Orkidee
Elsker forumet
Greit at kvalmen har gått tilbake. Kanskje bedre å være svimmel?...Krysser alt jeg kan for det altså Joda, her rusler det å går Heldigvis ikke så mye kvalm lenger, men der har svimmelheten tatt igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit at kvalmen har gått tilbake. Kanskje bedre å være svimmel?...Krysser alt jeg kan for det altså Joda, her rusler det å går Heldigvis ikke så mye kvalm lenger, men der har svimmelheten tatt igjen
Greit at kvalmen har gått tilbake. Kanskje bedre å være svimmel?...
Varme klemmer sendes fra Tyrkia <3 Det er lov å ha drittdager! En uke til du kan nyte tiden med egen pleie ;-)Jeg er så utrolig lei meg i dag. Føler det går bra, men så ser jeg at enda fler skal ha barn på face, mager, nyfødte ect
Kan ikke la være å tenke at jeg selv skulle vært høygravid nå og startet permisjon i disse dager.
Det er så urettferdig!!
Må bare trøste meg med at det er nok en mening med dette også, selv om det gjør vondt akkurat nå
Tusen takk!!! Noen dager er så utrolig tunge. Ta en kald mojitoo for meg er du greiVarme klemmer sendes fra Tyrkia <3 Det er lov å ha drittdager! En uke til du kan nyte tiden med egen pleie ;-)
Tusen takk!!! Noen dager er så utrolig tunge. Ta en kald mojitoo for meg er du grei
Uff det der er så fælt min news feed på fb ser også sånn ut. Annonsering av graviditeter og fødsler i hytt og pine.Jeg er så utrolig lei meg i dag. Føler det går bra, men så ser jeg at enda fler skal ha barn på face, mager, nyfødte ect
Kan ikke la være å tenke at jeg selv skulle vært høygravid nå og startet permisjon i disse dager.
Det er så urettferdig!!
Må bare trøste meg med at det er nok en mening med dette også, selv om det gjør vondt akkurat nå
Det er lov å være lei seg Det er kjempevanskelig å se at folk rundt seg blir gravide og får baby, når man selv føler at man ikke får til.Jeg er så utrolig lei meg i dag. Føler det går bra, men så ser jeg at enda fler skal ha barn på face, mager, nyfødte ect
Det er så urettferdig!!
Ja, utrolig hva man takler. Sterkere enn man tror! Var deppa i går, i dag går det mye bedre, heldigvis. Nå er det snart helg, og i morgen skal jeg og mannen på date Så det blir bra.Uff det der er så fælt min news feed på fb ser også sånn ut. Annonsering av graviditeter og fødsler i hytt og pine.
Det er kjempeurettferdig og trist, og fryktelig tøft. Det er helt naturlig og helt lov å være lei seg. Ta deg tid til å være lei deg. Det går heldigvis bedre etterhvert. Helt utrolig hvor mye man takler i jakten på baby ♡ stor klem til deg ♡
Kan tenke meg at man merker det på jobb. Her er det bare godt voksne folk som er ferdig med baby, så slipper det her hvertfall. Men barneprat blir det jo. Gleder meg til gløden og magen vokser her og! Det skal nytes JEg har sagt til mannen at han har en oppgave i sommer, og det er å smelle meg på tjukkaDet er lov å være lei seg Det er kjempevanskelig å se at folk rundt seg blir gravide og får baby, når man selv føler at man ikke får til.
Jeg har også noen slike dager, og sliter egentlig mest med at folk å jobben blir gravid. Det som kommer på face kan jeg liksom distansere meg fra, men jeg kan jo ikke trekke meg unna folk på jobb bare fordi det blir prat om baby.
Men det kommer bedre dager, og plutselig er det du som går rundt og strutter og gløder med baby i magen
Godt å høre at det går bedre i dagJa, utrolig hva man takler. Sterkere enn man tror! Var deppa i går, i dag går det mye bedre, heldigvis. Nå er det snart helg, og i morgen skal jeg og mannen på date Så det blir bra.
Godt å høre at det går bedre i dag
Date er noen ganger akkurat det man trenger i litt tunge perioder. Det blir sikkert helt supert god helg når den tid kommer!
Daten ble perfekt God helg til dere ogSå herlig med date med mannen
El i ferien er jo perfekt, kan jo ikke bli annet enn baby av det
Så kjekt å høre bare 1 uke til ferie? så deilig! Jeg har ferie fra 6. Juli, så ikke lenge til det heller skal dere på tur?CD6,
Nå tror jeg TR har pakket sammen, puh
Ble utrolig koselig kveld i går. Nydelig mat og gode viner. Helt perfekt!
Nå holder jeg på å lage is for første gang. Det blir spennede!
En uke til ferie. Det skal bli så godt.
Kun en uke til å begynne med. Skal i et mesterskap som går d.Så kjekt å høre bare 1 uke til ferie? så deilig! Jeg har ferie fra 6. Juli, så ikke lenge til det heller skal dere på tur?