En ny reise :)

Hvordan går det med deg?

Hvordan går det med deg?
Tusen takk for tanken:rolleyes:
Det går bedre nå. Har mye morro vi skal finne på fremover så ser det fra den positive siden. Selv om jeg går litt opp og ned i følelser. Tenker om det er noe galt siden MA og Kjemisk, men har vel prøvd å konkludert med at det er nok tilfeldigheter. Håper jeg!

CD 2-PP4
Føler meg bedre i dag kanskje HCGen begynner å slippe taket.
Jeg bestilte tester i går og skal ta en test etter TR har pakka sammen, slik at jeg ser at testen er blenda igjen.

Jeg er ved godt mot, og prøver å fokusere tankene over på positive ting. Nå er det trenings osm skal stå i fokus.
Jogget i går igjen. Blitt sporadisk jogging ca 1 gang i uka samt styrke siste tiden, men sml med tidligere hvor jeg trente 4-6 ganger i uka føler jeg meg lat nå. Nå er det trening og ned i fett prosent. Finne min egene trivsels kropp igjen!

Trenger mål i hverdagen og det blir det nye fokus.

Ja, det har du helt rett i. Det er jammen ikke lett dette her! Håper mannen tar godt vare på deg.
Det er sikkert og visst.
Han er min klippe. Viser ikke selv at han tar det tungt, men ser det i blikket hans.
Han er positiv, gir meg klemmer og sier at vi ikke har dårlig tid. Det har vi heller ikke, men alikevell når man har begynt så ønsker man at ting skal skje deretter:)

Hvordan går det med deg? Tenker du å få noen form for hjelp når spira sitter igjen. Jeg vurderer å få noen å prate med da jeg går og er veldig redd.. spesiellt etter to episoder.

Det er sikkert og visst.
Han er min klippe. Viser ikke selv at han tar det tungt, men ser det i blikket hans.
Han er positiv, gir meg klemmer og sier at vi ikke har dårlig tid. Det har vi heller ikke, men alikevell når man har begynt så ønsker man at ting skal skje deretter:)

Hvordan går det med deg? Tenker du å få noen form for hjelp når spira sitter igjen. Jeg vurderer å få noen å prate med da jeg går og er veldig redd.. spesiellt etter to episoder.
Godt å høre. Sånn er min mann også. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten. Jeg utsatte jo utredning fordi jeg trodde spiren ville sitte igjen raskt og jeg ville ikke vente, men nå har det jo tatt sin tid. Har legetime i dag faktisk, så får se hva som skjer da.

Synes det høres fornuftig ut å prate med noen. Det er ikke akkurat lett å gå gjennom dette her. Kanskje du kan høre med fastlegen din?

Når jeg blir gravid igjen drar jeg til privat gyn for ul. Har ikke fått noe tilbud om ekstra oppfølging fra fastlegen min, men burde kanskje be om det :confused:

Godt å høre. Sånn er min mann også. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten. Jeg utsatte jo utredning fordi jeg trodde spiren ville sitte igjen raskt og jeg ville ikke vente, men nå har det jo tatt sin tid. Har legetime i dag faktisk, så får se hva som skjer da.

Synes det høres fornuftig ut å prate med noen. Det er ikke akkurat lett å gå gjennom dette her. Kanskje du kan høre med fastlegen din?

Når jeg blir gravid igjen drar jeg til privat gyn for ul. Har ikke fått noe tilbud om ekstra oppfølging fra fastlegen min, men burde kanskje be om det :confused:
Når var det du hadde siste SA? Jeg ville tatt det opp med legen. Ingenting å tape! Og man har vel krav på det etter 3 SA/MA?

Jeg skal bruke legen for alt hva det er verdt. Når jeg hadde min MA var jeg privat hos en hyggelig dame på Volvat. Veldig fornøyd med henne så kommer til å ta private UL med gjevne mellomrom der om det er nødvendig.

Legen kan kanskje henvise til jordmor eller noen andre som kan roe nervene..

Uansett lykke til i dag!

Når var det du hadde siste SA? Jeg ville tatt det opp med legen. Ingenting å tape! Og man har vel krav på det etter 3 SA/MA?

