Eskimonikas håp

Takk, jenter.


Det er dette energitapet. Trodde virkelig ikke en kunne være så sliten uansett hvor mye/lite en gjør. Hatt noen dager med vanvittig hodepine igjen også. Den er plagsom den...
Den kjenner jeg igjen. Tanker og det du har med deg i bagasjen tar så enormt mye krefter. Ta vare på deg selv.
 
Den kjenner jeg igjen. Tanker og det du har med deg i bagasjen tar så enormt mye krefter. Ta vare på deg selv.
Tusen takk

Jeg vet, er rimelig sikker på at det er en sammenheng ja og bare kroppen som tvinger meg til å ta meg inn før fødsel og barseltid (som jeg knapt tør å tenke på)
 
Tusen takk

Jeg vet, er rimelig sikker på at det er en sammenheng ja og bare kroppen som tvinger meg til å ta meg inn før fødsel og barseltid (som jeg knapt tør å tenke på)
Det er det garantert. Håper du får en baby som sover godt så du får en rolig barseltid, og selvfølgelig en god fødselsopplevelse. Forstår godt det er skremmende. Snakker du med jordmor eller lege om det? Det har hjulpet meg masse i den mentale forberedelsen, jeg fikk også hilse på helsesøster før fødsel og hun fikk lese journalen min så jeg slapp å gå gjennom hele sulamitten om igjen med barseltårer og nyfødt baby.
 
Det er det garantert. Håper du får en baby som sover godt så du får en rolig barseltid, og selvfølgelig en god fødselsopplevelse. Forstår godt det er skremmende. Snakker du med jordmor eller lege om det? Det har hjulpet meg masse i den mentale forberedelsen, jeg fikk også hilse på helsesøster før fødsel og hun fikk lese journalen min så jeg slapp å gå gjennom hele sulamitten om igjen med barseltårer og nyfødt baby.
Tusen takk.
Snakker med legen og har andre også. Har ikke vært hos JM enda. Ikke så dumt å involvere helsesøster allerede, får se om det er mulig her
 
Tusen takk

Jeg vet, er rimelig sikker på at det er en sammenheng ja og bare kroppen som tvinger meg til å ta meg inn før fødsel og barseltid (som jeg knapt tør å tenke på)

Høres veldig lurt ut å prøve å ta deg inn litt før den virkelig store styrkeprøven kommer, ja. Ikke lett når man er så sliten, men prøv i hvert fall å ta så mye hensyn som mulig når kroppen gir deg beskjed om det.

Gratulerer med 19 uker og vel overstått oul!
 
Gratulerer så mye med 20 fullgåtte uker ❤ Tenk at du straks runder halvveis!
tusen takk.
Ja, vet liksom jeg er halvveis denne uka, men føles helt merkelig...
Gratulerer med 20 uker :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred
Tusen takk.
Hvordan går det med dere? Rart å ha baby igjen og ei jente?
Gratulerer med 20 uker! :) Utrolig hvor fort tiden har gått! :wideyed::D
Tusen takk.
Godt noen synes det da.
Jeg er fremdeles litt distansert kjenner jeg. Føler ikke det har gått fort, samtidig rart å være halvveis...
 
Høres veldig lurt ut å prøve å ta deg inn litt før den virkelig store styrkeprøven kommer, ja. Ikke lett når man er så sliten, men prøv i hvert fall å ta så mye hensyn som mulig når kroppen gir deg beskjed om det.

Gratulerer med 19 uker og vel overstått oul!
Tusen takk.
Må lytte til kroppen ja og forskjell på å skulle fungere normalt OG ta seg inn og å ha mulighet til å lytte mer til kroppen
 
Tusen takk.
Må lytte til kroppen ja og forskjell på å skulle fungere normalt OG ta seg inn og å ha mulighet til å lytte mer til kroppen

Det er veldig sant! Er vanskelig å ta seg inn når man er veldig sliten samtidig som man prøver å fungere i hverdagen. Du får bare prøve på best mulig måte å lade opp til fødsel og baby. La husarbeid være og ta hensyn til kroppen!
 
Det er veldig sant! Er vanskelig å ta seg inn når man er veldig sliten samtidig som man prøver å fungere i hverdagen. Du får bare prøve på best mulig måte å lade opp til fødsel og baby. La husarbeid være og ta hensyn til kroppen!
Tusen takk
Ja, holder meg til et minimum skal jeg innrømme.
 
20+0 og halvveis imorgen

Sliter med å forstå det altså. Det er jo fremdeles uvirkelig...
Men blir nok bedre og kjenner litt på redebyggerinstinktet idag så det går fremover.

Har hatt noen dager med vanvittige anfall av svimmelhet. Ser ut som det er bedre igjen så håper det stemmer. Babyen ligger sånn at det er vanskelig å kjenne noe særlig, men kjenner litt hver dag og lytter jeg er det masse aktivitet
 
Herlig.
Tør knapt bevege kroppen akkurat nå. Flere ørsmå dult nederst på venstre siden. Føltes som jeg ville kjent dem på utsiden om hånda hadde ligget der. Litt kraftigere enn tidligere og tre tett på hverandre slik at jeg faktisk kunne bli sikker på at det var babyen og ikke lure på om jeg drømte
 
Herlig.
Tør knapt bevege kroppen akkurat nå. Flere ørsmå dult nederst på venstre siden. Føltes som jeg ville kjent dem på utsiden om hånda hadde ligget der. Litt kraftigere enn tidligere og tre tett på hverandre slik at jeg faktisk kunne bli sikker på at det var babyen og ikke lure på om jeg drømte

Ååååh, så utrolig herlig [emoji7][emoji7][emoji7]
 
Herlig.
Tør knapt bevege kroppen akkurat nå. Flere ørsmå dult nederst på venstre siden. Føltes som jeg ville kjent dem på utsiden om hånda hadde ligget der. Litt kraftigere enn tidligere og tre tett på hverandre slik at jeg faktisk kunne bli sikker på at det var babyen og ikke lure på om jeg drømte
Åh, så herlig følelse ❤❤
 
Back
Topp