Eskimonikas håp

Skjønner, det er vel ikke så lenge igjen heller :)
Nei, bare noen få uker.
har vært mer liv i magen de siste par dagene og, men det er fremdeles bare en og to ganger i slengen slik at jeg rekker ikke kjenne ordentlig etter eller sånn.
Men små dytt og dult rundtomkring. er par ganger har jeg hatt følelsen av hikke inni der, aner ikke om det er for tidlig
 
Nei, bare noen få uker.
har vært mer liv i magen de siste par dagene og, men det er fremdeles bare en og to ganger i slengen slik at jeg rekker ikke kjenne ordentlig etter eller sånn.
Men små dytt og dult rundtomkring. er par ganger har jeg hatt følelsen av hikke inni der, aner ikke om det er for tidlig
Godt med slike små bekreftelser, selv om det ikke er så mye at du rekker å kjenne ordentlig etter. Aner ikke hvor tidlig man kan kjenne hikke jeg, men du kjente jo liv veldig tidlig, så hvorfor ikke?
 
Godt med slike små bekreftelser, selv om det ikke er så mye at du rekker å kjenne ordentlig etter. Aner ikke hvor tidlig man kan kjenne hikke jeg, men du kjente jo liv veldig tidlig, så hvorfor ikke?
Ikke godt å si, har ikke sjekket om når de kan begynne å hikke heller.
Greit med bekreftelser altså, gleder meg til det blir mer rytme i det og flere ganger på hverandre så man liksom kan kjenne det ordentlig
 
Nei, bare noen få uker.
har vært mer liv i magen de siste par dagene og, men det er fremdeles bare en og to ganger i slengen slik at jeg rekker ikke kjenne ordentlig etter eller sånn.
Men små dytt og dult rundtomkring. er par ganger har jeg hatt følelsen av hikke inni der, aner ikke om det er for tidlig

Åååh. Det at du kjenner liv, gleder meg virkelig!
 
Ikke godt å si, har ikke sjekket om når de kan begynne å hikke heller.
Greit med bekreftelser altså, gleder meg til det blir mer rytme i det og flere ganger på hverandre så man liksom kan kjenne det ordentlig

De begynner å hikke så snart de klarer å svelge fostervann (smaker sikkert dritt [emoji23]).
 
De begynner å hikke så snart de klarer å svelge fostervann (smaker sikkert dritt [emoji23]).
Haha, da er det nok hikking jeg har kjent for svelge har den jo begynt med for litt siden
 
Så herlig med både hikking og bevegelser! :) Er helt utrolig at de kan ligge inne i magen og svelge fostervann og hikke når de er så små! :)

Når har du oul? Må være utrolig godt å være snart halvveis i svangerskapet!
 
Så herlig med både hikking og bevegelser! :) Er helt utrolig at de kan ligge inne i magen og svelge fostervann og hikke når de er så små! :)

Når har du oul? Må være utrolig godt å være snart halvveis i svangerskapet!
De er jo "ferdige" ganske tidlig og så liksom bare skal vokse og modnes, bare litt rart å kjenne hikking uten på en måte å kjenne det.

Det er enda noen uker til, men etter planen har jeg da to UL på en uke samt time hos legen.

Håper det blir lettere å tro på snart. Sliter fremdeles med å tro det skal gå bra...
 
Gjør det :happy:
Blir spennende! Har du noen følelse selv?
Veksler egentlig. Og sliter med å prøve venne meg til jente (vi så jo ikke tegn til gutt på forrige UL selv om ikke noe kunne sies sikkert), men kan også være fordi vi stort sett har snakket om gutt...
 
De er jo "ferdige" ganske tidlig og så liksom bare skal vokse og modnes, bare litt rart å kjenne hikking uten på en måte å kjenne det.

Det er enda noen uker til, men etter planen har jeg da to UL på en uke samt time hos legen.

Håper det blir lettere å tro på snart. Sliter fremdeles med å tro det skal gå bra...

