En ny reise :)

CD17
MAngle fremdeles positiv EL test, men må på do ca hver 2 time, så er håpløst. Stikker og murrer mer i dag.
SLiten og kvalm.
Mindre EL slim i dag.
Humpet annenhver dag til nå, blir vel hver dag fremover nå. Før har jeg hatt EL på cd 19/20.

CD17
MAngle fremdeles positiv EL test, men må på do ca hver 2 time, så er håpløst. Stikker og murrer mer i dag.
SLiten og kvalm.
Mindre EL slim i dag.
Humpet annenhver dag til nå, blir vel hver dag fremover nå. Før har jeg hatt EL på cd 19/20.
Da håper vi på positiv el-test i morgen :) heia gullegget :)

Cd18, i dag skulle jeg hatt positiv el test, men ikke fått det enda . Enten har el vært eller så kommer den senere pga Sa. Kosing blir det uansett:) er slim , murringer og vondt i bryst.

Cd18, i dag skulle jeg hatt positiv el test, men ikke fått det enda . Enten har el vært eller så kommer den senere pga Sa. Kosing blir det uansett:) er slim , murringer og vondt i bryst.

Men er det ikke cd 19-20 du pleier å ha el?
Så godt og lese at du koser deg maks :D sånn skal det Være! Menne, hva er det mannen din driver med?

Men er det ikke cd 19-20 du pleier å ha el?
Så godt og lese at du koser deg maks :D sånn skal det Være! Menne, hva er det mannen din driver med?
ja, det stemmer. Bruker å få positiv test cd18/19. Så siden det ikke var anntydning i dag føler jeg meg litt på villspor.. Får ikke testet til samme tider og får ikke holdt meg lenge nok unna do. Mye godt å drikke her nede.Tenker du på hva vi gjør her nede?

ja, det stemmer. Bruker å få positiv test cd18/19. Så siden det ikke var anntydning i dag føler jeg meg litt på villspor.. Får ikke testet til samme tider og får ikke holdt meg lenge nok unna do. Mye godt å drikke her nede.Tenker du på hva vi gjør her nede?
Ahaaa..skjønner :)
Det blir mye godt å drikke når man er på tur og har ferie ;) Akkurat sånn det skal være.
Ja, asså..han gubben skulle hente inn noen medaljer? I hva? :)

Det er veldig mulig at el er litt utsatt pga SA'en din. Det skjer alltid med meg (og er SÅ irriterende!!). Høres ut som det skjer ett eller annet da, så tipper gullegget ikke er langt unna :)

Ahaaa..skjønner :)
Det blir mye godt å drikke når man er på tur og har ferie ;) Akkurat sånn det skal være.
Ja, asså..han gubben skulle hente inn noen medaljer? I hva? :)
Fikk tatt en ELtest nå, holdt meg i ange timer, ble ikke positiv, men ikke langt unna, så enten har EL vært eller så er den nær. Stikker nedi der;) Han Driver med skyting:)

Det er veldig mulig at el er litt utsatt pga SA'en din. Det skjer alltid med meg (og er SÅ irriterende!!). Høres ut som det skjer ett eller annet da, så tipper gullegget ikke er langt unna :)
Ja, tenkte jeg og på. Kan virke som den er et par dager bak skjema. Vanskelig å teste på ferie, men fikk tatt en test nå, endelig hjemme etter å ha farta i hele dag, ble verken positiv eller veldig negativ, så om morgendagens test er svakere har den nok vært i tiden den skal..

Fikk tatt en ELtest nå, holdt meg i ange timer, ble ikke positiv, men ikke langt unna, så enten har EL vært eller så er den nær. Stikker nedi der;) Han Driver med skyting:)

Ok, men da har dere ihvertfall lagt inn greit med aksjer ;) Så da er det jo bare å vente og se :D Eller..bare og bare fru blom :P
Skyting ja, DET er gøy det! Jeg driver ikke med det, men har en jobb hvor jeg har tilgang til det 24/7. Og det er gøy og skyte på blink!
Hper du har hatt en fantastisk fin ferie :D

Ok, men da har dere ihvertfall lagt inn greit med aksjer ;) Så da er det jo bare å vente og se :D Eller..bare og bare fru blom :p
Skyting ja, DET er gøy det! Jeg driver ikke med det, men har en jobb hvor jeg har tilgang til det 24/7. Og det er gøy og skyte på blink!
Hper du har hatt en fantastisk fin ferie :D
Ja, skyting er morro;) Ja, blitt nok med aksjer;) Ferie og hotellrom hjelper på;) Var veldig kvalm i morges så enten har EL vært eller så er den rett rundt hjørnet. Ha en fin uke;)

CD 21,
Har EL vært eller er den rundt hjørnet? Skal ta en test i dag igjen, er den svakere mistenker jeg at EL har vært. om ikke kommer den nok litt senere.
Kvalm i dag morges, noe stikkinger, oppblåst ellers fint lite. På jobb igjen etter ferien, deilig;)
Nå må det trenes fremover, blitt altfor mye god mat;)

Ja, skyting er morro;) Ja, blitt nok med aksjer;) Ferie og hotellrom hjelper på;) Var veldig kvalm i morges så enten har EL vært eller så er den rett rundt hjørnet. Ha en fin uke;)
Spennende! Ha en flott uke du også :D

CD 21,
Har EL vært eller er den rundt hjørnet? Skal ta en test i dag igjen, er den svakere mistenker jeg at EL har vært. om ikke kommer den nok litt senere.
Kvalm i dag morges, noe stikkinger, oppblåst ellers fint lite. På jobb igjen etter ferien, deilig;)
Nå må det trenes fremover, blitt altfor mye god mat;)
Hmm... høres veldig ut som dpo-symptomer. Håper el har vært og at det blir spire nå :) vil til mars-forumet med deg :D

CD 21,
Jeg fikk positiv test i dag 10.15. Sååååå Happy;) EL akkurat 3 dager forsinket og SA var 3 dager over så dette stemmer jo bra;)
Nå blir det å teste i kveld, i morgen også:) Er første dagen med klar positiv test så er nok positiv i dag og i morgen. Sterkeste testen jeg har fått noengang. Håper det er et godt tegn;) EL dag på onsdag- IKM blir da ca 15.7.(36 dagers syklus)
:smug:
Kost oss mye i ferien sist gang i går morges. Men nå får vi bare fortsette å kose oss litt til :rolleyes:

Last edited:
CD 21,
Jeg fikk positiv test i dag 10.15. Sååååå Happy;)
Nå blir det å teste i kveld, i morgen også:) Er første dagen med klar positiv test så er nok positiv i dag og i morgen. EL dag på onsdag- IKM blir da ca 15.7.(38 dagers syklus)
:smug:
Kost oss mye i ferien sist gang i går morges. Men nå får vi bare fortsette å kose oss litt til :rolleyes:
Happy humping :) det er bare å la kosen fortsette :p godt el kom til slutt :)

Happy humping :) det er bare å la kosen fortsette :p godt el kom til slutt :)
Ja, endelig! Var ikke sterk i går, så enten er toppen i dag eller så er den på veg, men testen var superpositiv. Mye sterkere enn kontrollstreken:) Og det på dagen. Så mulig toppen var i natt om den har økt plutselig;)

CD22,
Fikk sterk test i går kveld også.
Vage magesmaerter i går, sterke i dag tidlig. Kom noen kraftige tak en times tid. Småkvalm og uggen.
Spennede å teste i dag å se om den er svakere;)

Back
Topp