En ny reise :)

Høres bra ut :) Jeg krysser alt som krysses kan for deg <3
Jeg ble jo gravid to ganger på rad, så hvorfor ikke du også :)

Scandic Ørnen... er det det nye hotellet det? Det ligger veldig sentralt til i alle fall :)
Fløyen er viktig å få med seg :p Og bryggen kan du jo ta i samme slengen på vei til Fløyen. Hvis du har lyst på en skikkelig god middag kan jeg anbefale Salsa. De har helt fantastisk mat. De har sånne sammensatte menyer som er litt billigere. Da får du forrett, hovedrett og dessert. Jeg pleier å bestille "meny 1". Her er link: http://isalsa.no/restaurant.php Ellers kan jeg anbefale å besøke Don Pippo til lunsj: http://www.donpippo.no/ Det er en veldig liten restaurant like ved der jeg har kontor, så jeg spiser lunsj der en del :p De har utrolig gode sandwich blant annet. Det er en veldig liten restaurant da, med veldig få plasser, så det kan være man ikke får plass.
Ellers så jeg at "1877" på Kjøttbasaren ble kåret til beste restaurant hos turistene (husker ikke hvor jeg leste det). Jeg har aldri spist der, men tenkte kanskje å ta turen der nå i ferien. Her er link: http://www.restaurant1877.no/#!restaurant1877/crrl
Utenom alle disse så har Bergen alle de "vanlige" spiseplassene, som også er helt ok. Det er mange gode spisesteder på bryggen. Der tror jeg egentlig ikke man kan gå feil :) Hvis du er glad i sjømat er "Enhjørningen" som ligger midt på bryggen helt fantastisk.

Hvis det er noe du lurer på er det bare å spørre :)
Åååå så mye god mat;) Sikle

Åååå så mye god mat;) Sikle
Jeg har i alle fall vært veldig fornøyd med alle de restaurantene. De har masse god mat. 1877 har jeg ikke prøvd, men som du skrev så er det visst noe fancy greier :p hehe. Tipper de serverer all maten man ikke kan spise som gravid :p

Jeg har i alle fall vært veldig fornøyd med alle de restaurantene. De har masse god mat. 1877 har jeg ikke prøvd, men som du skrev så er det visst noe fancy greier :p hehe. Tipper de serverer all maten man ikke kan spise som gravid :p
ja, vet du. Jeg har spist på 2 resturanter i sommer ene er sånn micheleinstejerne og andre på samme nivået(litt over gjennomsnittet opptatt av mat;)) Og hadde jeg vært gravid kunne jeg spist kanskje 2 av 10 retter... Er jo mte rått fisk, kjøtt, spekemat, oster ect. Så ville nok utsatt for å få den ultimate opplevelsen med vinpakke og alt det der;)

Hvordan er formen?
Trøtt, og uvel. Tunga vokser i munnen. I stad fikk jeg den berømte jernsmaken i munnen, da ble jeg kvalm :yuck: Puppene tar livet av meg, og jeg kunne sovet hvorsomhelts og nårsomhelst! I går kveld fikk jeg halsbrann. Med andre ord helt perfekt :D

Trøtt, og uvel. Tunga vokser i munnen. I stad fikk jeg den berømte jernsmaken i munnen, da ble jeg kvalm :yuck: Puppene tar livet av meg, og jeg kunne sovet hvorsomhelts og nårsomhelst! I går kveld fikk jeg halsbrann. Med andre ord helt perfekt :D
Så bra:) Dette kan man like;)

5 DPO(evt 6/7 DPO)
Ugge og kvalm i halsen som kommer og går. Varm håper det ikke bare er været...:) Antydning til halsbrann. Sulten i hele dag. Ømme pupper- Auu:/

5 DPO(evt 6/7 DPO)
Ugge og kvalm i halsen som kommer og går. Varm håper det ikke bare er været...:) Antydning til halsbrann. Sulten i hele dag. Ømme pupper- Auu:/

Krysser alt jeg kan for deg :D

5 DPO(evt 6/7 DPO)
Jeg gleder meg til du tester. Håper, håper, hååååper så at du er gravid og kan følge etter meg inn på mars-forumet :)

6DPO(7/8)
Murret i går kveld, småuggen og trøtt.Drømmer mye.
Våknet i dag av misfarget Uf-festeblødning eller noe?? Var ikke mye bare misfarging som kunne ligne på noe sånn.
Murrer fra tid til annen, litt sånn følelse når TR er rett rundt hjørnet.

Lurer på om jeg skal ta en test i morgen siden jeg ikke helt hvor mange DPO jeg er...

6DPO(7/8)
Murret i går kveld, småuggen og trøtt.Drømmer mye.
Våknet i dag av misfarget Uf-festeblødning eller noe?? Var ikke mye bare misfarging som kunne ligne på noe sånn.
Murrer fra tid til annen, litt sånn følelse når TR er rett rundt hjørnet.

Lurer på om jeg skal ta en test i morgen siden jeg ikke helt hvor mange DPO jeg er...
Så spennende! Håper på festeblødning og positiv test :D

Test! Test! :p Hehe, neida ikke hør på meg (joda, hør på meg) ;)

Jeg er så spent på testingen din, nesten så jeg er helt sikker på at du er gravid :D

6DPO
Nå ble jeg plutselig veldig varm også, og tørst. Dette er noe jeg kjenner igjen fra tidligere MEN kan være fordi jeg har bakt to kaker og holder på ved ovnene... Ikke godt å si.
Småmurrer litt nedi der..

Back
Topp