En ny reise :)

CD7,
Spottet litt i går, men er så og si ferdig nå.
Hatt en herlig helg. Isen i går ble vellykket. Fikk ismaskin for ikke så lenge siden. Den måtte testes. Så det ble den beste Oreo isen jeg noensinne har smakt:)
Nedtelling til ferie har begynt. 5 dager to go..Ca12 dager til ny runde EL, om den ikke er forsinket da pga EL.

Var hell i uhell at jeg ikke var gravid lørdag. Vi var på fancy resturant og kunne ikke spist mange av rettene der om jeg hadde hatt spire i magen... En kveld vi kommer til å huske lenge!
Avsluttet kvelden hjemme med godis og rødvin i senga , mens vi tittet på film. Det beste jeg vet:)

Nå er jeg klar for en ny uke:)

Ismaskin er heaven!!! Vi fikk en til jul og som du sier, det er den beste isen ever! :D
For en fantastisk date ;) Er så herlig å ha sånne dager!

Beste isen! Har du noen gode oppskrifter kanskje?
Jeg har kun brukt den som følger med i heftet, vanilje is. Også har jeg hatt i sjokkisbiter, men da må du spise den fort for det smelter fort. Men fy så snadder! :D Er faktisk en stund siden vi har laga is nå. Hm...kjøpe fløte og vaniljestang i dag da ;) mmmh

Jeg har kun brukt den som følger med i heftet, vanilje is. Også har jeg hatt i sjokkisbiter, men da må du spise den fort for det smelter fort. Men fy så snadder! :D Er faktisk en stund siden vi har laga is nå. Hm...kjøpe fløte og vaniljestang i dag da ;) mmmh
Da foreslår jeg at det blir is på dere:)Sommer:)

CD8,
Sorgen og skuffelsen begynner å slippe taket. Kanskje sammenheng med at hcg går ut av kroppen...
Perfekt dag i går. Så deilig å jogge i shorts i nydelig vær. Jeg nyter!
Grilling på terassen og hjemmelaget is etterpå.
4 dager til ferie:) 11 dager til El testing.

Hadde en helt merkelig drømt i natt. Drømte at jeg skulle føde, men jeg fant ikke rommet på sykehuset hvor min samboer ventet, så jeg fødte i gangen. Merka det ikke en gang. Og babyen var 2 meter høy og ungdom.... ha ha

CD8,
Sorgen og skuffelsen begynner å slippe taket. Kanskje sammenheng med at hcg går ut av kroppen...
Perfekt dag i går. Så deilig å jogge i shorts i nydelig vær. Jeg nyter!
Grilling på terassen og hjemmelaget is etterpå.
4 dager til ferie:) 11 dager til El testing.

Hadde en helt merkelig drømt i natt. Drømte at jeg skulle føde, men jeg fant ikke rommet på sykehuset hvor min samboer ventet, så jeg fødte i gangen. Merka det ikke en gang. Og babyen var 2 meter høy og ungdom.... ha ha
Godt å høre at sorgen slipper taket. Nå er det jo mye som skjer fremover :)
Oj det var en rar drøm :p håper ikke du får en baby som er 2 meter :p hehe

Godt å høre at sorgen slipper taket. Nå er det jo mye som skjer fremover :)
Oj det var en rar drøm :p håper ikke du får en baby som er 2 meter :p hehe
he he, det er vel umulig;) JA, Gleder meg veldig nå! Blir deilig med ferie!

CD9
Hatt noen knallgode treningsøkter og god energi.
Liker denne tiden før EL. Ingen bekymring, god energi og bare glede.

CD9
Hatt noen knallgode treningsøkter og god energi.
Liker denne tiden før EL. Ingen bekymring, god energi og bare glede.
Så deilig :) jeg er også glad i tiden før el! Akkurat som om det er litt fri fra selve prøvingen :)

CD 10
2 jobbdager igjen, og 7 dager igjen til EL testing.
Merker det blir godt med ferie nå. Sovna på sofaen etter jobb i går. Er så sliten. Tror det er mye mentalt.

CD 10
2 jobbdager igjen, og 7 dager igjen til EL testing.
Merker det blir godt med ferie nå. Sovna på sofaen etter jobb i går. Er så sliten. Tror det er mye mentalt.

Vi ligger faktisk helt likt i løypa ! Spennende :D Men hvorfor skal du ikke begynne med el testing før om en uke ?

Vi ligger faktisk helt likt i løypa ! Spennende :D Men hvorfor skal du ikke begynne med el testing før om en uke ?
Så spennende:)Jeg bruker ikke ha EL før rundt CD 19-20. Men tok faktisk en nå for har begynt med stikkinger der nede allerede. Mulig syklusen er påvirket av SA jeg hadde.
Den var ikke positiv , men sterkere enn den bruker å være på denne tiden;) Når forventer du EL?

CD10,
Begynt å stikke mye på høyre side i dag. KAnskje EL kommer før?? Skulle etter normal syklus kommet i helgen, mene r nok forskjøvet pga SAen.

CD 11,
Woho, siste jobbdag før 1 uke ferie:) Det kan man like.
6 dager til EL testing om ikke kroppen sier fra før. Hadde stikkinger i går, det har jeg aldri så tidlig...
KAn det være mulig at EL kommer før? Etter vanlig beregning med normal syklus forrige PP, skulle EL kommet rett over helgen, men regner vel med at det er forskjøvet hvertfall 4 dager pga SAen...

Nå gleder jeg meg til masasje, vin, god mat og hyggelige mennesker! Og ikke minst hotellfrokost og bekymringsfritt liv;)

CD 11,
6 dager til EL testing om ikke kroppen sier fra før. Hadde stikkinger i går, det har jeg aldri så tidlig...
KAn det være mulig at EL kommer før? Etter vanlig beregning med normal syklus forrige PP, skulle EL kommet rett over helgen, men regner vel med at det er forskjøvet hvertfall 4 dager pga SAen...

Nå gleder jeg meg til masasje, vin, god mat og hyggelige mennesker! Og ikke minst hotellfrokost og bekymringsfritt liv;)

Den følelsen man har på jobb siste dagen før ferie er helt ubeskrivelig herlig! God ferie! :D

CD 11,

Kos deg masse på ferie :D Massasje er så undervrdert! Men også dyrt i Norge, så utnytt all massasjen du kan få ;) Og få fot massasje! Its is the best ever!!!!

Kos deg masse på ferie :D Massasje er så undervrdert! Men også dyrt i Norge, så utnytt all massasjen du kan få ;) Og få fot massasje! Its is the best ever!!!!
Tusen takk. HEr koster det ingenting. Bestillt to behandlinger som varer ca 45-60 min hver. Totalpris 300 kr
Det er ikke feil:) En irish coffe på byen i går, 20 kr. Ikke feil:) Vi koser oss.

Back
Topp