Eskimonikas håp

18 veke. Fantastisk! Fine mandager. Eg hadde mi ny veka på mandag & for 3 veke sia så fødte eg mandag og. Gratulera, og plutselig så har du født også [emoji322]
 
Gratulerer med 18 uker! :D Enn at du snart er halvveis da. :Heartred
 
Hurra for 18 uker. [emoji173] Snart halvveis jo!

Nå ramla det en gutt inn i hodet mitt, så jeg tipper gutt på deg. [emoji170]
 
Gratulerer med 18 uker! Og gøy at du kjenner liv på utsiden også. Er sånn her noen ganger også, at jeg kjenner det med hånda men kjenner ikke noe særlig inni magen :D
 
Gratulerer så masse med 18uker!
 
Gratulerer med 18 uker :Heartred Og så herlig at dere begge kjenner liv nå - gleder meg sååå til det selv :hello2
 
Gratulerer med 18 uker ❤️❤️
 
Grattis med 18 uker! Så stas dette altså :)
 
18 veke. Fantastisk! Fine mandager. Eg hadde mi ny veka på mandag & for 3 veke sia så fødte eg mandag og. Gratulera, og plutselig så har du født også [emoji322]
Tusen takk
Gratulerer med lille
Ja, tiden flyr. Føles langt frem nå, men plutselig er jeg der!
 
Hurra for 18 uker. [emoji173] Snart halvveis jo!

Nå ramla det en gutt inn i hodet mitt, så jeg tipper gutt på deg. [emoji170]
Tusen takk.
ja, sies så gitt.

Artig. Skal få ført deg opp på det vet du
Gratulerer med 18 uker! :D Enn at du snart er halvveis da. :Heartred
Tusen takk.
Ja, litt rart for føles ikke halvgått enda...
Gratulerer med 18 uker! Og gøy at du kjenner liv på utsiden også. Er sånn her noen ganger også, at jeg kjenner det med hånda men kjenner ikke noe særlig inni magen :D
Tusen takk.
Synes det er så rart at det går an å kjenne på utsiden, men ikke samtidig på innsiden liksom
 
Gratulerer så masse med 18uker!
Tusen takk. Håper du ikke mistet motet helt hos gyn og at dere finner noe som får dere i mål og
Gratulerer med 18 uker :Heartred Og så herlig at dere begge kjenner liv nå - gleder meg sååå til det selv :hello2
tusen takk.
Ja det er herlig. Ikke vært så mye etter de dagene da, men det kommer og det har vært travelt her og
Gratulerer med 18 uker ❤️❤️
Tusen takk.
Håper virkelig du snart kan komme etter. Hadde så store håp til deg denne gangen (stadig altså, men litt ekstra nå)
Grattis med 18 uker! Så stas dette altså :)
Tusen takk.
Ja, er det. Men fremdeles ganske uvirkelig...
 
18 uker du, sykt hvor fort tiden går! Får ikke dagt det nok :p Fantasisk ❤️
 
Tusen takk.
Håper virkelig du snart kan komme etter. Hadde så store håp til deg denne gangen (stadig altså, men litt ekstra nå)
Håper virkelig at jeg kommer etter snart :) Hadde selv litt større håp denne gangen.
 
17+3

Det kan ikke være tvil om at jeg på tirsdag kjente liv på utsiden første gang!
Sløva på sofaen da jeg plutselig følte at hånda mi ble løftet på magen, to ganger. kjente ingen ting på innsiden så stusset litt.
igår kveld kjente jeg plutselig en slags marking under hånda mi (kjente det i hånda og ikke på innsiden). Fikk pappaen til å kjenne på samme sted og han mente også han kjente noe.
Litt senere var det mer tydelig at hånda beveget seg på utsiden av magen. Men kjente ingenting på innsiden samtidig. Helt rart, har liksom tenkt jeg ville kjenne det på innsiden også når jeg kjente på utsiden....

Åh, så herlig! Så koselig at pappaen også fikk kjenne! :)

Når har du oul? Det nærmer seg vel nå? Blir spennende om dere finner ut kjønnet helt sikkert. :)
 
Back
Topp