En ny reise :)

Tusen takk. HEr koster det ingenting. Bestillt to behandlinger som varer ca 45-60 min hver. Totalpris 300 kr
Det er ikke feil:) En irish coffe på byen i går, 20 kr. Ikke feil:) Vi koser oss.
Oh sweet mama! Digg! :D sjukt billig!

Tusen takk. HEr koster det ingenting. Bestillt to behandlinger som varer ca 45-60 min hver. Totalpris 300 kr
Det er ikke feil:) En irish coffe på byen i går, 20 kr. Ikke feil:) Vi koser oss.
Noen som vet å kose seg ser jeg, herlig da, fortsatt god ferie :)

CD13
Deilig med ferie. Får slappet av maks, og tenker ikke på babymaking.
Murringer og El-slim i dag. Vonde pupper. Antatt EL er søndag.
Skal få kjøpt noen pappkrus i morgen så jeg får sjekket litt med ELtester, men er ikke så farlig egentlig. Vi har oss hyppig uansett:)

Smakt noen gode viner i dag, god mat og SOL:)
I morgen er det masasje, hardt liv..

Cd14, våknet opp til sol og skyfri himmel. Sen og alene morgen i dag da mannen er å vinner medalje :) tenkte å rusle bort på et shoppingsenter her i dag. Tenkte å kjøpe noen graviditetstester. Sist jeg var her kostet de lite.. El slum fremdeles, vonde bryster og murringer. Tok en el test i går, men hadde ikke glass så ble ikke sånnden skulle. Ser ut som at el nærmer seg. Tidlig el etter sa er ikke feil :)

Så deilig du har det på ferie, høres helt fantastisk ut :) Jeg har enda 3 uker igjen til jeg tar ferie, så må bare holde ut en stund til :p

Så spennende:)Jeg bruker ikke ha EL før rundt CD 19-20. Men tok faktisk en nå for har begynt med stikkinger der nede allerede. Mulig syklusen er påvirket av SA jeg hadde.
Den var ikke positiv , men sterkere enn den bruker å være på denne tiden;) Når forventer du EL?

Neimen guri, ser jeg har glemt å svare deg :p Jeg hadde/har el enten igår eller idag, så dette blir spennende gitt :) Heia spirene !

Neimen guri, ser jeg har glemt å svare deg :p Jeg hadde/har el enten igår eller idag, så dette blir spennende gitt :) Heia spirene !
Heia. HÅper gullegget slapp. Enda ikke EL her. MEn testene blir sterkere:) KOmmer nok mot slutten av uka;)

Så deilig du har det på ferie, høres helt fantastisk ut :) Jeg har enda 3 uker igjen til jeg tar ferie, så må bare holde ut en stund til :p
Skal kun ha en uke nå, så to uker til om tre uker. Fikk aromamasasje i går. Helt nydelig! Unner meg kun det på ferie, og det er jo så rimelig her nede. Håper det gjør susen for spire:) Og mye vin da. Er i et vindistrikt så utrolig mye godt!
Skal du være i norge eller skal du utenlands?

CD 15
Var negativ EL test i går kveld, men ikke nok konsentrert urin. Stikker og murerer fælt om dagen.

CD 15
Var negativ EL test i går kveld, men ikke nok konsentrert urin. Stikker og murerer fælt om dagen.
Så spennende :) kanskje du får positiv test i dag eller i morgen? Vi ligger ganske likt i løypen nå også :) det er jo litt kjekt :)

Skal kun ha en uke nå, så to uker til om tre uker. Fikk aromamasasje i går. Helt nydelig! Unner meg kun det på ferie, og det er jo så rimelig her nede. Håper det gjør susen for spire:) Og mye vin da. Er i et vindistrikt så utrolig mye godt!
Skal du være i norge eller skal du utenlands?
Reiser til Spania :D Bor langt nord, og nordnorske somre er vel ikke akkurat kjent for å være varme og solrike :p Så da rømmer vi til sydlige støk.
Regner med det blir mye vin og god mat på meg også i ferien ;) Skal nyte det til det fulle :)

Fremdeles negativ test, men elslim, murringer, kvalme og bonde bryst er på plass. Vente vente..

CD16
Var skikkelig kvalm i dag morges. Stikker og murrer tidvis, vondere enn i går, så er nok noe på gang.
Vanskelig å få tatt EL tester her nede. Drikker mye og har ikke konsentrert uring. Vi humper i bei, selv om jeg akkurat nå ikke har noe håndfast. Sist gang gikk smertene over på Eldagen..

I dag har jeg shoppet, herlig! Nå er det straks litt massasje;)

CD16
Var skikkelig kvalm i dag morges. Stikker og murrer tidvis, vondere enn i går, så er nok noe på gang.
Vanskelig å få tatt EL tester her nede. Drikker mye og har ikke konsentrert uring. Vi humper i bei, selv om jeg akkurat nå ikke har noe håndfast. Sist gang gikk smertene over på Eldagen..

I dag har jeg shoppet, herlig! Nå er det straks litt massasje;)
Humpingen er jo tross alt det viktigste :) kos deg med mannen og med massasje :)

Back
Topp