Eskimonikas håp

Absolutt. Synes bare det var tidlig å bli avhengig av det. Spesielt sett i sammenheng med aktivitetsnivå. Og litt kjipt med tanke på sommeren, men sånn er det bare
Jo,men kjenner mange som liker å gå med det på både på fritis og på jobb da det gir god støtte og komfort, spesielt som gravid. :)
 
Jo,men kjenner mange som liker å gå med det på både på fritis og på jobb da det gir god støtte og komfort, spesielt som gravid. :)
Absolutt. Bruker det gjerne på jobb uansett liksom, men nå føler jeg jeg hadde hatt godt av å bruke det hele dagen hver dag. Og det synes jeg 16uker var litt tidlig for
 
Absolutt. Bruker det gjerne på jobb uansett liksom, men nå føler jeg jeg hadde hatt godt av å bruke det hele dagen hver dag. Og det synes jeg 16uker var litt tidlig for
Men det er jo ikke noe farlig å bruke, tvert imot så er det forebyggende så så lenge det ikke plager deg så kjør på! ;)
Kommer nok av andre gravidplager man ikke får bukt med... :oops:
 
Men det er jo ikke noe farlig å bruke, tvert imot så er det forebyggende så så lenge det ikke plager deg så kjør på! ;)
Kommer nok av andre gravidplager man ikke får bukt med... :oops:
Vet. Og kan bli mer problemer uten strømper enn med. Greit foreløpig da, verre når gradestokken kryper oppover og jeg vil ha farge på leggene
 
Vet. Og kan bli mer problemer uten strømper enn med. Greit foreløpig da, verre når gradestokken kryper oppover og jeg vil ha farge på leggene
Sant det. Jeg måtte også bruke på sommeren. Varmt og kjipt men. Trøstet meg med at det var for en periode.
 
Sant det. Jeg måtte også bruke på sommeren. Varmt og kjipt men. Trøstet meg med at det var for en periode.
Vi får se hvordan det blir. Bare ligge langflat med bena høyt...
 
KJØNN:

NUB-theory: - ikke mulig å se
Ramzi-theory: gutt
Gender maker (ebay):
Kinesisk fødselskart: gutt
Natron-testen: jent
Magefølelse: veksler
Pappaens magefølelse: gutt
Mageform:
Form/kvalme: gutt
Hjertelyd (<140 =gutt, >140 = jente): jente pr 13+0
OUL:



Tippeliste:
Daydream: gutt
Tigerbaby: jente
lillyzilly: gutt
MiniMe80: jente
Amorfamilia: jente
Alvea: gutt
moxie: gutt
Ilia: gutt
Bukett: gutt
Mon25: jente
VictoriaH: gutt
Skvirevippen: gutt
Alle gode ting er 3?❤: gutt
Snippsnappsnuppa: gutt - jente etter fosterdiagnostikk
Fregnefanten: gutt
Lenja86: jente
Bobla: gutt
XuperB: gutt
Ønskebarn2017: gutt
 
Last edited:
Tenk om vi er Såå mange som gjetter gutt også blir det jente :hilarious:
 
Er inne og snoker og gleder meg for deg, så jeg kommer til å juble uansett hva barnet bestemmer seg for å være :Heartbigred
tusen takk.
Ja, spiller liksom ingen rolle i det hele tatt det. Bare gøy å vite....
Gratulerer med 16 (og en halv) uker! Hvordan er formen din nå?
Tusen takk.
Helt grei, ganske stabil egentlig. Stabil energitom, men noen dager tyngre i ledd og muskler enn andre
 
Tusen takk.
Helt grei, ganske stabil egentlig. Stabil energitom, men noen dager tyngre i ledd og muskler enn andre
Kjedelig at formen ikke har blitt noe bedre, men stabil er i det mindre bedre enn forverret. Hvor lenge er det til neste UL nå? Holder du ut til OUL?
 
Jeg gjetter gutt :)
Kinesisk fødselskart stemte for meg:)
 
Nå er det vel ikke så altfor lenge til du skal på OUL? Skal du spørre om å få vite kjønn? :D
 
Kjedelig at formen ikke har blitt noe bedre, men stabil er i det mindre bedre enn forverret. Hvor lenge er det til neste UL nå? Holder du ut til OUL?
Stabil er ganske bra det da, absolutt bedre enn forverring ja.
Holder ut til OUL nå med mindre det skjer noe spesielt. Har doppleren til krisetilfeller liksom
 
Jeg gjetter gutt :)
Kinesisk fødselskart stemte for meg:)
Ført deg opp på gutt.
Har ikke stemt på meg før da, ikke det kartet der ihvertfall, finner minst et annet kinesisk fødselskart
 
Nå er det vel ikke så altfor lenge til du skal på OUL? Skal du spørre om å få vite kjønn? :D
Vil vite kjønn ja. Altfor nysgjerrig til ikke å vite, men får se om vi får vite/se.....
 
Back
Topp