Skjønner godt at det er vanskelig å tro at det skal gå bra, men det skal det! Opplever det samme selv og planlegger ikke noe særlig, tenker ikke på navn i noen særlig grad etc. Har noen korte stunder hvor jeg tenker litt på babyutstyr, men er jo ikke forbi uke 12 enda, så tar den planleggingen veldig rolig. Vil tro det blir lettere å tro på etter oul, da er det jo helt minimal sjanse for at noe skal gå galt og heller ikke så lenge til den lille kan overleve utenfor magen.

To ul på en uke, ja, da får du virkelig sett ordentlig. Håper du får sett kjønn på en av dem! Hvor ofte har du hatt ul? Hittil har jeg hatt i uke 4, to i uke 6, uke 7, uke 8 og er planlagt i uke 9 og 10. Håper å få til en i uka til jeg kjenner bevegelse, for det er veldig beroligende.
 
Hadde UL hos gyn 6+0, 7+2 (?), 9+0 også privat 8+3 og 14+4 samt på sykehuset 12+3
Begynte kjenne liv før de to siste, har tydeligvis noen punkter med mye nerver eller noe i livmoren for er der jeg kjente det og etter hvert kunne jeg kjenne hvor babyen lå mye av tiden ved å kjenne på magen
 
Veksler egentlig. Og sliter med å prøve venne meg til jente (vi så jo ikke tegn til gutt på forrige UL selv om ikke noe kunne sies sikkert), men kan også være fordi vi stort sett har snakket om gutt...
Det går seg nok til skal du se. Vi var overbevist om gutt og helt apatiske når det var jente. Tok litt tid men kunne ikke tenke oss noe annet nå :happy:
 
Det går seg nok til skal du se. Vi var overbevist om gutt og helt apatiske når det var jente. Tok litt tid men kunne ikke tenke oss noe annet nå :happy:
Spiller ingen rolle om kjønn sånn sett, tror bare magefølelsen på gutt har vært sterkere enn jeg har vært klar over . pappaen tror fremdeles fast at det er gutt. Vi får se på OUL
 
Spiller ingen rolle om kjønn sånn sett, tror bare magefølelsen på gutt har vært sterkere enn jeg har vært klar over . pappaen tror fremdeles fast at det er gutt. Vi får se på OUL
Helt sant. En frisk baby er jo målet. :happy: når var OUL igjen ?
 
16+6

Visst om babyen i 14 uker idag. Jeg visste det på nyttårsaften. Første symptomet kom på formiddagen og andre på kvelden og da visste jeg at jeg var gravid. Spørsmålet var liksom heller hvor lenge det ville holde denne gangen...
Fremdeles tappet for energi.
Puppene føltes som de vokste litt her omkring 13-15 uker.
Kan ofte kjenne hvor babyen ligger, men sparking er den ikke så ivrig på. Venter utålmodig på at pappaen skal kunne kjenne også, men ikke enda ser det ut til.
Har ikke funnet noe mat/drikke som trigger aktivitet heller. Venter jo sååå på mer ordentlige livstegn fra magerusket.
kjenner strengt tatt liv hver dag altså, er mer at det ofte er så subtilt og "ikke nok" til å tilfredsstille ønsket om å kjenne....
Føles som jeg har kjent noe hikking i magen et par ganger siste uka

Har bestilt bilstolpose og skinn til vogna.

Tips om babycall ja/nei? Tenker på neonate, men er usikker på med eller uten kamera..
Bilstol må jeg finne igjen notatene mine på før jeg kikker mer på.
Lekegrind har jeg ikke begynt på
Elastisk sjal tenker jeg snakke med damene på Bæreglede om etter hvert, ikke helt klar for det enda
 
Helt sant. En frisk baby er jo målet. :happy: når var OUL igjen ?
Ikke sant, kjønn er uviktig, men gøy å vite.
Snaut to uker til mener jeg det var, har liksom ikke turd å henge meg opp i datoen så godt den står i kalenderen
 
Back
Topp