19+0

Babyen er like lang som en melkekartong ifølge BV-appen og har en fot på 30 mm.
47,2 % av svangerskapet er fullført
Ifølge Ovia er babyen på størrelse som en squash, crepe suzette, gammeldags gameboy eller et firetået afrikansk pinnsvin..

Favorittstillingen er på tvers eller på skrå langt nede. Gjerne sovende/hvilende eller med ryggen ut for er ikke så mye aktivitet jeg kjenner for tiden. Blir heldigvis ikke så stresset av det som tidligere. Veldig greit det ihvertfall.
Har vært en uke eller nærmere to hvor jeg har kjent mye mindre liv enn tidligere. kjenner litt innimellom, lytter og finner fin hjertelyd og bevegelser og kjenner hvor h*n ligger så har ikke vært bekymret.
Bare frustrert fordi det er deilig å kjenne og vi endelig hadde kjent på utsiden og.
Men det endrer seg vel litt etter hvert.

OUL var helt greit. Vil ikke påstå det var bedre enn andre UL. Føler strengt tatt det var bedre bilder på noen av TUL, men greit å få sjekket opp og sånne ting. Målene ga litt ulik termin og var ikke lenger fire dager foran alder, vet ikke helt hva jeg synes om det, men følges jo videre. Termin står.
Skal tilbake for å se på hjertet for å få sjekket det helt ordentlig så får se om vi får sett kjønn da. Lå med bena pent krysset og hadde ikke tenkt å vise seg frem.

formen svinger. noen dager med voldsom hodepine, en og annen dag med ok med energi og flere dager med ingenting av energi. og de fleste dagene midt i mellom...
 
Gratulerer så masse med 19 uker! :love7
 
Gratulerer med 19 uker og nesten halvveis :Heartred:Heartred
 
19+0

Babyen er like lang som en melkekartong ifølge BV-appen og har en fot på 30 mm.
47,2 % av svangerskapet er fullført
Ifølge Ovia er babyen på størrelse som en squash, crepe suzette, gammeldags gameboy eller et firetået afrikansk pinnsvin..

Favorittstillingen er på tvers eller på skrå langt nede. Gjerne sovende/hvilende eller med ryggen ut for er ikke så mye aktivitet jeg kjenner for tiden. Blir heldigvis ikke så stresset av det som tidligere. Veldig greit det ihvertfall.
Har vært en uke eller nærmere to hvor jeg har kjent mye mindre liv enn tidligere. kjenner litt innimellom, lytter og finner fin hjertelyd og bevegelser og kjenner hvor h*n ligger så har ikke vært bekymret.
Bare frustrert fordi det er deilig å kjenne og vi endelig hadde kjent på utsiden og.
Men det endrer seg vel litt etter hvert.

OUL var helt greit. Vil ikke påstå det var bedre enn andre UL. Føler strengt tatt det var bedre bilder på noen av TUL, men greit å få sjekket opp og sånne ting. Målene ga litt ulik termin og var ikke lenger fire dager foran alder, vet ikke helt hva jeg synes om det, men følges jo videre. Termin står.
Skal tilbake for å se på hjertet for å få sjekket det helt ordentlig så får se om vi får sett kjønn da. Lå med bena pent krysset og hadde ikke tenkt å vise seg frem.

formen svinger. noen dager med voldsom hodepine, en og annen dag med ok med energi og flere dager med ingenting av energi. og de fleste dagene midt i mellom...

Så bra at alt så fint ut på oul! :) Kjedelig at beina var i kryss da, skulle jo tro at dere en eller annen gang skulle være heldige og få se hva det er. Får håpe babyen ikke krysser beina neste gang!

Dumt med den formen din, altså, men bra at du har i hvert fall noen dager med ok energi.
 
Gratulerer med passerte 19 uker! Mine målinger på OUL skilte seg også fra alle tidligere TUL med tre-fire dager. Ble litt bekymret for at han ikke vokste som han skulle, men på vekstkontroll forrige uke ble han målt til å være 3 % over snittet, så det er vel mer sannsynlig at de rett og slett vokser litt i rykk og napp.

Er det noen spesiell grunn til at du må tilbake for å sjekke hjertet ordentlig?
 
Back
Topp