En ny reise :)

Jeg har maserier hver natt og i dag får jeg de også hvis jeg legger meg ned (har så lyst å sove litt). Kommer til å bli helt utslitt til fødsel hvis det fortsetter sånn :( håper virkelig at de riene bare tar seg opp og at hun kommer i morgen ;)
Uff ikke greit. Hvordan kjennes det ut. Jeg merker kun mensmurringer og stikkinger.
 
4 dager over termin
Termin 23.3.16


Symptomer/Plager:
J
eg er lei med stor L. Er nå 4 dager over termin og det tar skikkelig på. Alle maser og sender mel og spør, og jeg lengter etter å holde den vesle jenta vår. Hadde mensmurringer i går i og litt mer i dag, men så gir det seg. Vannete uf og sunket mage. Vesla er også veldig aktiv. Skal til kontroll på tirsdag om ikke noe har skjedd innen da..


Cravings: Blitt mye kaffe i påsken, samt godis. Har ikke så mye energi. Er så lei av å ikke komme meg steder eller kunne gjøre ting. Jeg vil ut å gå tur.
 
Så utrolig irriterende når folk maser :eek: det gjør bare vondt verre :( høres ut som du har masse modning da :) krysser fingrene for at du får møte lille jenten din snart ♡
 
Mandag 28.03.16 kl 20.02 kom vår lille datter til verden. Hun er akkurat passe stor og selvfølgelig helt perfekt

Gratulerer så mye Orkidee ❤️
 
Går supert med oss! Vesla vokser som bare det! Blir nydeligere for hver dag som går :) hva med deg?
 
Går supert med oss! Vesla vokser som bare det! Blir nydeligere for hver dag som går :) hva med deg?
Så kjekt å høre :) vi har det også veldig fint :) slitt mye med magevondt, men nå går det endelig mye bedre :) Hvordan går det i nye huset da? Trives dere?
 
Så kjekt å høre :) vi har det også veldig fint :) slitt mye med magevondt, men nå går det endelig mye bedre :) Hvordan går det i nye huset da? Trives dere?
Stortrives. Deilig med hage og mer tumleplass :) tenk at på denne tiden i fjor var vi gravide og redde for at noe galt skulle skje. Og nå har vi jentene våre hos oss :)
 
Stortrives. Deilig med hage og mer tumleplass :) tenk at på denne tiden i fjor var vi gravide og redde for at noe galt skulle skje. Og nå har vi jentene våre hos oss :)
Så kjekt å høre!!

Ja, det er helt sprøtt å tenke på. Svangerskapet gikk jo SÅ sakte, men det føles som om det var i går at jeg fant ut at jeg var gravid. Helt sprøtt.
 
Back
Topp