Eskimonikas håp

Herlig.
Tør knapt bevege kroppen akkurat nå. Flere ørsmå dult nederst på venstre siden. Føltes som jeg ville kjent dem på utsiden om hånda hadde ligget der. Litt kraftigere enn tidligere og tre tett på hverandre slik at jeg faktisk kunne bli sikker på at det var babyen og ikke lure på om jeg drømte
Åh, herlig!
 
Gratulerer med 20 uker ❤️
 
Gratulerer med 20 uker, og aldeles straks halvveis! :Heartred:Heartred


Det er så deilig når bevegelsene begynner å bli så sterke at en ikke er i det minste tvil om at det er baby en kjenner. :love7
 
Nysgjerrig på hvem det er der inne jeg! Når skulle du på ny UL? :)
 
Gratulerer med 20 uker, og aldeles straks halvveis! :Heartred:Heartred


Det er så deilig når bevegelsene begynner å bli så sterke at en ikke er i det minste tvil om at det er baby en kjenner. :love7
Tusen takk.
Ja, jeg vet.
Har jo kjent mye som jeg ikke har vært i tvil om, var mer denne typen bevegelse som var idag som tidligere har vært bare en eller to ganger og sånn at jeg har lurt på om jeg innbilte meg det eller hva, eller om det var tarmene eller....
 
Nysgjerrig på hvem det er der inne jeg! Når skulle du på ny UL? :)
Du er ikke den eneste som er nysgjerrig på det altså.
Får se om h*n vil vise seg frem eller ikke noen gang før fødsel. Skal ha vekstkontroller og litt sånn så kommer ihvertfall flere muligheter
 
Herlig.
Tør knapt bevege kroppen akkurat nå. Flere ørsmå dult nederst på venstre siden. Føltes som jeg ville kjent dem på utsiden om hånda hadde ligget der. Litt kraftigere enn tidligere og tre tett på hverandre slik at jeg faktisk kunne bli sikker på at det var babyen og ikke lure på om jeg drømte

[emoji813]️
 
Gratulerer så mye med 20 uker [emoji173]️ Fantastisk å kjenne liv altså!
Tusen takk
Ja, herlig følelse. Blir godt når det blir ordentlig tydelig og ikke så lett å gjemme seg
 
Går sånn passe. Hadde dagbok, men den er sletta. Får se om jeg lager en når vi begynner å prøve aktivt igjen :)
Lettere å få med seg hva som skjer da.
Håper dagene blir bedre og at verden blir lysere ihvertfall
 
Back
Topp