En ny reise :)

CD22,
Fikk sterk test i går kveld også.
Vage magesmaerter i går, sterke i dag tidlig. Kom noen kraftige tak en times tid. Småkvalm og uggen.
Spennede å teste i dag å se om den er svakere;)
Så gøy :) ting på gang :)

Heia gullegget!:)

CD 22, Positiv i dag også, som forventet.
Da er det negativ i morgen, CD 23, og 1 DPO cd 24

CD23,
Ble visst positiv i dag morges også.. Kanskje urinen var utvannet i går kveld..
ALdri fått positiv 3 morninger før, men hadde veldig negativ søndag kveld, så kanskje toppen er annerledes denne gangen..
Vi humper hvertfall i vei. Er nok litt preget av sommer og sol da lysten er på topp;) Ikke feil.
Gjør ikke så vondt i magen i dag. Tror at EL var i går kveld eller er i dag. Regner nok 1 DPO fra i morgen om jeg får negativ test da. Tror dette blir siste runde med EL tester på meg på en stund. Begynner å kjenne kroppen såpass godt at jeg merker det. Og blir så styrete å teste så mye.
Nå håper jeg bare gulegget er sluppet og soldatene finner veien;)

Foreløpig IKM onsdag 15 juli;) Så får vi se hvor lenge testetøsa holder seg i skinnet. Blitt enig med samboer om å ikke teste før lenge over IKM, han ble så skuffa sist stakkar. Men tester nok litt med BT forde, så får jeg heller vente med å si noe om det blir klaff.

Uansett livet er herlig om dagen. I går var vi ute å spsite middag i solen, kjoleog høye heler er deilig på sommeren med litt godt i glasset. I helgen blir det kanskje telttur:)

Takk:) Håper å komme etter deg til mars, men siden jeg hadde SA forrige måned har jeg ingen forhåpninger.
Husk at jeg har blitt gravid tre ganger på rad med aborter imellom, så det går an :) jeg vil ha deg med til mars ♡

Skikkelig kjip dag i dag. Føler jeg bare ser kule mager overalt. Glad på deres vegne, men skulle vært meg. Jeg skulle vært i permisjon nå.... Synets dette er tøft!! Jeg prøver å holde meg oppe med alt jeg får oppleve nå, som jeg ikke ville gjort med gravidmage.
Straks ut å løpe i shorts og singlett;)

Skikkelig kjip dag i dag. Føler jeg bare ser kule mager overalt. Glad på deres vegne, men skulle vært meg. Jeg skulle vært i permisjon nå.... Synets dette er tøft!! Jeg prøver å holde meg oppe med alt jeg får oppleve nå, som jeg ikke ville gjort med gravidmage.
Straks ut å løpe i shorts og singlett;)
Det er noe drit å gå rundt med sorgen sin og se alle rundt som har fine kulemager og trillevogner. Men plutselig er det din tur :) Håper veldig masse at det skal være din tur nå <3
Kos deg på løpetur! Jeg har også vært ute i shorts og singlett i dag :D

Back
Topp