Eskimonikas håp

17+2/17+6


Usikker på om jeg kjente liv på utsiden igår eller ikke.
Sløva på sofaen med hånda på magen. Følte plutselig to ganger at hånda beveget seg, men kjente ikke noe på innsiden samtidig...
 
17+2/17+6


Usikker på om jeg kjente liv på utsiden igår eller ikke.
Sløva på sofaen med hånda på magen. Følte plutselig to ganger at hånda beveget seg, men kjente ikke noe på innsiden samtidig...

:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
Plikt....

Men var det sånn at dere snart skulle igang siden du slapp vaksine?
Jepp :p Ja begynner så snart tanta kommer ;) Skal få rabla ned litt i dagboka snart, har bare ikke hatt verken tid eller ork til annet en sniking på dere andre siste tiden. Blir jo helt matt av hele denne prøvingen..
 
Gruer meg ikke til UL nei. Ikke sånn spesielt, vil bare vite at den lille har det bra enda. Og gjerne kjønn da...

Har kjøpt vognpose for noen uker siden og bilstolpose bestilt nå i helga. Har kjøpt bittelitt klær på salg tidligere, men er ikke helt klar. Sliter fremdeles med å tro på dette her...
Det at den lille har det bra er jo mest viktig da.. :angelic:

Å få vite kjønn er jo et pluss :)
Hvilken bilstolpose og vognpose har du bestilt ?
 
Jepp :p Ja begynner så snart tanta kommer ;) Skal få rabla ned litt i dagboka snart, har bare ikke hatt verken tid eller ork til annet en sniking på dere andre siste tiden. Blir jo helt matt av hele denne prøvingen..
Skjønner godt det altså.
Det er frustrerende og fortvilende og liksom aldri noe nytt å komme med.
jammen bra dere får komme igang med IVF så fort. Krysser fingerne for at søsken sitter på første forsøk
 
Det at den lille har det bra er jo mest viktig da.. :angelic:

Å få vite kjønn er jo et pluss :)
Hvilken bilstolpose og vognpose har du bestilt ?
Absolutt, men er ikke nevneverdig bekymret ift at noe skal være galt. Alt har jo vært bra til nå og ingen indikasjon på at det er noe.
Easygrow Nature og lite mini (tenker supplere med bilstolteppe fra Bluum) i grått
 
17+3

Det kan ikke være tvil om at jeg på tirsdag kjente liv på utsiden første gang!
Sløva på sofaen da jeg plutselig følte at hånda mi ble løftet på magen, to ganger. kjente ingen ting på innsiden så stusset litt.
igår kveld kjente jeg plutselig en slags marking under hånda mi (kjente det i hånda og ikke på innsiden). Fikk pappaen til å kjenne på samme sted og han mente også han kjente noe.
Litt senere var det mer tydelig at hånda beveget seg på utsiden av magen. Men kjente ingenting på innsiden samtidig. Helt rart, har liksom tenkt jeg ville kjenne det på innsiden også når jeg kjente på utsiden....
 
Ååå, så gøy at pappaen også fikk kjenne! Jeg har også opplevd at jeg eller pappaen har kjent bevegelse på utsiden uten at jeg har kjent noe på innsiden. Aner ikke hvordan det er mulig, rare greier.
 
Det har jeg også opplevd, hender seg jeg kjenner et dult mot albuen/arma når jeg strikker eller bruker laptop-en og hviler hånda på magen. Sært! :)
 
Ååå, så gøy at pappaen også fikk kjenne! Jeg har også opplevd at jeg eller pappaen har kjent bevegelse på utsiden uten at jeg har kjent noe på innsiden. Aner ikke hvordan det er mulig, rare greier.
Helt rart.
Ja jeg var rask til å si at han skulle legge hånda si akkurat der min lå. Holdt nesten pusten for ikke å ødelegge...
Blir artig når det blir litt tydeligere.
 
Det har jeg også opplevd, hender seg jeg kjenner et dult mot albuen/arma når jeg strikker eller bruker laptop-en og hviler hånda på magen. Sært! :)
Haha
Hadde vært gøy å visst hva de tenker inni magehuset
 
Hærlig å kunne kjenne liv på utsiden! Da blir plutselig mannen litt mer med ❤️
 
Hærlig å kunne kjenne liv på utsiden! Da blir plutselig mannen litt mer med ❤️
Ja, det ble litt mer virkelig for meg og egentlig. Bare å vente på nest gang vi får kjenne..
 
Gratulerer med 18 uker :)
 
Back
Topp