Orkidee
Elsker forumet
Takk, nå går tiden tregt. Lykke til med innspurten selv.Masse lykke til ! Får håpe hun snart kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, nå går tiden tregt. Lykke til med innspurten selv.Masse lykke til ! Får håpe hun snart kommer
Tusen takk regner med dere nyter dagene .Snart i mål nå masse lykke til med siste innspurt
Uff ikke greit. Hvordan kjennes det ut. Jeg merker kun mensmurringer og stikkinger.Jeg har maserier hver natt og i dag får jeg de også hvis jeg legger meg ned (har så lyst å sove litt). Kommer til å bli helt utslitt til fødsel hvis det fortsetter sånn håper virkelig at de riene bare tar seg opp og at hun kommer i morgen
Takk, nå går tiden tregt. Lykke til med innspurten selv.
Ja, her går det i ett veldig slitsomt og veldig koselig ♡Tusen takk regner med dere nyter dagene .
Uff ikke greit. Hvordan kjennes det ut. Jeg merker kun mensmurringer og stikkinger.
Mandag 28.03.16 kl 20.02 kom vår lille datter til verden. Hun er akkurat passe stor og selvfølgelig helt perfekt
Hvordan går det med deg? Håper du har det braMandag 28.03.16 kl 20.02 kom vår lille datter til verden. Hun er akkurat passe stor og selvfølgelig helt perfekt
Så kjekt å høre vi har det også veldig fint slitt mye med magevondt, men nå går det endelig mye bedre Hvordan går det i nye huset da? Trives dere?Går supert med oss! Vesla vokser som bare det! Blir nydeligere for hver dag som går hva med deg?
Stortrives. Deilig med hage og mer tumleplass tenk at på denne tiden i fjor var vi gravide og redde for at noe galt skulle skje. Og nå har vi jentene våre hos ossSå kjekt å høre vi har det også veldig fint slitt mye med magevondt, men nå går det endelig mye bedre Hvordan går det i nye huset da? Trives dere?
Så kjekt å høre!!Stortrives. Deilig med hage og mer tumleplass tenk at på denne tiden i fjor var vi gravide og redde for at noe galt skulle skje. Og nå har vi jentene våre hos oss