En ny reise :)

Det er noe drit å gå rundt med sorgen sin og se alle rundt som har fine kulemager og trillevogner. Men plutselig er det din tur :) Håper veldig masse at det skal være din tur nå <3
Kos deg på løpetur! Jeg har også vært ute i shorts og singlett i dag :D
Takk, nydusja og føler meg fresh igjen. Ble 40 min i dag. Starter rolig etter en uke fri:)
Ja, må bare tenke sånn. Ble det nesten forrige måned. Men blir så motløs. Er så deilig ute nå! Håper det varer til langt ut i august;)

Skikkelig kjip dag i dag. Føler jeg bare ser kule mager overalt. Glad på deres vegne, men skulle vært meg. Jeg skulle vært i permisjon nå.... Synets dette er tøft!! Jeg prøver å holde meg oppe med alt jeg får oppleve nå, som jeg ikke ville gjort med gravidmage.
Straks ut å løpe i shorts og singlett;)
Sender deg en stor klem! <3

Sender deg en god klem :Heartred Snart er det din tur å strutte rundt men flott baby-mage, det er jeg helt sikker på :)

CD24
Svakere test i dag, jippi. Så ser på den som negativ. Svakere teststrek;)
Regner dagen i dag som EL dagen:)

Murringer i magen i dag og ømme pupper som kommer og går.

Vi har faktisk humpet 6 dager på rad denne perioden;) Hurra for sol og sommer. Så om det er gullegg på vei er det hvertfall nok av soldater på jobb.Har værtfall humpet alle dagene før EL denne perioden. Sist periode hadde vi også det, ikke på selve EL dagen. Så får se om lystene vinne ri kveld eller om rundene før får holde:)

Har liksom ikke helt troa denne perioden. Føler meg veldig rolig rundt alt.

IKM blir da CD 38 som blir torsdagen 16.7.

Last edited:
CD25- 1 DPO
Endelig i DPO land:)
Hadde positive ELtester mandag, tirsdag og mulig onsdag morgen. Negativ torsdag morgen.
Nå begynner den lange ventetiden.
Deilig at syklusen ikke ble mer forskjøvet.

I dag skal vi på telttur:) Gleder meg.

Litt oppsummering.
Jeg begynte med slim for ca 1,5 uke siden, stikkinger fra CD 15 ca, ømme bryser til og fra, kvalme innimellom. Skikkelig vondemagekramper på tirsdag(CD22)også oppblåst., murringer CD23 og CD24(minimalt). Skikkelig ømme bryster CD24 og kvalm.
Før den positive EL testen har det vært stikkinger til og fra.

Ja er en lettelse når man endelig er dpo altså :) Selv om det også er veldig nervepirrende til tider :p
Ja, og var så usikker nå etter SA sist syklus om når EL kom. Den kom4 dager etter normalen så det er jo levbart:) Satser på gullegget nå;)

Hurra for dpo :D Med så lang oppbygging før el MÅ det jo bare være gullegget som har sluppet ;)

Ja, og var så usikker nå etter SA sist syklus om når EL kom. Den kom4 dager etter normalen så det er jo levbart:) Satser på gullegget nå;)

Ja det er jo ikke så ille lenge etter normalen, så det er jo hvert fall godt da :) Ja nå må det være gullegget som gir en flott spire som sitter godt :D

You go andre rock this summer! :D

Last edited:
CD 26- 2 DPO
Mye utflod! Det har jeg alltid når jeg er gravid. Dette lover bra. Noe stikkinger ellers fint lite i DPO land.
Syke drømmer har jeg også.

Back
Topp