Smily
Elsker forumet
Oh sweet mama! Digg! sjukt billig!Tusen takk. HEr koster det ingenting. Bestillt to behandlinger som varer ca 45-60 min hver. Totalpris 300 kr
Det er ikke feil En irish coffe på byen i går, 20 kr. Ikke feil Vi koser oss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh sweet mama! Digg! sjukt billig!Tusen takk. HEr koster det ingenting. Bestillt to behandlinger som varer ca 45-60 min hver. Totalpris 300 kr
Noen som vet å kose seg ser jeg, herlig da, fortsatt god ferieTusen takk. HEr koster det ingenting. Bestillt to behandlinger som varer ca 45-60 min hver. Totalpris 300 kr
Jepp, nyter detOh sweet mama! Digg! sjukt billig!
Må det mens man kan her er det vin til maten hver dag(er i et vindistrikt)Noen som vet å kose seg ser jeg, herlig da, fortsatt god ferie
Så spennendeJeg bruker ikke ha EL før rundt CD 19-20. Men tok faktisk en nå for har begynt med stikkinger der nede allerede. Mulig syklusen er påvirket av SA jeg hadde.
Den var ikke positiv , men sterkere enn den bruker å være på denne tiden Når forventer du EL?
Heia. HÅper gullegget slapp. Enda ikke EL her. MEn testene blir sterkere KOmmer nok mot slutten av ukaNeimen guri, ser jeg har glemt å svare deg Jeg hadde/har el enten igår eller idag, så dette blir spennende gitt Heia spirene !
Skal kun ha en uke nå, så to uker til om tre uker. Fikk aromamasasje i går. Helt nydelig! Unner meg kun det på ferie, og det er jo så rimelig her nede. Håper det gjør susen for spire Og mye vin da. Er i et vindistrikt så utrolig mye godt!Så deilig du har det på ferie, høres helt fantastisk ut Jeg har enda 3 uker igjen til jeg tar ferie, så må bare holde ut en stund til
Heia. HÅper gullegget slapp. Enda ikke EL her. MEn testene blir sterkere KOmmer nok mot slutten av uka
Så spennende kanskje du får positiv test i dag eller i morgen? Vi ligger ganske likt i løypen nå også det er jo litt kjektCD 15
Var negativ EL test i går kveld, men ikke nok konsentrert urin. Stikker og murerer fælt om dagen.
Reiser til Spania Bor langt nord, og nordnorske somre er vel ikke akkurat kjent for å være varme og solrike Så da rømmer vi til sydlige støk.Skal kun ha en uke nå, så to uker til om tre uker. Fikk aromamasasje i går. Helt nydelig! Unner meg kun det på ferie, og det er jo så rimelig her nede. Håper det gjør susen for spire Og mye vin da. Er i et vindistrikt så utrolig mye godt!
Skal du være i norge eller skal du utenlands?
Da må da el være rett rundt hjørnetFremdeles negativ test, men elslim, murringer, kvalme og bonde bryst er på plass. Vente vente..
Håper det. Var skikkelig kvalm i dag morges. Etter vanlig beregning skal el komme i helgen ..Da må da el være rett rundt hjørnet
Humpingen er jo tross alt det viktigste kos deg med mannen og med massasjeCD16
Var skikkelig kvalm i dag morges. Stikker og murrer tidvis, vondere enn i går, så er nok noe på gang.
Vanskelig å få tatt EL tester her nede. Drikker mye og har ikke konsentrert uring. Vi humper i bei, selv om jeg akkurat nå ikke har noe håndfast. Sist gang gikk smertene over på Eldagen..
I dag har jeg shoppet, herlig! Nå er det straks litt massasje
Takk takkHumpingen er jo tross alt det viktigste kos deg med mannen og med massasje