Jeg skal bruke legen for alt hva det er verdt. Når jeg hadde min MA var jeg privat hos en hyggelig dame på Volvat. Veldig fornøyd med henne så kommer til å ta private UL med gjevne mellomrom der om det er nødvendig.

Legen kan kanskje henvise til jordmor eller noen andre som kan roe nervene..

Uansett lykke til i dag!
Min forrige var i januar, så det er fem måneder siden. Skal høre med legen nå om utredning, også får vi se om det blir utredning gjennom det offentlige eller om vi går privat. Har hørt at det er laaaaang ventetid på Haukeland der som jeg holder til. Men om jeg hadde kunnet få ekstra ul fra offentlig gyn uten at det kostet skjorten, så hadde jo det vært veldig fint :P

Flott at du har vært fornøyd med Volvat og at du kan få tett oppfølging der :) Det høres lurt ut!

Husk at sannsynligheten for at det skal gå bra neste gang er veldig stor! Det er dessverre mange som opplever å mistet to ganger på rad. Heldigvis går det som regel bra neste gang :) Du har nok bare vært veldig uheldig. Men det er noe dritt at det skal være så vanskelig noen ganger.

Her var det en stund siden sist jeg var å snoket ja!

Så utrolig leit med en kjemisk :( Håper at det klaffer igjen denne pp, og at spiren nå klorer seg fast! Sender en stor klem❤️

Tusen takk for tanken:rolleyes:
Det går bedre nå. Har mye morro vi skal finne på fremover så ser det fra den positive siden. Selv om jeg går litt opp og ned i følelser. Tenker om det er noe galt siden MA og Kjemisk, men har vel prøvd å konkludert med at det er nok tilfeldigheter. Håper jeg!

Supert! Å fokusere på det positive er det som tar en videre :-) Det er klart man lurer litt på hvorfor det ikke sitter..men da er det ingenting som er bedre enn å fortsette videre og fokusere på det som gjør en selv bra :-)
Godt at du har en så fantastisk mann! Det er en vei å gå for to ;-)

Min forrige var i januar, så det er fem måneder siden. Skal høre med legen nå om utredning, også får vi se om det blir utredning gjennom det offentlige eller om vi går privat. Har hørt at det er laaaaang ventetid på Haukeland der som jeg holder til. Men om jeg hadde kunnet få ekstra ul fra offentlig gyn uten at det kostet skjorten, så hadde jo det vært veldig fint :p

Flott at du har vært fornøyd med Volvat og at du kan få tett oppfølging der :) Det høres lurt ut!

Husk at sannsynligheten for at det skal gå bra neste gang er veldig stor! Det er dessverre mange som opplever å mistet to ganger på rad. Heldigvis går det som regel bra neste gang :) Du har nok bare vært veldig uheldig. Men det er noe dritt at det skal være så vanskelig noen ganger.
Er en vurdering å ta, betaler man får man etter min mening fortgang ig ofte mer service enn det offentlige. Takk, betryggende å høre. Alle gode ting er tre :)

Her var det en stund siden sist jeg var å snoket ja!

Så utrolig leit med en kjemisk :( Håper at det klaffer igjen denne pp, og at spiren nå klorer seg fast! Sender en stor klem❤️
Tusen takk. Kjedelig, aldri hatt kjemisk før... Satser på at spire 3 sitter:) så håper jeg at jeg blir smelt på tjukka Ila sommeren :) går det bra med deg?

Supert! Å fokusere på det positive er det som tar en videre :) Det er klart man lurer litt på hvorfor det ikke sitter..men da er det ingenting som er bedre enn å fortsette videre og fokusere på det som gjør en selv bra :)
Godt at du har en så fantastisk mann! Det er en vei å gå for to ;-)
Ja, viktig! Mental tankegang :) veldig glad i han :)

Tusen takk. Kjedelig, aldri hatt kjemisk før... Satser på at spire 3 sitter:) så håper jeg at jeg blir smelt på tjukka Ila sommeren :) går det bra med deg?

Krysser alt jeg kan for det altså ;) Joda, her rusler det å går :) Heldigvis ikke så mye kvalm lenger, men der har svimmelheten tatt igjen :P

Back
Topp