Så bra at du er positiv! Håper det klaffer raskt igjen, og da skal det holde hele veien!Å nei. Her gir man ikke opp. Nytt pågangsmot er funnet frem. Jeg er klar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at du er positiv! Håper det klaffer raskt igjen, og da skal det holde hele veien!Å nei. Her gir man ikke opp. Nytt pågangsmot er funnet frem. Jeg er klar!
Kan jo ikke annet nå er det ut på joggeturSå bra at du er positiv! Håper det klaffer raskt igjen, og da skal det holde hele veien!
Herlig! Jeg har også trent i dag, tabata! Tuuungt! God joggetur!Kan jo ikke annet nå er det ut på joggetur
FlinkingHerlig! Jeg har også trent i dag, tabata! Tuuungt! God joggetur!
Tusen takk for tankenHvordan går det med deg?
Takkk Samme til deg Å lage barn er ikke for sarte sjeler...Du er sterk! ♡
Ja, det har du helt rett i. Det er jammen ikke lett dette her! Håper mannen tar godt vare på deg.Takkk Samme til deg Å lage barn er ikke for sarte sjeler...
Det er sikkert og visst.Ja, det har du helt rett i. Det er jammen ikke lett dette her! Håper mannen tar godt vare på deg.
Godt å høre. Sånn er min mann også. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten. Jeg utsatte jo utredning fordi jeg trodde spiren ville sitte igjen raskt og jeg ville ikke vente, men nå har det jo tatt sin tid. Har legetime i dag faktisk, så får se hva som skjer da.Det er sikkert og visst.
Han er min klippe. Viser ikke selv at han tar det tungt, men ser det i blikket hans.
Han er positiv, gir meg klemmer og sier at vi ikke har dårlig tid. Det har vi heller ikke, men alikevell når man har begynt så ønsker man at ting skal skje deretter
Hvordan går det med deg? Tenker du å få noen form for hjelp når spira sitter igjen. Jeg vurderer å få noen å prate med da jeg går og er veldig redd.. spesiellt etter to episoder.
Når var det du hadde siste SA? Jeg ville tatt det opp med legen. Ingenting å tape! Og man har vel krav på det etter 3 SA/MA?Godt å høre. Sånn er min mann også. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten. Jeg utsatte jo utredning fordi jeg trodde spiren ville sitte igjen raskt og jeg ville ikke vente, men nå har det jo tatt sin tid. Har legetime i dag faktisk, så får se hva som skjer da.
Synes det høres fornuftig ut å prate med noen. Det er ikke akkurat lett å gå gjennom dette her. Kanskje du kan høre med fastlegen din?
Når jeg blir gravid igjen drar jeg til privat gyn for ul. Har ikke fått noe tilbud om ekstra oppfølging fra fastlegen min, men burde kanskje be om det
Min forrige var i januar, så det er fem måneder siden. Skal høre med legen nå om utredning, også får vi se om det blir utredning gjennom det offentlige eller om vi går privat. Har hørt at det er laaaaang ventetid på Haukeland der som jeg holder til. Men om jeg hadde kunnet få ekstra ul fra offentlig gyn uten at det kostet skjorten, så hadde jo det vært veldig fintNår var det du hadde siste SA? Jeg ville tatt det opp med legen. Ingenting å tape! Og man har vel krav på det etter 3 SA/MA?
Jeg skal bruke legen for alt hva det er verdt. Når jeg hadde min MA var jeg privat hos en hyggelig dame på Volvat. Veldig fornøyd med henne så kommer til å ta private UL med gjevne mellomrom der om det er nødvendig.
Legen kan kanskje henvise til jordmor eller noen andre som kan roe nervene..
Uansett lykke til i dag!
Tusen takk for tanken
Det går bedre nå. Har mye morro vi skal finne på fremover så ser det fra den positive siden. Selv om jeg går litt opp og ned i følelser. Tenker om det er noe galt siden MA og Kjemisk, men har vel prøvd å konkludert med at det er nok tilfeldigheter. Håper jeg!
Er en vurdering å ta, betaler man får man etter min mening fortgang ig ofte mer service enn det offentlige. Takk, betryggende å høre. Alle gode ting er treMin forrige var i januar, så det er fem måneder siden. Skal høre med legen nå om utredning, også får vi se om det blir utredning gjennom det offentlige eller om vi går privat. Har hørt at det er laaaaang ventetid på Haukeland der som jeg holder til. Men om jeg hadde kunnet få ekstra ul fra offentlig gyn uten at det kostet skjorten, så hadde jo det vært veldig fint
Flott at du har vært fornøyd med Volvat og at du kan få tett oppfølging der Det høres lurt ut!
Husk at sannsynligheten for at det skal gå bra neste gang er veldig stor! Det er dessverre mange som opplever å mistet to ganger på rad. Heldigvis går det som regel bra neste gang Du har nok bare vært veldig uheldig. Men det er noe dritt at det skal være så vanskelig noen ganger.
Tusen takk. Kjedelig, aldri hatt kjemisk før... Satser på at spire 3 sitter så håper jeg at jeg blir smelt på tjukka Ila sommeren går det bra med deg?Her var det en stund siden sist jeg var å snoket ja!
Så utrolig leit med en kjemisk Håper at det klaffer igjen denne pp, og at spiren nå klorer seg fast! Sender en stor klem
Ja, viktig! Mental tankegang veldig glad i hanSupert! Å fokusere på det positive er det som tar en videre Det er klart man lurer litt på hvorfor det ikke sitter..men da er det ingenting som er bedre enn å fortsette videre og fokusere på det som gjør en selv bra
Godt at du har en så fantastisk mann! Det er en vei å gå for to ;-)
Tusen takk. Kjedelig, aldri hatt kjemisk før... Satser på at spire 3 sitter så håper jeg at jeg blir smelt på tjukka Ila sommeren går det bra med deg?